За ініціативи обласної військової адміністрації, відбулася консультаційна зустріч представників Ради волонтерів при ОВА з фахівцями Головного управління ДПС у Вінницькій області щодо обговорення питань, пов’язаних із оформленням податкової звітності для волонтерської діяльності.
Під час зустрічі учасники обговорили ключові аспекти податкового законодавства та зміни, що впливають на діяльність волонтерських організацій.
Відповіді на актуальні питання волонтерської спільноти надали експерти у сфері податкового законодавства та фінансового обліку.
Заступник начальника ОВА з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO) Андрій Кавунець зазначив, що під час попереднього організаційного засідання оновленого складу Ради волонтерів при облдержадміністрації представники волонтерських організацій висловили потребу в зустрічі з відповідними органами для роз’яснення актуальних питань податкової звітності.
«Перш за все, дякую Головному управлінню ДПС у Вінницькій області за оперативну реакцію та готовність до співпраці. Сьогодні від діяльності волонтерської спільноти залежить багато важливих процесів, адже волонтери надають потужну підтримку нашим захисникам на фронті, внутрішньо переміщеним особам, та мешканцям інших областей, які зараз потребують допомоги. І чим менше часу буде витрачатись на подання звітності та вирішення інших супутніх питань, тим більше часу залишиться для волонтерської діяльності. Обласна військова адміністрація, зі свого боку, сприятиме вирішенню всіх запитів, які виникатимуть», - підкреслив Андрій Кавунець.
В свою чергу, в. о. начальника ГУ ДПС у Вінницькій області Оксана Домерат підкреслила, що податкова служба відкрита до надання повної й об’єктивної інформації для спрощення роботи волонтерської діяльності.
«Дякуємо волонтерам за вашу активну позицію, за все, що ви робите для України. Податкова служба готова підтримати вас у вирішенні проблемних запитів». - зауважила Оксана Домерат.
Завдяки цій консультаційній зустрічі волонтери мали змогу отримати роз’яснення податкових процедур.