ІНФОРМАЦІЯ про роботу управління соціального захисту населення райдержадміністрації за ІІ кв. 2021 року

Згідно з місячними та квартальним планами роботи протягом  ІІ кв. 2021 року колектив управління цілеспрямовано працював над виконанням своїх основних завдань і функцій відповідно до Положення про управління соціального захисту населення Гайсинської районної державної адміністрації.

З метою підвищення рівня виконавської дисципліни та ефективності роботи кожного структурного підрозділу управління на щотижневих нарадах з начальниками відділів обговорювались наявні завдання та хід їх виконання. Щомісяця проводились збори трудового колективу, на яких підводились підсумки роботи управління за попередній період. На таких зборах в липні поточного року підведені підсумки роботи управління за  ІІ кв. 2021 року і серед іншого, проаналізовано питання щодо виконання завдань, встановлених документами вищих органів виконавчої влади і своїми власними, та щодо ефективності діяльності кожного структурного підрозділу управління і стану дотримання ними вимог нормативно-правових актів, що регламентують їх діяльність.

     Штатна чисельність управління складає 100  шт.одиниць, в т.ч. державних службовців  93 в  20 структурних підрозділах. З них 12 - віддалені структурні підрозділи в м.Бершаді, смт.Теплику, смт.Тростянці, смт.Чечельнику.

     Значна частка роботи управління в звітному періоді була спрямована на здійснення таких важливих функцій як реалізація заходів щодо соціальної підтримки малозабезпечених верств населення району та сімей з дітьми, соціального захисту осіб з інвалідністю, ветеранів війни і праці та громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, надання пільг окремим категоріям громадян за соціальною та професійною ознаками, соціального обслуговування пенсіонерів і одиноких непрацездатних громадян, а також, забезпечення дотримання в цій сфері діючого законодавства України.

     Зокрема, працівники відділів державних соціальних допомог  сумлінно та наполегливо здійснювали свої функціональні обов’язки, як в питаннях прийому заяв  з використанням ПТК «Соціальна громада», так і в питаннях нарахування та виплати громадянам всіх видів адресної грошової допомоги і компенсацій. Тим особам, яких після розгляду їх звернень поставлено в управлінні на облік, а також одержувачам соціальних виплат, які вже перебували на обліку (загалом 13578 одержувачам) зусиллями цих працівників протягом звітного періоду нараховані та виплачені соціальна допомога різних видів та компенсації на загальну суму 137228,2 тис. грн., зокрема:

       – допомога у зв’язку з вагітністю та пологами 332 особам на суму 441,4 тис. грн.;

      – одноразова допомога при народженні дитини 4318 особам на суму    27497,68 тис. грн.;

–  допомога на дітей одиноким матерям 472 особам на суму 5602,66 тис. грн.;

– допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням, 148 особам на суму 6241,19 тис. грн.;

– державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям 1062 родинам на суму 27828,32 тис. грн.;

– державна соціальна допомога  особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю 2816 особам на суму 29499,26 тис. грн.;

– тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, 27 особам на суму 285,97 тис. грн.

– державна соціальна допомога на дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та грошове забезпечення прийомних батьків за надання соціальних послуг цим дітям в прийомних сім’ях 15 родинам  та 16 дитячих будинків на суму  2954,81тис. грн.

– допомога при усиновленні 9 особам на суму 51,6 тис. грн.;

– щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з особою з  інвалідністю I чи ІI групи внаслідок психічного розладу, 530 особам на суму  6944,04 тис. грн.;

– допомога особам, які здійснюють догляд за особам з інвалідністю  І групи та пристарілими за 80 років, 814 особам на суму 126,53 тис. грн.;

– державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію  1034 особам на суму 8482,16 тис. грн.;

– тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку 221 особі на суму 1503,55 тис.грн.;

– допомога на дітей , які виховуються у багатодітних  сім’ях 1135 родинам на суму 13444,13 тис.грн.;

–допомога на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження 3 особам на суму 28,19 тис.грн.;

– надання послуг  з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня» 14 особам на суму 115,61 тис.грн.

–державна соціальна допомога на догляд 612 особам на суму 6180,9 тис.грн.

 З початку року в районі пологовим відділенням Гайсинської ЦРЛ та КНП «Бершадська ОЛІЛ» видано 110  «пакунків малюка».

В управлінні зареєстровано 336 заяв на отримання грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги  «пакунок малюка».

       Крім того, 6 жінкам нарахована одноразова виплата «Мати героїня» на суму 136,2 тис. грн., 593 особам на суму 961,7 тис.грн. нарахована компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги та 41 особі проведено нарахування компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.

       Для підвищення якості життя населення району одним із основних завдань управління є забезпечення соціального захисту шляхом надання житлових субсидій, здійснення контролю за цільовим використанням коштів, передбачених для надання населенню субсидій на житлово-комунальні послуги.     

Загальна кількість домогосподарств, що отримують житлову субсидію потягом січня – травня 2021 року становила 27212. В тому числі домогосподарства, що отримують житлову субсидію на оплату житлово-комунальних послуг  у готівковій формі становить  20520, у безготівковій формі 401 та на придбання твердого палива та скрапленого газу 6291. Зазначений показник в  розрізі відділень державних соціальних допомог становить:

  • відділення №1 Гайсин – 10608 отримувачів;
  • відділення № 2 Бершадь – 5579 отримувачів;
  • відділення №3 Теплик – 4622 отримувачі;
  • відділення №4 Тростянець – 5232 отримувачі;
  • відділення №5 Чечельник – 1171отримувач.

Загальна кількість громадян, що звернулися  за призначення житлової субсидії в цілому по району  з січня по червень 2021 року складає 13639 домогосподарств. Проведено надання послуг соціального характеру та опрацьовано 5861 справ отриманих через ПК «Соціальна громада».

       Кількість домогосподарств яким було призначено житлову субсидію за рішенням комісії становить: 1592, з них на СГТП 1259 та на ЖКП 333.

      З початку року виплачено  житлових субсидій громадянам  району на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу     на загальну уму 156723 тис. грн.

       Кількість домогосподарств, які перевірено за результатами верифікації – 5787 з них відділення №1 Гайсин – 1385;

  • відділення № 2 Бершадь – 641;
  • відділення №3 Теплик – 305;
  • відділення №4 Тростянець – 3032;
  • відділення №5 Чечельник – 424.

    Розмір повернутих коштів  до державного бюджету  з 1 січня 2021 року по теперішній час склав 158,6 тис. грн.

    Максимальний розмір призначеної житлової субсидії становив 6858,88 грн.

    Мінімальний розмір призначеної субсидії становив – 1,02 грн.

             З метою підтримки малозабезпечених верств населення району з оплати за житлово-комунальні послуги постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо змін в чинному законодавстві, які стосуються сфери діяльності управління, шляхом оприлюднення інформації на сайті райдержадміністрації.

           Чималу роботу спрямовану на соціальний захист осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення, ветеранів війни та праці, шляхом забезпечення надання їм пільг, переваг та соціальних гарантій, виконання програм щодо їх соціального і правового захисту за  І півріччя 2021 рік проведено працівниками відділів соціальної підтримки пільгових категорій громадян та осіб з інвалідністю.

    Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України  від 05 квітня 2012 року №321 „Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю  та інших окремих категорій населення  і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні засоби реабілітації, переліків таких засобів” та змінами внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 року №362 „Про внесення  зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 05 квітня 2012 року №321”, яка набрала чинності з 01 червня 2021 року проведено інвентаризацію особових справ,  з січня по травень 2021року видано  1241 направлення на протезно-ортопедичні вироби та технічні та інші засоби реабілітації, забезпечено 478 виробами осіб з інвалідністю, на що використані кошти у сумі 2 944,1 тис. гривень.

    Забезпечено передачу до обласного Фонду захисту осіб з інвалідністю 257 справ.

              12 дітей з інвалідністю оздоровлено у Вінницькому центрі соціальної реабілітації дітей з інвалідністю „Промінь”, 6 дітей – у ДУ Центр комплексної реабілітації "Поділля" та 14 дітей з інвалідністю оздоровлено у Центрах реабілітації  за 3-х сторонніми договорами (управління-дитина з інвалідністю - центр реабілітації). Індивідуальний підхід  дає можливість найбільш якісно надити послуги з  оздоровлення дитини.

