Стежити за ремонтом доріг в рамках президентської програми «Велике будівництво» можна цілодобово і з будь-якої географічної точки. Укравтодор веде у відкритому доступі інтерактивну карту дорожніх робіт. Про це повідомив Голова ОДА Сергій Борзов, посилаючись на інформацію голови Укравтодору Олександра Кубракова.
Так, в ефірі програми «Право на владу» високопосадовець зазначив, що мапу запустили ще на початку 2020 року й відтоді вона оновлюється в режимі реального часу. «Ми презентували карту у січні минулого року. І от пройшов рік, я передивлявся потім, і все до маленьких діляночок було зроблено. Так, були певні речі… Наприклад, дорога на Очаків – у минулому році вона майже вся була зроблена. Цього року на ній дороблять останній верхній шар і все, ця дорога буде з гарантією», - відкоментував голова Укравтодору. Кубраков також повідомив, що амбітний план програми «Велике будівництво» - оновити понад 20 тисяч км доріг державного значення до 2023-2024 року. Він назвав це завдання реалістичним. «Це пріоритет. Ми точно розуміємо, що якщо рухатися так, як минулого року, це може бути виконано», - зазначив очільник Укравтодору. Не менш важливе за ремонт доріг є їхнє утримання. Кубраков повідомив, що Укравтодор чекає прийняття у другому читанні законопроєкту про посилення контролю за великогабаритним вантажним транспортом. У 2020 році Укравтодор встановив 25 комплексів автоматичного вагового контролю (weigh-in-motion), ще стільки ж встановило Міністерство інфраструктури. «Усі ці об'єкти уже запущені, працюють, ми бачимо цю статистику. Але ми ще не можемо виставляти штрафи. Сподіваюсь, що Верховна Рада підтримає у другому читанні відповідний законопроєкт, який надасть таку можливість. Це буде так само, як з фотофіксацією, коли люди отримують "листи щастя". Так само перевізники почнуть їх отримувати», - пояснив Кубраков. В ефірі «Право на владу» координатор «Великого будівництва» і заступник голови Офісу Президента Кирило Тимошенко підтвердив плани ремонту всієї мережі трас державного значення. «Минулого року, коли ми озвучили плани відбудувати за рік 4 тисячі кілометрів трас державного значення, у відповідь чули: "Та що ви таке кажете? Та такого бути не може!". Ми взяли і зробили», - зазначив він.