Уряд ухвалив рішення підтримати ініціативу Президента України про виплату одноразової матеріальної допомоги роботодавцям, які можуть втратити дохід через карантин.
Отримання допомоги регламентується Порядком надання одноразової матеріальної допомоги суб’єктам господарювання, розрахунку її розміру, стягнення, повернення невикористаної її суми, з яким ви можете ознайомитися на сайті державної служби зайнятості: https://www.dcz.gov.ua/storinka/odnorazova-materialna-dopomoga
Право на отримання одноразової матеріальної допомоги мають юридичні особи (роботодавці), які використовують працю найманих працівників.
Важливо! Основний вид економічної діяльності таких роботодавців не входить до Переліку видів економічної діяльності щодо яких здійснюються обмежувальні протиепідемічні заходи, визначеного Кабінетом Міністрів України.
Для отримання одноразової допомоги юридичні особи (роботодавці) потрібно подати пакет документів в один із способів:
- Безпосередньо до центру зайнятості;
- На електронну адресу центру зайнятості (скановані копії).
Важливо! Пакет документів можна подати до центру зайнятості до 21 грудня 2020 року включно.
Перелік необхідних документів такий:
- заява за формою згідно з додатком 1 Порядку;
- копія наказу про скорочення чи можливе скорочення тривалості робочого часу;
- копія відомостей про найманих працівників за формою згідно з Додатком 2 до Порядку.
До вашої уваги пропонуємо:
- інфографіку “Як суб’єкту господарювання отримати одноразову матеріальну допомогу” - https://is.gd/HbMQXN
- покрокову інструкцію щодо отримання такої допомоги - https://is.gd/5kXXs1
- бланк заяви тут - https://is.gd/iijaDW
- бланк відомості про найманих працівників - https://is.gd/iijaDW
- електронні скриньки центрів зайнятості - https://is.gd/7z3gMM.