     Виплачено одноразову грошову допомогу особам з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам 74 особам на суму 65,7 тис. гривень.

    Виплачено грошову компенсацію на бензин, ремонт технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування  204 особам з інвалідністю на суму 51,2 тис гривень.

      Забезпечено санаторно-курортним лікуванням 27 осіб з інвалідністю внаслідок війни та загального захворювання і 8 осіб постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС І категорії.

    Відповідно до постанови КМУ від 08 квітня 2021року №325 «Деякі питання виплати разової грошової допомоги, передбаченої Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» і «Про жертви нацистських переслідувань» було здійснено виплату щорічної разової грошової допомоги до 5 травня 6455 особам на загальну суму  9311,8 тис.грн.

    Проводиться робота з учасниками АТО/ООС   щодо отриманню послуг з психологічної та професійної реабілітації. Зокрема,  укладено 18 договорів з санаторно-куротними закладами для надання відповідних послуг учасникам АТО/ООС.

              З метою поліпшення роботи щодо соціального обслуговування осіб з інвалідністю та інших окремих категорій населення, забезпечення надання їм необхідної допомоги в питаннях щодо трудової, професійної та медико-

    соціальної реабілітації і трудової зайнятості, працівниками вищезазначеного відділу постійно підтримується в актуальному стані створена електронна база даних з проблем інвалідності,  інформаційні матеріали якої регулярно заносяться до Централізованого банку з проблем інвалідності Міністерства соціальної політики України.

             Значну роботу проведено в звітному періоді працівниками з надання окремим категоріям громадян пільг за соціальною та професійною ознаками щодо оплати житлово-комунальних послуг.

             Після проведення відповідних звірок, відшкодовано громадянам району пільгових житлово-комунальних послуг на загальну суму 20551,8 тис. грн.

    Працівниками відділів забезпечено постійне підтримання в актуальному стані бази даних Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги за соціальною та професійною ознаками – ЄДАРП, в якому станом на 01.07.2021 року зібрано та систематизовано інформацію на паперових та електронних носіях на 57007 осіб – користувачів пільгами, встановленими законами України, в т.ч.  по відділу №1 Гайсин -20194, відділ №2 Бершадь – 17552, відділ №3 Теплик - 5757, відділ №4 Тростянець- 8136, відділ №5 Чечельник – 5368. Зокрема, забезпечується якість та повнота заповнення всіх масивів цієї бази даних, звірка її з відомостями бази даних ЄДАРП центрального сховища на предмет виявлення подвійних карток пільговиків, синхронізація з пенсійною базою щодо даних про пенсіонерів за віком та інвалідів загального захворювання, зняття з обліку померлих, або вибулих з району, а також коригування в ній відомостей про пільговиків щодо змін місця проживання та складу сім’ї.

             На виконання постанов Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 року – № 509 «Про облік внутрішньо переміщених осіб» станом на 01.07.2021 року перебувають на обліку 675 внутрішньо переміщених осіб. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 505 «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України, районів проведення антитерористичної операції та населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг» з початку поточного року за рахунок державного бюджету допомогу призначено та виплачено на загальну суму 2243,4  тис. грн.

    Протягом звітного періоду видано:

           3 посвідчення члена сім’ї загиблого(померлого) ветерана війни;

           21 посвідчення  особи з інвалідністю внаслідок війни;

           1 посвідчення потерпілого внаслідок ЧАЕС І категорії ;

           1 посвідчення вдови померлого  потерпілого внаслідок ЧАЕС І категорії

          7 посвідчень потерпілого внаслідок ЧАЕС І категорії

    Забезпечено  щомісячне нарахування соціальних стипендій студентам Верхівського коледжу  – 10 особам на суму 73,5 тис.грн.

           Працівники  секторів контролю  за наданням соціальної підтримки та нагляду за правильністю призначення (перерахунку) та виплати пенсій державних соціальних інспекторів протягом  звітного періоду цілеспрямовано здійснювали роботу щодо контролю в питанні стосовно наявності підстав для призначення та його відповідність чинному законодавству різних видів адресної грошової допомоги , житлових субсидій,  а також за правильністю  призначення перерахунку та виплати пенсій.

