У понеділок, 2 грудня, Міністр соціальної політики Юлія Соколовська повідомила про запуск роботи call центру для людей з особливими потребами.
Про це стало відомо на Форумі “Відкритий простір”, організованому Міністерством соціальної політики та Радою Європи.
“Я пишаюсь тим, що з наступного тижня запрацює call центр для людей з інвалідністю, де можна буде залишити звернення та отримати консультацію”, - сказала Юлія Соколовська.
Гаряча лінія 1539 покликана сприяти дотриманню прав людей з інвалідністю і реалізовується за підтримки Секретаріату Кабінету Міністрів України.
Заступник Міністра цифрової трансформації з розвитку послуг Людмила Рабчинська додала, що вони також працюють над тим, щоб люди з інвалідністю могли отримати соціальні послуги телефоном.
“Наша ціль також зробити надання найпопулярніших соціальних послуг, зокрема, з Пенсійним фондом України, можливим через телефон. Така практика існує у Новій Зеландії та Австралії. Ми розуміємо, що комунікація з державою не завжди приємна і хочемо зробити її максимально простою, телефоном, через методи розпізнавання голосу чи телефонний пароль”, - сказала Людмила Рабчинська.
Слідкуйте за перебігом Форуму разом з нами у прямій трансляції на фейсбуці Міністерства соціальної політики з перекладачем жестової мови: https://cutt.ly/2e9nLg7
Довідково
2 грудня Міністерство соціальної політики України спільно з Радою Європи вперше організувало Форум до Міжнародного дня людей з інвалідністю “Відкритий простір”. Форум об’єднав понад 200 учасників, зокрема, людей з інвалідністю, з вадами зору та слуху, та два десятки спікерів, серед яких - міжнародні експерти Ради Європи, представники профільних міністерств, громадських організацій та наукових установ.