Про це під час Всеукраїнського форуму «Україна 30. Платіжка» заявив міністр розвитку громад та територій Олексій Чернишов.
«Це буде арбітр у відносинах споживача з виконавцями послуг, і позитивний ефект від її роботи відчує, у першу чергу, кінцевий споживач», – сказав міністр.
Інспектори зможуть здійснювати як планові, так і позапланові перевірки на основі звернень споживачів.
«До прикладу, інспекція зможе перевіряти економічне обґрунтування тарифів на комунальні послуги, та головне слідкувати за якістю цих послуг: якістю теплопостачання, водопостачання, водовідведення, поводження з побутовими відходами, управління багатоквартирними будинками. А також об’єктивно оцінювати технічний стан мереж та системі комунальних об’єктів», – зазначив Чернишов.
Він повідомив, що наприкінці листопада у Верховній Раді зареєстровано два законопроєкти, розроблені за активної участі Мінрегіону, щодо створення Державної житлово-комунальної інспекції.
Долучайтесь до трансляції: https://www.youtube.com/watch?v=AuLHsUZLZ_Y