            Перевірено достовірність наданої інформації про доходи та майновий стан   по 2820 особових справ отримувачів житлових субсидій  та 1088 особових  справ державних соціальних допомог, а саме  допомоги одинокій матері, тимчасової державної допомоги особі, яка досягла пенсійного віку, допомоги по догляду за психічно хворим, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.

             Шляхом запитів органів місцевого самоврядування, Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиний державного реєстру  юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, Єдиного реєстру боржників, Держприкордонслужби, Реєстру платників єдиного податку   перевіркою охоплено 7121 особу. За результатами всіх цих перевірок виявлено 26 випадків порушень з боку громадян щодо порядку оформлення і отримання адресної соціальної допомоги та житлових субсидій та  підлягають поверненню до Державного бюджету 126,5 тис. грн. На даний час повернуто 53,9 тис.грн.

          Постійно здійснюється нагляд за додержанням чинного законодавстві під час призначення(перерахунку) та виплати пенсій. Впродовж  І півріччя  2021року перевірено 669  пенсійних справ.

           Спеціалістами відділу програмного забезпечення управління протягом звітного періоду щомісячно оновлювалася і підтримувалася в актуальному стані та передавалася на магнітних і оптичних носіях до ОКО «Інформаційно-обчислювальний центр по обслуговуванню установ соціального захисту населення» для формування виплатних відомостей електронна база особових рахунків одержувачів державних допомог, а також, забезпечувалась підтримка в робочому стані програмних комплексів Еталон, Житлові субсидії, ЄДАРП.

           Протягом  звітного періоду зміни до цих програмних комплексів вносились 109 разів. Встановлювались на комп’ютерах інші необхідні для роботи програмні продукти та їх оновлення, здійснювались наладка роботи комп’ютерної техніки управління та заходи щодо забезпечення її робочого стану. Через інформаційну систему мережі Інтернет щоденно здійснювався обмін електронною інформацією з Департаментом соціальної  та молодіжної політики облдержадміністрації.

         Працівники відділу  по роботі з персоналом та з юридичних питань працювали над вирішенням питань, що стосуються організації кадрової роботи та проходження державної служби, ведення кадрового діловодства, укладання необхідних для роботи управління договорів та угод.

    Ними протягом звітного періоду підготовлено інформацій щодо виконання – 79 контрольних документів, проектів наказів: 44  основній діяльності; 72 – щодо особового складу; 43 – щодо надання працівникам управління основних та додаткових відпусток; 31 – щодо відряджень. Ними ж опрацьовано 108  укладених управлінням на 2021 рік договорів та угод. Забезпечено організацію проведення конкурсів на 7 вакантних посад державної служби.

             А також забезпечено проведення організаційних заходів щодо подання державними службовцями  управління декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2020 рік. Як результат, своєчасно подали декларації 100 державних службовців управління.

    Працівниками фінансово-господарського відділу протягом  першого півріччя 2021 року здійснювалась робота щодо забезпечення обліку грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей і основних фондів управління  та своєчасного відображення у бухгалтерському обліку операцій, пов’язаних з їх рухом, а також  проведення нарахування та виплати працівникам управління заробітної плати,  утримання й нарахування внесків та їх перерахування.

    Протягом звітного періоду відділом забезпечено своєчасне подання платіжних документів до органу казначейства та  відображення в бухгалтерському обліку всіх видів допомог, компенсаційних виплат,  монетизації пільг та субсидій, видатків,  головним розпорядником яких є управління соціального захисту населення Гайсинської РДА.

     Проведено значну роботу по переведенню бухгалтерського обліку управління відповідно до нових вимог чинного законодавства. Постійно виконувалася робота щодо розподілу асигнувань згідно з доведеними управлінню сумами  кошторисів і планів асигнувань на перше півріччя 2021 року.

    За звітний період відділом оприлюднювалася інформація про використання публічних коштів на офіційному державному порталі Є-Data, а також забезпечувалося подання річної, місячної та квартальної фінансової та бюджетної звітності в електронному вигляді з використанням АС «Є-Звітність». Також впроваджено застосування дистанційного розрахункового обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство».

