Одним із напрямків роботи Управління захисту споживачів є опрацювання звернень щодо порушення прав споживачів суб’єктами господарювання при реалізації товарів та наданні послуг.
Споживач має право на відшкодування майнової та моральної шкоди, яку було завдано внаслідок придбання неякісної продукції або послуги.
Так, до Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області надійшла скарга від мешканця м. Вінниця, який придбав в ТОВ "Цетехно" (магазин "Цитрус", вул. 600-річчя, 17-Е) електросамокат Like.Bike S10 AWD вартістю 26898 гривень. В ході експлуатації, протягом встановленого гарантійного строку, споживач виявив істотні недоліки та звернувся до магазину для безоплатного їх усунення в розумний строк. Продацець не зміг задовільнити вимогу споживача у встановлений термін та відмовився повернути кошти за товар. В ході здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю) спеціалістами Держпродспоживслужби на предмет дотриманням вимог законодавства про захист прав споживачів, суб'єкт господарювання прийняв рішення задовільнити вимогу споживача та повернути кошти в повному обсязі.
Мешканка м. Бершадь звернулась до Управління захисту споживачів після придбання кухні "Хай Глос" (магазин-склад "Меблеве містечко", вул. Шевченка, 64). Після доставки кухні споживачеві, виявилось, що вона не відповідає розміру замовленого товару і не була виготовлена під індивідуальне замовлення, таким чином, споживача ввели в оману. Повернути кошти за товар та доставку великогабаритного грузу в повному обсязі (9675 гривень) суб'єкт господарювання погодився лише в ході здійснення позапланового заходу державного нагляду спеціалістами Держпродспоживслужби.
Шановні споживачі, якщо під час придбання товарів або отримання послуг ваші права було порушено, а самостійно вирішити питання ви не можете - звертайтесь за консультацією до Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області:
м. Вінниця, вул. Максимовича, 19 або за телефоном 65-88-44 (громадська приймальня).