Наближається опалювальний сезон, тож у наших громадян вже виникають питання щодо оформлення житлових субсидій. Як це зробити? Роз’яснюємо.
Домогосподарствам, які уже отримують субсидію, звертатися нікуди не потрібно, виплати на опалювальний сезон їм призначать автоматично. Тим, хто планує отримати допомогу на оплату житлово-комунальник послуг вперше, необхідно звернутись за її призначенням та подати:
- заяву про призначення та надання житлової субсидії,
- декларацію про доходи та витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.
Куди подати документи?
До 30 листопада документи подаються:
- поштою до органу соціального захисту населення за місцем проживання;
- особисто до уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади;
- до ЦНАПу;
- через портал «Дія».
Вже з 1 грудня поточного року, на заміну органів соціального захисту населення, документи прийматимуть сервісні центри Пенсійного фонду України. Тобто, документи можна буде подати:
- особисто або поштою до сервісних центрів Пенсійного фонду України;
- особисто до уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади;
- до ЦНАПу;
- через портал «Дія»;
- через вебпортал або мобільний додаток Пенсійного фонду України.
При цьому заяву можна буде подати незалежно від місця реєстрації.
Важливо, що звернутися за призначенням субсидії можна протягом усього опалювального сезону. Проте для отримання допомоги за весь сезон звернутись потрібно заздалегідь, до його початку чи протягом двох місяців після.