Напередодні свят, особливо новорічних та різдвяних, кількість людей у магазинах значно зростає, адже всі заклопотані підготовкою подарунків та придбанням товарів до святкового столу.
Саме у цей період, кількість звернень громадян до Управління захисту споживачів зростає, найчастіше покупці скаржаться на: невідповідність ціни у розрахунку та на полиці магазину, відсутність повної достовірної інформації про продукт, порушення умов зберігання, протерміновані товари.
Як вберегти себе від придбання неякісних продовольчих товарів?
- Надавайте перевагу великим торговельним мережам, в яких вірогідність натрапити на фальсифікат є мінімальною і ви обов'язково отримаєте чек, як підтвердження покупки.
- Перш ніж покласти товар у кошик, зверніть увагу на цілісність пакування, відсутність деформації та оцініть зовнішній вигляд продукту, якщо це можливо.
- Якщо ви обрали продукт з імпортного асортименту, зверніть увагу на наявність інформації про виробника та склад на державній мові.
- Обов'язково перевіряйте умови зберігання продукції та термін придатності.
Якщо ви вже придбали неякісний товар, необхідно:
Викликати адміністрацію магазину та залишити відповідну заяву, у більшості випадків представники торговельних мереж йдуть на зустріч покупцеві у вирішенні проблеми.
Зібрати докази порушення ваших прав (сфотографувати цінник, маркування і, звичайно ж, зберегти чек) та звернутись з відповідною заявою до Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області у зручний для вас спосіб: за телефоном 65-88-44 - громадська приймальня/(098)165-88-44 - цілодобовий консультаційний номер або залишити заяву на сайті.