Незважаючи на будь-які економічні труднощі, в органах Пенсійного фонду незмінним має залишатися одна мета – висока якість обслуговування громадян, вдосконалення організації роботи, поліпшення швидкості обслуговування, аби кожен, хто звертається на прийом, міг отримати якісну та вичерпану інформацію, затративши мінімум часу та коштів.
На виконання стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2016 року № 672, в органах Пенсійного фонду України в області здійснюється комплекс заходів, спрямований на вдосконалення організації надання послуг.
На базі Гайсинського об'єднаного управління створено та успішно функціонує три агентських пункти з обслуговування громадян та одне віддалене робоче місце - на територіях Гранівської та Зятківської сільських рад Гайсинського району, Соболівської сільської ради Теплицького району, та Краснопільської територіальної громади відповідно. Не покидаючи свої населені пункти, громадяни можуть отримати наступні послуги, відвідавши агентські пункти:
- Надання довідкової інформації (номера телефонів, адреса, режим роботи та інше).
- Попередній запис на прийом керівника територіального управління або керівництва структурних підрозділів управління
- Надання консультацій, роз’яснень щодо застосування законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення, в тому числі щодо прав та обов’язків платників ЄСВ та застрахованих осіб.
- Прийом замовлень на видачу довідок: про розмір пенсії, про перебування на обліку, про стаж та заробітну плату за формою ОК-5 (ОК-7).
- Прийом заяв на реєстрацію на Веб-порталі ПФУ
- Видача виготовлених довідок, оригіналів трудових книжок.
- Допомога в заповненні та прийом анкет на виготовлення пенсійного посвідчення.
- Видача пенсійного посвідчення.
- Надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсії, допомоги на поховання.
- Прийом документів для проведення попередньої оцінки права на призначення пенсії, її перерахунку.
- Прийом заяв про надання допомоги у витребуванні довідок, документів.
- Прийом заяв та документів щодо переведення виплати пенсії за новим місцем проживання, виплати пенсії за довіреністю, зміни способу виплати пенсії, поновлення виплати пенсії, встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною, виплати недоотриманої пенсії.
- Забезпечення доступу до електронних сервісів Пенсійного фонду України, надання допомоги у користуванні ними.
- Реєстрація звернення на інформування.
Графіки прийому громадян наступні:
В Гранові: кожного другого та четвертого вівторка щомісяця з 08.30 до 12.30 год в приміщенні лікарської амбулаторії;
В Зятківцях: першого та четвертого четверга щомісяця з 08.30 до 12.00 год. в приміщенні сільської ради;
В Краснопілці: кожної першої та третьої п'ятниці щомісяця з 08.30 до 12.30 год в приміщенні в приміщенні об’єднаної територіальної громади ;
В Соболівці: кожної другої та четвертої середи щомісяця з 11.00 до 15.00 год. в приміщенні сільської ради;
До агентських пунктів можуть звертатись громадяни прилеглих сіл. При собі необхідно мати паспорт та довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру.