Звіти

З метою покращення організації роботи із зверненнями громадян головою райдержадміністрації було створене відповідне доручення від 19.03.2015 р. за №02-07-17, в якому передбачено заходи щодо вдосконалення цього напрямку роботи. А саме: розроблено новий графік особистого та виїзного  прийомів громадян керівництвом району. Усі документи розміщено та оприлюднено на офіційному веб-сайті райдержадміністрації. Крім того, проаналізовано статистику звернень громадян, по виявленню осіб, які зловживають своїм правом на звернення до органів виконавчої влади необґрунтованими повторними скаргами за для активізації постійнодіючої комісії з розгляду заяв громадян (останнє розглядалось повторне звернення гр. ХХХХХХХХ мешканця с. Заріччя стосовно виплати соціальної допомоги). Статистичні дані про звернення за запитаннями за наслідками аналізу свідчать, що найбільша кількість звернень надійшла з питань соціального захисту - 17, з аграрної політики та земельних відносин - 11, комунального господарства - 6. Усі питання було розглянуто ,та надано відповідь без порушення термінів. Повторних звернень - 4, коллективних - 6. Дане питання знаходиться на постійному контролі в райдержадміністрації. Інформацію отримано з: http://www.gaysin-rda.gov.ua/2016-09-04-06-01-00/2016-03-15-06-37-46.html © www.gaysin-rda.gov.ua

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян у Гайсинському районі за перше півріччя 2018 року

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян у Гайсинському районі станом на 30.12.2017 р.

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян у Гайсинському районі станом на 01.12.2017 р.

Анонси подій

Гайсинська районна державна адміністрація

Архів новин

Грудень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
 

© Гайсинська районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International