           Відповідно до листів  Департаменту соціальної та молодіжної політики Вінницької ОДА вносилися зміни до кошторисів та планів асигнувань  на перше півріччя 2021 року.

     Проводилась робота щодо забезпечення своєчасного фінансування програм з державного бюджету. Протягом першого півріччя 2021 року  фінансово-господарським відділом проводилась виплата компенсацій, соціальних допомог всіх видів громадянам. Касові видатки за звітний період в загальному фонду становлять 343496,2 тис. грн, в тому числі КЕКВ 2710 – 1443,3 тис. грн., КЕКВ 2720 – 73,5 тис. грн., КЕКВ 2730 – 336136,9 тис. грн., КЕКВ 2282 – 3072,2 тис. грн., КЕКВ 2240 – 2770,3  тис. грн.

     За такими державними бюджетними програмами:

    КПКВ 2501030 Виплата деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплата послуг окремим категоріям населення: КЕКВ 2730 – на суму 146593,9 тис. грн., КЕКВ 2240 на – на суму 288,0 тис. грн.;

    КПКВ 2501130 Заходи із соціального захисту дітей, сімей, жінок та найбільш вразливих категорій населення: КЕКВ 2730 – на суму 208,5 тис. грн., КЕКВ 2240 – 0,3 тис. грн.;

    КПКВК 2501150 Щорічна разова грошова допомога ветеранам війни і жертвам нацистських переслідувань та соціальна допомога особам, які мають особливі та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною: КЕКВ 2730 на суму 9311,8 тис. грн., КЕКВ 2240 – 54,0 тис. грн..

    КПКВ 2501180 Виплата соціальних стипендій студентам (курсантам) закладів фахової передвищої та вищої освіти: КЕКВ 2720 на суму 73,5 тис. грн.;

    КПКВ 2501200 Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи: КЕКВ 2710 – на суму 1443,3 тис. грн., КЕКВ 2730 – 107,5 тис. грн., КЕКВ 2240 – 3,2 тис. грн..

    Кредиторська заборгованість на кінець звітного періоду по КПКВ 2501200 станом на 01.07.2021 року складає  18,2 тис. грн.. Станом на 01.07.2021 року порівняно з початком року, кредиторська заборгованість збільшилася на 11,0 тис. грн..

    КПКВ 2501230 Виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у грошовій формі: КЕКВ 2730 – на суму 177274,8 тис. грн., КЕКВ 2240 – на суму 2357,2 тис. грн.;

    КПКВ 2501480 Виплата щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг: КЕКВ 2730 – на суму 2243,4 тис. грн.;

    КПКВ 2501570 Виплата матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби: КЕКВ 2730 – на суму 356,2 тис. грн.;

            КПКВ 2507030 Заходи із соціальної, трудової та професійної реабілітації осіб з інвалідністю – на суму 2956,9 тис. грн., в тому числі:

    - технічні засоби реабілітації: КЕКВ 2282 – 2863,5 тис. грн.;

    - спеціальні засоби для орієнтування та спілкування: КЕКВ 2730 – 13,0 тис. грн.;

    - компенсація за невикористане санаторно-курортне лікування: КЕКВ 2730 – 12,8 тис грн.;

    - ремонт ТЗР: КЕКВ 2240 – 67,6 тис. грн.;

    КПКВ 2507100 Реабілітація дітей з інвалідністю: КЕКВ 2282 – на суму 184,2 тис. грн..

    КПКВ 1501040 Заходи із психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації, забезпечення санаторно-курортним лікуванням постраждалих учасників Революції Гідності, учасників антитерористиченої операції та осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях з метою повернення їх до мирного життя: КЕКВ 2282 – 24,5 тис. грн., КЕКВ 2730 – 15,0 тис. грн.

           Відповідну  роботу спрямовану на  обслуговування громадян та ведення діловодства проведено працівниками відділу обслуговування громадян та діловодства у І півріччі 2021 року.

          Працівниками відділу протягом звітного періоду здійснювався прийом громадян  та надавалися консультації по питаннях,  що стосуються соціального захисту населення.

           Підготовлені документи  для вирішення питання щодо поселення до будинку-інтернату психоневрологічного напрямку осіб з   інвалідністю на постійне місце проживання, які не здатні до самообслуговування  та потребують постійного стороннього догляду.

           Проводиться відповідна  робота  щодо забезпечення прав осіб з інвалідністю, дієздатність яких обмежена, та  які перебувають   під опікою  та піклуванням.

          Проведена робота  з територіальними громадами району щодо виявлення  бездомних осіб, та  необхідність звернути увагу щодо соціального захисту осіб з обмеженими фізичними можливостями, які потребують сторонньої  допомоги,  особливо в зимово-весняний період.

          Проводиться робота спостережною комісією при райдержадміністрації щодо соціального патронажу осіб,  звільнених від відбування покарання у виді обмеження волі  або позбавлення волі на певний строк. Проведено 6 засідань комісії.

           За перше півріччя  розглянуто 1402 звернення громадян, з них 484 письмових звернень та 918 усних  звернень. В усіх випадках  вивчені питання, що спонукали громадян  звертатись на Урядову „гарячу лінію”, та надані відповідні письмові роз’яснення  щодо вирішення   цих питань.

    Забезпечено документаційну діяльність та  ведення діловодства в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації.

    За І півріччя 2021 року зареєстровано: 65 вхідних розпорядчих документів, 1897 вхідних  та 1779 вихідних документів; надано відповідь на запит  однієї публічної інформації;   опрацьовано 5 вхідних та 19 вихідних справ,  видано 81 довідку, крім цього ведеться електронний журнал документообігу управління соціального захисту населення райдержадміністрації.

    Проводиться відповідна  робота  по веденню судових справ  на 92 особи, щодо звернення  ветеранів війни  до суду стосовно розміру виплати одноразової грошової допомоги ветеранам війни до 5 травня передбаченої Законом України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”.

    Працівниками відділу підтримки сім’ї протягом звітного періоду  підготовлено та проведено 5  засідань районних комісій з питань використання у 2020 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, надано згоду на перерахунок коштів для придбання квартири дитині-сироті. Придбано 6 квартир.

            У сфері сімейної політики приділяється першочергова увага відродженню національних родинних традицій, підвищенню авторитету української сім’ї, підтримці багатодітних родин, привернення уваги громадськості до проблем багатодітних сімей.

              Відділом  постійно проводиться моніторинг щодо кількості багатодітних сімей району. Для посилення соціального захисту багатодітних сімей та створення сприятливих умов для належного їх розвитку, пропаганди родинних цінностей та всебічної підтримки таких сімей, на виконання Постанови Кабінету Міністрів України та Указу Президента України “Про заходи щодо поліпшення становища багатодітних та малозабезпечених сімей”, проводиться робота  щодо надання статусу багатодітної родини тим сім’ям району, які виховують 3 і більше дітей. Зокрема, протягом  поточного року присвоєно даний статус 95 багатодітним сім’ям району та видано  249 посвідчення  дітей.

     З міськими, селищними та сільськими радами проведено роботу та у кожній громаді визначено координаторів і відповідальних осіб з питань запобігання та протидії насильству за ознакою статі та з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків. Розроблено План дій щодо реалізації в районі Національного плану дій з виконання резолюції Ради Безпеки ООН 1325 «Жінки, мир, безпека» на період до 2025 року.

      Впродовж поточного року оздоровилось у ДПУ «МДЦ «Артек» 8 дітей, у УДЦ «Молода гвардія» 6 дітей Гайсинського району.

                Структурними підрозділами управління  соціального захисту населення також здійснювались заходи щодо інформування громадян району з питань, що належать до компетенції управління та роз’яснення їм з цих питань положень чинного законодавства і нормативно-правових актів через засоби масової інформації. Зокрема, протягом звітного періоду  32  таких матеріалів розміщено на офіційному Веб-порталі райдержадміністрації та на офіційних сторінках в мережі  «Facebook», проведено 34 виїзних прийомів громадян керівництвом управління  в  місцевих територіальних громадах району, старостатах, ЦНАПах.

    Начальник управління                                                                                                  Сергій СЕМИРУНЧИК


 

Гайсинська районна державна адміністрація

Архів новин

Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1