Так, коли ти отримуєш платіжну картку, ти підписуєш договір з банком, де чітко про це написано.
Ти як власник картки:
- не повинен зберігати PIN-код разом з карткою або в легкодоступних для третіх осіб місцях;
- не повинен писати PIN-код на картці;
- не можеш розголошувати цю інформацію навіть членам сім’ї;
- зобов’язуєшся не передавати картку та PIN-код в користування третім особам.
Картку має право використовувати лише особа, чиє ім’я, прізвище та підпис нанесені на ній.
Використовувати картку не можна навіть за довіреністю.
Тільки у випадку емісії додаткової картки для довіреної особи.
Підписуючи договір з банком, ти погоджуєшся, що усі паролі та SMS-коди будуть зберігатися в секреті від третіх осіб. Це – твій обов’язок.
Пам’ятай, працівники банків ніколи не запитують трьохзначний номер зі звороту картки, PIN-код до картки, SMS-коди від банку та паролі. Навпаки – застерігають берегти свої гроші та дотримуватися правил платіжної безпеки.
Якщо фінансова установа порушила твої права, звернися до Національного банку.
Як можна звернутися до НБУ:
- написати до чат-боту “НБУ Контактний центр” в месенджерах (вайбері або телеграмі);
- зателефонувати до контакт-центру – 0 800 505 240;
- заповнити онлайн-форму для звернень на сайті НБУ за посиланням http://surl.li/msgv
Більше інформації читай на #ЗнайСвоїПрава https://promo.bank.gov.ua/know-your-rights/
#ЗнайСвоїПрава
#ЗнайСвоїОбов’язки