ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ТРИГУБЕНКА В.О." 34260946 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта
(для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. 1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 23833, Вінницька обл., Гайсинський р-н, село Орлівка, вул.Суворова, будинок 37 380683858091 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону) 2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. Планованою діяльністю передбачається розширення та оновлення умов провадження роботи промислового майданчика фермерського господарства за адресою: 23833, Вінницька обл., Гайсинський (Теплицький) р-н, с. Орлівка, урочище «Господарський двір», вул. Івана Діброви, 12. Промислова потужність утримання свиней становить 9300 голів/рік (2325 цикл, 4 циклів/рік), 410 свиноматок. Технічна альтернатива 1. Планована діяльності передбачає технологічний процес розведення тварин з утриманням всіх вікових і виробничих груп свиней в стаціонарних приміщеннях з безвигульною системою за принципом «порожньо-зайнято», дотримання існуючих науково-обґрунтованих технологічних вимог щодо станкового обладнання, системи гноєвидалення, кормороздачі, водопостачання, мікроклімату та управління цими процесами. Технологія відгодівлі: годівля повноцінними сухими кормовими сумішами з кормових автоматів із подачею безпосередньо до місця годування за допомогою транспортера. Напування здійснюватиметься з автоматичних напувалок. Технологія вирощування характеризується високими відтворювальними та відгодівельними якостями поголів’я свиней, рівномірним протягом року процесом виробництва продукції на базі концентрації й спеціалізації виробництва, високого рівня механізації виробничих процесів, автоматизованого керування агрегатами й механізмами. Ведення тваринництва на промисловій основі не передбачає застосування підстилки. В зонах дефекації гній самопливною каналізацією потраплятиме у септики, після чого надходитиме до критих лагун зберігання гною. Згідно Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» планована діяльність відноситься до другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля: - ст. 3 ч. 3 п. 2 - потужності для вирощування: свиней (1 тисяча місць і більше, для свиноматок - 500 місць і більше). Технічна альтернатива 2. Технологія відгодівлі: годівля рідкими кормовими сумішами з транспортуванням і передачею по трубах із застосуванням пневматичної установки. Така технічна альтернатива потребує високих капіталовкладень на устаткування, обов’язкового щоденного контролю режимів очищення систем трубопроводів та годівниць, додержання раціональних пропорцій сумішей, недопущення змін мікроклімату приміщень в бік підвищеної вологості. Суб’єкт господарювання вважає виправданою технічну альтернативу 1, оскільки збалансовані сухі корми більш стабільні за санітарно-гігієнічними характеристиками, при термічно-зволожувальній обробці мають високу біодоступність, вони на відміну від рідкого вигодовування, не сприяють підвищенню вологості в приміщеннях утримання. З економічної точки зору така технологія доцільна, оскільки сухі кормові суміші мають більший строк зберігання, ніж рідкі, та нижчу собівартість. 3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Вінницька обл. Гайсинський р-н Орлівка урочище «Господарський двір», вул. Івана Діброви, 12 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Соболівська територіальна громада Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Вінницька обл. Гайсинський р-н Орлівка урочище «Господарський двір», вул. Івана Діброви, 12. Розширення та оновлення умов провадження здійснюватиметься за адресою: Вінницька обл., Гайсинський (Теплицький) р-н, с. Орлівка, урочище «Господарський двір», вул. Івана Діброви, 12. В адміністративно-територіальному відношенні майданчик знаходиться в межах Соболівської територіальної громади, Гайсинського району Вінницької області. Ділянка планованої діяльності використовується згідно права власності на нерухоме майно, що знаходиться у власності фермерського господарства «ТРИГУБЕНКО В.О.», договір оренди земельної ділянки знаходиться в стані розробки. Цільове призначення земель – 01.01 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Вінницька обл. Гайсинський р-н . Територіальна альтернатива не розглядається. Запропонована територія є найбільш оптимальною, так як спеціалізована під тваринництво (територія застарілих тваринницьких ферм). Дана земельна ділянка вже зазнала антропогенного впливу, та знаходиться у власності. Виділення нової земельної ділянки в іншому місці передбачає додатковий вплив під час будівництва та експлуатації на навколишнє природне середовище (порушення земель, знесення зелених насаджень тощо). 