У Гайсинському районі продовжуються перемовини з приводу покращення умов для здобуття освіти наших школярів, створення сприятливого навчального середовища.
Наявність хороших вчителів, придбання нових меблів, комп’ютерної техніки, дидактичних матеріалів ще не повністю забезпечують існування школи, дружньої до дитини - навчального закладу, покликаного допомогти дітям у набутті навичок, необхідних у сучасному мінливому світі, щоб поліпшити їхнє здоров’я і благополуччя, створити безпечне середовище, підвищити мотивацію вчителів і суспільства до підтримки. Це, насамперед, мають бути типові приміщення з енергозберігаючими технологіями (щоб мати тепло в закладі), забезпечені пожежною безпекою та умовами для високоякісного харчування, для занять фізичною культурою і спортом, для набуття елементарних професійних навичок, для проведення культурно-естетичних заходів. А ще, щоб дитина знаходилася в повноцінному колективі, могла отримати в закладі послуги психологів, соціальних педагогів, медичних сестер, гарно відпочити і зайнятись позакласною роботою.
Створити повністю такі умови для всіх закладів освіти району не можна в силу багатьох обставин. Тому доводиться шукати шляхи вирішення даних проблем. Вони не завжди всім підходять, а так і не буває, щоб задовольнити всіх без виключення. Пропозиції приймаються від усіх, хто розуміється на тому, як зробити краще!
Продовжуються зустрічі голови райдержадміністрації Сергія Кавуна, начальника відділу освіти Валентини Шрамко з керівниками шкіл району.
14 квітня 2020 року директори міських шкіл висловлювали свої бачення, вносили пропозиції, розуміючи всі ризики і переваги створення опорних шкіл з розвинутою мережею філій. При тому, що переважна більшість з цих шкіл забезпечує кращі результати для своїх учнів.
16 квітня 2020 року відбулись такі чергові перемовини з керівниками сільських шкіл району. Забезпечити у навчальних закладах сприятливі умови для збереження здоров’я, комфортної роботи і навчання в задоволення шляхом відповідного благоустрою шкільних приміщень, ігрових майданчиків та їдалень, вжиття належних заходів безпеки можуть не у всіх сільських установах. Але не стоїть питання тотального закриття шкіл чи жорсткої економії на дітях! Іде пошук варіантів створення кращих умов для навчання та виховання дітей, керівникам запропоновано викладати свої бачення.
Саме зараз, під час карантину, є час для внесення пропозицій, роздумів, вислуховування, врахування чиїхось думок. Закон України «Про повну загальну середню освіту» вже в дії, зворотного шляху немає. По закінченню карантинних заходів відповідні зустрічі будуть проводитись з головами сільських рад, батьками школярів. Лише тоді будуть прийматись юридичні рішення, після яких можливі якісь дії. Тому не варто панікувати, а треба думати, як зробити краще для всіх, а в першу чергу для дітей – нашого майбутнього!