Головне управління Нацсоцслужби у Вінницькій області інформує: пенсіонери мають змогу отримати додаткову грошову виплату від міжнародних організацій через соціальну платформу єДопомога. Перш за все, виплати надаються ВПО та особам, які проживають/перебувають на тимчасово окупованих, деокупованих територіях або таких, що знаходяться в зоні активних бойових дій України.
Якщо ваші батьки, рідні, сусіди – пенсіонери чи люди з інвалідністю, не мають статусу внутрішньо переміщеної особи і їм потрібні гроші – допоможіть їм дізнатись їхні реквізити і оформити заявку без участі у багатолюдних чергах.
Як подати заявку?
- Перейти на https://aid.edopomoga.gov.ua
- Обрати Заповнити заявку на допомогу
- Обрати соціальний статус Пенсіонер
- Вказати персональні дані та адресу поточного місця проживання
- Внести номер вашого IBAN (номер банківського рахунку).
Як дізнатися IBAN свого рахунку?
- У мобільному застосунку Приват24 обрати карту натиснувши на її зображення → Зайти в керування картою натиснувши на "шестерню" вгорі екрану → Обрати "Реквізити". Там і копіюєте або переписуєте рахунок для подальшого подання за вимогою.
- Немає Приват24? Можна скористатись терміналом самообслуговування, які є в громаді (меню "Мої налаштування" →"Отримати реквізити").
- У банкоматі (меню "Інші операції" → "Мої налаштування" → "Ще налаштування" →"Реквізити для поповнення картки").
- Ще один варіант – За телефоном служби підтримки Можна зв’язатись із консультантом та вирішити питання у телефонному режим.
Ощадбанк теж дозволяє отримати IBAN онлайн через додаток у телефоні.
- У мобільному застосунку Ощад 24/7 → Перейти до головного меню → Клікнути на картку → Обрати розділ "Інформація" і під рахунком буде зазначений ваш IBAN.
- Якщо ж додатку немає, а телефон звичайний кнопковий, тоді користувачам Ощадбанку слід йти до спеціаліста у відділення.
Без банківського рахунку IBAN заявку на допомогу можна подати людям, які отримують пенсію чи соціальні виплати через відділення поштового зв’язку АТ « Укрпошта».
Коли ж черга дійде до розрахункового рахунку у форматі IBAN, потрібно вказати → «В мене немає банківського рахунку», далі → автоматично. Попередньо в заявці заявник вказує свої паспортні дані та адресу проживання.
Допомога нараховується по принципу нарахування пенсії, тільки з поміткою «грошовий переказ» на найближче відділення поштового зв’язку АТ «Укрпошта».
Відповіді на найпоширеніші питання:
1. Як здійснюється виплата грошової допомоги?
Платформа єДопомога збирає заявки на допомогу та за запитом Міжнародних організацій передає переліки заявників на допомогу за запитуваною категорією
2. Як перевіряється достовірність даних заявника?
Мінсоцполітики проводить верифікацію даних заявника, використовуючи наявні державні інформаційні реєстри та бази даних, що дозволяє отримувати перевірену інформацію про особу.
3. Ким здійснюється виплата допомоги?
Міжнародними організаціями, якими і приймається рішення про надання допомоги та її розмір.
4. Як швидко обробляється заявка на виплату?
Після того, як Міжнародна організація приймає рішення щодо фінансування визначеної категорії заявників на допомогу, відповідальні особи передають переліки заявників на допомогу. Міжнародна організація обробляє заявки згідно власних внутрішніх положень.
5. Куди звертатись для уточнення статусу заявки?
Ви можете дізнатись статус вашої заявки ви можете тут https://aid.edopomoga.gov.ua/check
6. Як дізнатись про нарахування виплати?
Вказавши IBAN вашого рахунку, ви можете самостійно перевірити надходження коштів на рахунок.