4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Соціально-економічний вплив від планованої діяльності носить позитивний характер. Основними позитивними факторами є збільшення надходжень грошових коштів у бюджет населеного пункту, району та області, що сприятиме розвитку державних, соціальних, господарських програм; поліпшення загальної соціально-економічної ситуації в районі; забезпечення потреб населення продукцією м’ясного напрямку; використання утвореного гною в якості органічного добрива для кормових культур на полях; підвищенні конкурентоспроможності вітчизняної галузі свинарства, а також створення додаткових робочих місць. 5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). В основу організації свинокомплексу покладений принцип постійного відтворення поголів'я свиней. При цьому застосовують стандартну систему, при якій передбачено утримання вікових і виробничих груп свиней у стаціонарних приміщеннях (свинарниках), дотримання вже існуючої науково доведеної датської технології, при якій застосовується верстатне обладнання для утримання свиней, системи гноєвидалення, кормороздавання, водоспоживання, мікроклімату і комплексне управління цими процесами. Тривалість технологічного циклу характеризує інтенсивність використання маточного поголів'я. Загальна площа земельної ділянки розміщення комплексу підприємства становить – 3,2114 га. Загальна площа всіх будівель та споруд комплексу по зовнішним обмірам – 13190,7 м2 Площа вільна від забудови – 27537,8 м2 (близько 85,75% від всієї площі комплексу). Відсоток забудови до 14,25%. Електропостачання – від існуючих ТП. Для забезпечення майданчика електроенергією, під час аварійного відключення, планується розміщення дизель-генераторного обладнання потужністю 75 кВт та 190 кВт. Теплопостачання передбачено від твердопаливних котлів та пічного опалення (грубок). Загальна кількість працюючих складатиме 8 чоловік, кількість змін на добу – 2, тривалість зміни – 8 год. Територія огороджена бетонним парканом, розподілена за функціональним призначенням, впорядкована та озеленена. Проїзди та проходи мають асфальтобетонне покриття. Транспортні зв'язки підприємства здійснюються автомобільними дорогами загального користування. При вході та виході в корпуса/приміщення або території підприємства передбачені дезбар`єри, всередині яких наповнення дезковриків здійснюється сертифікованими препаратами. На території комплексу відсутні централізовані мережі водопостачання та водовідведення. Забезпечення питних і санітарно-гігієнічних та виробничих потреб передбачається за рахунок двох артезіанських свердловин відповідно до діючого дозволу на спецводокористування №377/ ВН/49д-21 від 10.11.2021 р. Для напування тварин використовується вода питної якості, яка відповідає вимогам діючого стандарту «Вода питна». Якість холодної води відповідає ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної». Гаряче водопостачання забезпечується від електричних бойлерів. Водовідведення виробничих, господарсько-побутових стічних вод здійснюється у гідроізольовані вигріба з подальшим вивезенням асинізаційним транспортом на ОСК комунальним підприємством. Потрапляння виробничих стоків у систему дощової каналізації виключається за рахунок твердого покриття на всій території комплексу. Відповідно до ВНТПАПК-09.06 (пункт 9.1) і ДБН В 2.2-1-95 (пункт 3.17) каналізування промислового комплексу відведення атмосферних опадів передбачається з покрівлі будівель до системи водостоків на вимощене горизонтальне плануванням в систему дощової каналізації; поверхневих стічних вод з території - вертикальним плануванням в систему дощової каналізації. Приєднання каналізаційних мереж господарсько-побутових і виробничих стічних вод промислового майданчика до вуличної або внутрішньоквартальної мережі населеного пункту не здійснюється. На території об’єкта планованої діяльності наявний необхідний набір господарсько-побутових приміщень: адміністративна будівля, кімната для прийому їжі, санітарно-побутові приміщення. Побутові приміщення обладнані: душовою, санвузлом, умивальником. Виділені відокремлені місця для зберігання брудного та чистого одягу, для зберігання миючих та дезінфікуючих засобів та інвентарю для прибирання. Своєчасна передача полеглих тварин здійснюється з виконанням умов договору з спеціалізованим підприємством. Тверді побутові відходи збирають в закриті металеві контейнери на спеціальному гідроізольованому майданчику та в подальшому вивозять відповідно до договору з комунальним підприємством. На території комплексу відходи (гній) через бетонні ґрати попадають у лотки для гною, далі по трубах системи гноєвидалення надходить до зливової системи карантинування, що розміщуватимуться біля кожного приміщення, а надалі до лагун. Лагуни мають закриту конструкцію (накриті бетонними плитами), яка захищає їх від потрапляння сторонніх предметів, атмосферних опадів та дозволяє суттєво зменшити виділення неприємних запахів. Кожна з лагун розрахована на обсяг, який забезпечує піврічне зберігання гною. Гній з гноєсховищ використовується в якості добрив на землях сільськогосподарського призначення згідно вимог ВНТП- АПК-09.06. В основу організації свинокомплексу покладений принцип постійного відтворення поголів'я свиней. При цьому застосовують стандартну систему, при якій передбачено утримання вікових і виробничих груп свиней у стаціонарних приміщеннях (свинарниках), дотримання вже існуючої науково доведеної датської технології, при якій застосовується верстатне обладнання для утримання свиней, системи гноєвидалення, кормороздавання, водоспоживання, мікроклімату і комплексне управління цими процесами. Тривалість технологічного циклу характеризує інтенсивність використання маточного поголів'я. 6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Екологічні обмеження: під час експлуатації об’єкта необхідним є дотримання нормативів чинного природоохоронного законодавства; викиди від стаціонарних джерел забруднення повинні здійснюватися при наявності Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (у відповідності з його умовами) та не перевищувати гранично допустимих нормативів; забір води з підземних водозаборів повинно здійснювати за наявності Дозволу на спеціальне водокористування; обов'язкове дотримання зони санітарної охорони навколо свердловини; встановлення фільтрів на вентиляційні системи для підвищення ефективності очистки повітря; здійснення постійного контролю технічного стану машин та механізмів, агрегатів; сортування відходів та передача їх спеціалізованим підприємствам у відповідності до встановлених санітарно-гігієнічних вимог і природоохоронного законодавства; виконання вимог щодо раціонального використання природних ресурсів. Санітарно-гігієнічні обмеження: експлуатацію об’єкта здійснювати згідно з санітарними нормами та правилами; застосування води для питних потреб працівників тільки при відповідності якості води до вимог ДСанПіН 2.2.4-171-10; плановану діяльність здійснювати в межах визначеної санітарно-захисної зони; дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 18.12.1998р. №2024 «Про правовий режим зон санітарної охорони водних об’єктів»; рівень шумового забруднення не повинен перевищувати нормативів шумового забруднення та вібрації на межі встановленої СЗЗ. Інші обмеження: дотримання правил пожежної безпеки. щодо технічної альтернативи 2. Обмеження аналогічні технічній альтернативі 1. щодо територіальної альтернативи 1. Визначити та встановити санітарно-захисну зону згідно вимог чинного законодавства; не перевищувати показників виробничого шуму та вібрації на межі найближчої житлової забудови, встановлених нормативно-правовими актами та санітарними нормами; використання земельних ресурсів здійснювати в межах земельної ділянки, наданої у користування у відповідності з вимогами чинного законодавства. щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива 2 не розглядається 7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. На території земельної ділянки уже наявні діючі промислові приміщення та приміщення, що потребують відновлювального ремонту та оздоблення з необхідною інженерно-технічною інфраструктурою. Додаткова еколого-інженерна підготовка і захист території для існуючої ферми не потребується. Передбачається розробка та застосування заходів, направлених на запобігання аваріям, обмеження їх наслідків та захист людей і довкілля від їх впливу. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічний технічній альтернативі 1. щодо територіальної альтернативи 1. Під'їзні дороги і шляхи до об'єкту існуючі. Дотримання проектних рішень під час експлуатації об’єкта, що забезпечуватиме раціональне використання природних ресурсів. Передбачити охоронні, захисні та компенсаційні заходи. щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива 2 не розглядається. 8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. Клімат і мікроклімат. Очікуються викиди парникових газів в атмосферне повітря. Вплив екологічно обгрунтований. Повітряне середовище. Основними джерелами забруднення атмосферного повітря є: вентиляційні викиди з приміщень для утримання тварин; споруди для накопичення та гною; кормосховища та відділення приготування кормів і їх зберігання; дільниці знезараження приміщень, опалювальне обладнання, відділення резервного живлення, ремонтна дільниця, відділення заправки авто, відділення переробки зернових (ТІК) Вплив в межах дозволених нормативів та екологічно обгрунтований. Водне середовище. При експлуатації об’єкту забруднення водного середовища стічними водами, забруднення скидами зливових і талих стічних вод не передбачається. Безпосередній скид стічних вод з території у відкриті водойми - не передбачається. Потрапляння виробничих стоків у систему дощової каналізації виключається. Проектними рішенням передбачено виконання вертикального планування з метою забезпечення відведення поверхневих та талих вод до приймального резервуару мережі закритої дощової каналізації з подальшим очищенням та використанням для технічних цілей підприємства (полив газонів). Відведення господарсько-побутових стічних вод (убиральні, миття полів) здійснюється у зовнішню каналізаційну мережу. Ґрунти. Територія вже антропогенно змінена та знаходиться в межах території колишньої тваринницької ферми. При цьому погіршення показників фізико-механічних властивостей ґрунтів не прогнозується. З метою запобігання негативного впливу на ґрунт проектом передбачається посилена герметизація конструкцій та колекторів; влаштування твердого покриття на майданчику планованої діяльності; оснащення площадки контейнерами для побутових відходів. Забруднення ґрунтів паливо-мастильними матеріалами від діяльності транспортних засобів зведений на мінімум за рахунок передбаченого твердого покриття. Шум та вібрація. Межа розповсюдження шуму (від обладнання та транспорту) знаходитиметься в межах виробничого майданчика та встановленої СЗЗ та не перевищуватиме допустимих значень. Рослинний і тваринний світ та об’єкти природнозаповідного фонду. Земельна ділянка не є середовищем існування рідкісних тварин чи рослин; цілеспрямованих заходів з охорони рослинного і тваринного світу не передбачено; заповідних та природоохоронних територій, пам’яток історії, археології та культури, захист яких необхідний у зв’язку з реалізацією проєктних рішень, немає. Знесення зелених насаджень не передбачається. Навколишнє техногенне середовище. Вплив не передбачається, за умов комплексного дотримання правил експлуатації. Відходи. Управління відходами здійснюватиметься відповідно до Закону України «Про управління відходами». Всі категорії відходів, окрім відходів тваринного походження (гною, полеглих тварин), тимчасово зберігатимуться у закритих контейнерах на окремому майданчику видалення відходів та передаватимуться по мірі накопичення спеціалізованим організаціям відповідно договорів. Гній з майданчика тимчасового утримання використовуватиметься в якості добрив на власних землях сільськогосподарського призначення. Мертвороди, біологічний матеріал передаватиметься спеціалізованій організації відповідно до укладеного договору. Вплив на довкілля, здоров’я і умови проживання населення знаходитиметься в межах доступних нормативних значень. Передбаченні технологічні рішення, методи керування та застосовані заходи забезпечують дотримання норм діючого природоохоронного та санітарного законодавства. Проведення додаткових заходів щодо запобігання або зменшення фізичних видів дії на довкілля не доцільно. щодо технічної альтернативи 2. Джерела викидів аналогічні, що і до технічної альтернативи 1, але передбачено збільшення кількості виробничих відходів та залучення додаткових природних ресурсів. щодо територіальної альтернативи 1. Здійснення планованої діяльності в межах існуючої земельної ділянки не спричинить значного негативного впливу на оточуюче середовище та здоров’я населення. щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива 2 не розглядається. 9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія 2 Сільське господарство, лісівництво та водне господарство Сільське господарство, лісівництво та водне господарство: сільськогосподарське та лісогосподарське освоєння, рекультивація та меліорація земель (управління водними ресурсами для ведення сільського господарства, у тому числі із зрошуванням і меліорацією) на територіях площею 20 гектарів і більше або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах на площі 5 гектарів і більше, будівництво меліоративних систем та окремих об’єктів інженерної інфраструктури меліоративних систем; насадження лісу (крім лісовідновлювальних робіт) на площі понад 20 гектарів або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах на площі 5 гектарів і більше; зміна цільового призначення земель сільськогосподарського призначення (якщо нове призначення відноситься хоча б до одного виду діяльності, зазначеного у частинах другій та третій цієї статті) та зміна цільового призначення особливо цінних земель; потужності для вирощування: птиці (40 тисяч місць і більше); свиней (1 тисяча місць і більше, для свиноматок - 500 місць і більше); великої та дрібної рогатої худоби (1 тисяча місць і більше); кролів та інших хутрових тварин (2 тисячі голів і більше); установки для промислової утилізації, видалення туш тварин та/або відходів тваринництва; інтенсивна аквакультура з продуктивністю 10 тонн на рік і більше або на територіях та об’єктах природнозаповідного фонду чи в їх охоронних зонах; намив територій на землях водного фонду;" 10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає 11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності із ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». 12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. 13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Управлінням розвитку територій та інфраструктури Вінницької обласної військової адміністрації. (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) 15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Управління розвитку територій та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації , 21021, м. Вінниця, вул. Порика, 29, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., (0432)43-74-08, головний спеціаліст відділу ОВД та СЕО Бякіна Наталія Дмитрівна (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа) {Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}