Департамент міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації повідомляє, що відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 10 травня 2019 року №341 «Про організацію та проведення регіонального конкурсу «Краща торгова марка Поділля – 2019» та за підтримки обласної державної адміністрації буде проведено регіональний конкурс «Краща торгова марка Поділля – 2019».
Метою конкурсу є розвиток виробництва та просування товарів, що виробляються в області, відзначення лідерів галузі торгівлі, харчової та переробної промисловості, що застосовують інновації та новітні підходи у виробництві та реалізації власної продукції. До участі у конкурсі залучаються підприємства торгівлі, харчової та переробної промисловості області.
Конкурс відбувається у новому форматі. Відбір переможців здійснюється за 9 номінаціями («Екологічність та натуральність», «Інновації у виробництві», «Репутація та довіра», «Відкриття року», «Краща фірмова мережа виробника», «Якість», «Кращий експортер (обсяги, географія)», «Соціальна відповідальність», «Краща торгівельна мережа»). Учасники, що відповідають крітеріям номінації, мають право прийняти участь у декільких номінаціях.
Конкурс проводиться у ІV етапи. Для участі у Конкурсі учасники:
1). на І етапі:
- реєструються за посиланням до 30 травня 2019 року;
2). на ІІ етапі:
- відбувається он-лайн голосування за номінантів з 04 червня по
24 червня 2019 року ;
- суб’єкти господарювання до 24 червня 2019 року подають заявку оформлену за зразком (додаток 1) та пакет документів в Департамент міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації (Хмельницьке шосе, 7, кім. 805) для подальшого розгляду експертною комісією із визначення номінантів регіонального конкурсу «Краща торгова марка Поділля – 2019»;
3). на ІІІ етапі:
- засідання експертної комісії та визначення переможців Конкурсу по номінаціях;
4). на ІV етапі:
- відбувається нагородження переможців Конкурсу.
Переможці конкурсу приймають участь у виставці «Продіндустрія» з 50 % знижкою від загальної вартості участі, а також нагороджуються Дипломом і статуеткою переможця регіонального конкурсу та отримують сертифікат на право використання в рекламно-інформаційних цілях маркування своєї продукції як «Краща торгова марка Поділля» протягом 2019 року.
Контактні телефони: (0432)66-11-80; (067)430-69-88; (096)333-74-33; (098)501-95-88.
Реєстрація за посиланням обов’язкова: https://docs.google.com/forms/d/1zsIKawU7nuwyJ6btBoILAcdhthhYnYw8dtDFpU_Tx-Y/edit
Участь у конкурсі безоплатна.
Номінації та критерії Конкурсу:
- Екологічність та натуральність:
наявність екологічного сертифікату на продукцію;
наявність сертифікату відповідності (при наявності);
наявність синтетичних компонентів у складі товару (харчові добавки);
наявність протоколів випробовувань, що підтверджують екологічність та натуральність продукції;
інші.
- Інновації у виробництві:
застосування нового обладнання;
цільова спрямованість інноваційної діяльності (отримання максимального прибутку, зменшення збитків);
застосування нових харчових інгредієнтів;
створення продукції з новими споживними властивостями для масового, спеціального та функціонального (оздоровчого) харчування;
застосування сучасних технологій, у тому числі вітчизняних, у виробництві товару;
застосування нових пакувальних матеріалів;
відповідність нового обладнання вимогам застосованих технічних регламентів України (наприклад Технічному регламенту машин і механізмів, Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки та ін.);
наявність дозвільних документів щодо застосування нових харчових інгредієнтів та методики їх контролювання;
інші.
- Репутація та довіра:
кількість позитивних відгуків (спосіб отримання відгуків для визначення ступені об’єктивності позитивних відгуків);
досвід роботи на ринку у Вінницькій області;
дипломи і свідоцтва конкурсів, виставок та ярмарків (копії);
інформаційні та рекламні матеріали (копії);
кількість негативних відгуків (скарг, претензій тощо) та тих, що визнані об’єктивними;
інші.
- Відкриття року:
започаткування господарської діяльності не більше 2 років;
динаміка обсягів виробництва і реалізації продукції за останні 3 роки;
частка виробництва в загальнообласному показнику по галузі;
попит на товар (укладання контрактів на закупівлю товару);
кількість створених робочих місць за останні 2 роки;
інші.
- Краща фірмова мережа виробника:
наявність фірмової мережі (дислокація);
перелік ринків, на яких обладнані торгові місця (при наявності);
перелік регіонів України, в яких здійснюється реалізація товарів;
обсяги реалізації (збуту) продукції через фірмову мережу;
інші.
- Якість:
наявність експлуатаційного дозволу або державна реєстрація потужності;
впровадження і функціонування систем управління якістю (копії сертифікатів);
впровадження систем управління безпечністю харчових продуктів відповідно з вимогами НАССР (копії сертифікатів);
наявність та розгляд скарг споживачів, пов’язаних з безпечністю харчових продуктів;
застосування штрафних санкцій до суб’єкта господарювання за порушення чинного законодавства в частині безпечності та якості харчових продуктів;
відкликання та/або вилучення з обігу харчових продуктів;
наявність власної лабораторії для поточного контролю якості та документів, що підтверджують її компетентність (за наявності);
наявність протоколів випробовувань продукції за показниками безпечності та якості продукції;
наявність декларацій (сертифікатів), що підтверджують відповідність продукції вимогам застосованих технічних регламентів України, національним та міжнародним стандартам (за наявності);
процент продукції від загального асортименту, що виробляється відповідно до чинних національних стандартів, у тому числі гармонізованих з міжнародними;
інші.
- Кращий експортер (обсяги, географія):
перелік держав, в які експортуються товари (перелічити);
обсяги експорту в натуральних одиницях за останні 3 роки;
темп росту обсягів експорту до попереднього року, %;
наявність нагород міжнародних ярмарків і виставок експортної продукції, отриманих за два останні роки;
наявність міжнародних сертифікатів якості та відповідності;
розширення асортименту та створення нових видів продукції;
впровадження науково-технічної розробки за останній рік;
інші.
- Соціальна відповідальність:
участь у соціальних, культурних, благодійних заходах (перелічити);
обсяги фінансування соціальних проектів (благодійних заходів) для населення за останні 2 роки;
перелік підшефних закладів;
програми лояльності для різних верст населення;
інші.
- Краща торгівельна мережа:
кількість магазинів у Вінницькій області за останні 3 роки;
кількість місцевих товаровиробників, продукція яких представлена в мережі та перелік товарів за останні 2 роки;
кількість споживачів в мережі у Вінницькій області за останній рік;
інші.