Звіт про повторне відстеження

Звіт про повторне відстеження результативності розпорядження голови Гайсинської районної державної адміністрації „Про затвердження Положення про центр надання адміністративних послуг Гайсинської районної державної адміністрації ”

 

1.Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується:

Розпорядження голови Гайсинської районної державної адміністрації від 09.12.2014 року № 4 „Про затвердження Положення про центр надання адміністративних послуг Гайсинської районної державної адміністрації ”.

  1. 2. Назва виконавця заходів з відстеження.

Відділ надання адміністративних послуг управління економіки Гайсинської районної державної адміністрації.

  1. 3. Цілі прийняття акта.

Регуляторний акт розроблено на виконання вимог Закону України „Про адміністративні послуги”, враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 20.02.2013р. № 118 „Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг”, з метою упорядкування надання адміністративних послуг у Гайсинському районі, створення зручних і доступних умов для отримання адміністративних послуг фізичними та юридичними особами, максимального спрощення організації та технології їх виконання, відкритості і прозорості умов при розгляді звернень громадян, суб’єктів господарювання, запобігання проявам корупції під час їх отримання. Даний регуляторний акт спрямований на вирішення проблеми як у цілому, так і її окремих складових: - надання адміністративних послуг через адміністратора, який організовує їх надання; - забезпечення організаційної єдності адміністративних органів при наданні адміністративних послуг; - спрощення та підвищення якості процедури отримання послуг; - зменшення кількості відвідувань адміністративних органів для отримання кінцевого документа, як результату надання адміністративної послуги; - покращення проінформованості про послуги, тарифи і терміни виконання послуги; - забезпечення прозорості дій адміністративних органів.

  1. 4. Строк виконання заходів з відстеження.

Заходи з відстеження результативності регуляторного акта проводилися у термін січень-лютий 2014 року та січень - лютий 2015 рік.

  1. 5. Тип відстеження.

Повторне відстеження.

  1. 6. Методи одержання результатів відстеження.

Під час проведення відстеження результативності регуляторного акта застосований статистичний метод одержання результатів відстеження.

  1. 7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних.

Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу статистичної інформації отриманої за результатами моніторингу діяльності дозвільного центру як організаційної складової Центру надання адміністративних послуг та за результатами моніторингу діяльності органів виконавчої влади, які надавали адміністративні послуги. Цільовою групою соціологічного опитування є суб`єкти звернення, які звернулись за наданням адміністративних послуг до відповідних органів виконавчої влади.

  1. 8. Кількісні значення показників результативності акта.

Кількість суб`єктів господарювання та фізичних осіб, на яких поширюється дія акта: регуляторний акт поширюється на невизначене коло суб`єктів господарювання та фізичних осіб — суб`єктів звернення, які звертаються за наданням адміністративних послуг до центру надання адміністративних послуг Гайсинської районної державної адміністрації. Територія дія акту — Гайсинський район Вінницької області.

Кількісне значення статистичних показників результативності:

Показники результативності

Центр надання

адміністративних послуг

січень-лютий 2014 року

січень-лютий 2015 року

кількість адміністративних органів, які за принципом організаційної єдності надають адміністративні послуги (місцеві адміністративні органи)

12

15

кількість звернень одержувачів адміністративних послуг

112

1142

кількість наданих адміністративних послуг (без врахування відмов)

54

560

кількість відмов у наданні адміністративних послуг

-

-

середній термін розгляду звернення: час, що минув між поданням необхідного пакету документів до прийняття рішення (календарні дні)

22

20

кількість скарг одержувачів послуг з приводу порушення порядку та якості надання адміністративних послуг

-

-

З метою впорядкування та поліпшення якості надання адміністративних послуг, створення сприятливих умов для реалізації фізичними та юридичними особами їх конституційних прав, свобод і законних інтересів відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 року №523-р „Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг” Центром надання адміністративних послуг райдержадміністрації початковий перелік послуг було значно розширено послугами територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади. Таким чином, кількість послуг, які суб’єкти звернення можуть отримати у Центрі, зросла з 25 до 75 і включає найбільш затребувані суспільством послуги – реєстрацію фізичних та юридичних осіб, вклеювання до паспорта фотокартки при досягненні громадянином 25 і 45-річного віку, витяги з державного земельного кадастру, соціальні послуги тощо. Результатом впровадження регуляторного акта є забезпечення оперативності, доступності та зручності для суб’єктів звернень при наданні адмінпослуг. Прийнятий регуляторний акт, основною метою якого є дотримання та реалізація принципів „організаційної єдності ” та „єдиного вікна”, при організації надання встановленого переліку адміністративних послуг через державного адміністратора (адміністратора) шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг, забезпечив організаційне поєднання в одному приміщенні дозвільного центру адміністративних органів та їх посадових і службових осіб, адміністраторів.

  1. 9. Оцінка результативності реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.

Результатом впровадження розпорядження голови районної державної адміністрації від 09.12.2014 року № 4 „Про затвердження Положення про центр надання адміністративних послуг Гайсинської районної державної адміністрації” є забезпечення суб’єктів звернення відповідно до вимог Закону України „Про адміністративні послуги” якісним сервісом при наданні адміністративних послуг в межах району за мінімальної кількості звернень, а також і в подальшому сприятиме забезпеченню оперативності, доступності та зручності для суб’єктів звернень при наданні адміністративних послуг. Суттєвою перевагою є той факт, що в Центрі суб’єкт звернення може одночасно звернутись за отриманням декількох адміністративних послуг, при цьому отримує необхідні консультації в адміністратора (державного адміністратора), що значно скорочує його часові та фінансові витрати. Таким чином, беручи до уваги викладене вище, вважаємо за необхідне діючий регуляторний акт залишити без змін та провести періодичне відстеження його результативності у терміни відповідно до вимог статті 10 Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.

Керівник регуляторного органу:

Голова Гайсинської районної державної адміністрації Сергій КОТЕНКО

Начальник відділу - державний адміністратор відділу Олександр ТОПАЛОВ надання адміністративних послуг управління економіки Гайсинської районної державної адміністрації

Гайсинська районна державна адміністрація

Архів новин

Липень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4