Тому, щоб не потрапити в халепу, читай уважно та мотай собі на вус.
Іноді може здаватися, що ти взяв один кредит, а по факту взяв два окремі кредити на різних умовах. Що мається на увазі?
Йдеться про випадки, коли фінансова установа не одразу погодила всю суму кредиту.
Наприклад, ти просив 10 000 грн, а установа погодила спочатку 5 000 грн, а через декілька днів решту кредиту – 5 000 грн.
Кожні 5 000 грн – це можуть бути два окремі кредити, за якими можуть відрізнятися відсоткові ставки, дати погашення, розмір штрафів. Уважно читай умови договору та вчасно сплачуй обидва кредити.
Спершу з’ясуй усі деталі про мікрокредит, а вже потім оформлюй.
Дізнайся:
- чи офіційно зареєстрована установа.
(це можна дізнатися через систему Національного банку: https://kis.bank.gov.ua/, якщо інформацію про компанію не знайшов, її послугами не користуйся);
- повну процентну ставку для кожної із частин мікрокредиту (1-2%, які показують в рекламі – це вартість за день користування, тому ставка за місяць може сягати 60% і більше);
- графік платежів (коли і скільки потрібно платити);
- комісії та штрафи у разі прострочення (навіть декілька днів прострочки можуть коштувати клієнту значної суми);
- умови договору (у ньому можуть бути вказані особливі умови нарахування процентів та додаткові послуги).
Якщо фінансова установа порушила твої права, звертайся до Національного банку України.
Як можна звернутися до Національного банку України:
- написати до чат-боту “НБУ Контактний центр” в месенджерах (вайбері або телеграмі);
- зателефонувати до контакт-центру – 0 800 505 240;
- заповнити онлайн-форму для звернень на сайті НБУ за посиланням http://surl.li/msgv
Більше інформації читай на #ЗнайСвоїПрава https://promo.bank.gov.ua/know-your-rights/
#ЗнайСвоїПрава
#ЗнайСвоїОбов’язки