ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТЕРНАЛ ЕНЕРДЖИ"
39724388 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. 1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 24300, Вінницька обл., Гайсинський р-н, селище міського типу Тростянець(з), вул.Соборна, будинок 14 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону) 2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. Планованою діяльністю передбачається «Нове будівництво випарного відділення мелясної барди з реконструкцією існуючого спиртового виробництва на території ТОВ «ЕТЕРНАЛ ЕНЕРДЖИ» по вул. Соборна 14-А,смт. Тростянець, Гайсинського району, Вінницька області» Технічна альтернатива 1. Реконструкція існуючого виробництва передбачає будівництво випарного відділення мелясної барди, що є частиною технологічного процесу по виробництву біоетанолу на діючих потужностях спиртового виробництва. Метою будівництва випарної установки є оброблення відходів, що не є небезпечними, шляхом операцїї видалення відходів – «D9 Фізико-хімічне оброблення, не зазначене в інших позиціях цього додатка, в результаті якого утворюються кінцеві сполуки чи суміші, що видаляються шляхом здійснення операцій, визначених у позиціях D1-D12 цього додатка», у тому числі випарювання, висушування, кальцинування тощо. Цільовим продуктом отриманим після випарювання є концентрат мелясної барди, з вмістом сухих речовин 67% мас. і витратою 5 т/год. Окрім основного, передбачено отримання побічного продукту – конденсату вторинних парів (29,5 т/год), який повертаєтеся назад на технологічні потреби спиртового виробництва. Обладнання випарного відділення включає випарні апарати, сепаратор барди, теплообмінне, насосне та ємнісне обладнання. Процес концентрування барди здійснюється в чотирьох-корпусній протитічній випарній установці шляхом послідовної подачі барди з корпусу в корпус випарної станції і поступового видалення з неї вологи. Випарна станція складається з трьох корпусів випарних апаратів з падаючою плівкою та одного випарного апарата з примусовою циркуляцією.Випарні апарати з вільнопадаючою плівкою – вертикальні циліндричні апарати, що складаються з сокової та гріючої камер. У верхній частині гріючої камери випарного апарату барда через розподільник рівномірно розподіляється по всій площі трубної решітки, подається в трубний пучок гріючої камери та стікає вниз, утворюючи суцільну плівку на внутрішній поверхні трубок. Нагріта до температури кипіння барда стікає з трубок гріючої камери в сокову камеру, де за рахунок нижчого парціального тиску відбувається швидке скипання. Вторинна пара після випаровування виводиться з верхньої частини сокової камери. Випарний апарат з примусовою циркуляцією складається з підігрівача випарного апарата та камери кипіння. Барда на випарну станцію поступає зі складу зберігання з вмістом сухих речовин 9,8% мас. та температурою 67 °С, обігрівається теплом конденсату вторинних парів у пластинчатому теплообміннику та теплом конденсату гріючої пари в іншому теплообміннику до температури 121 °С, після чого поступає в циркуляційний контур випарного апарату для подальшого поступового випаровування вологи. Концентрат барди з вмістом сухих речовин . 68 % мас. і температурою 110 °С насосом направляється на існуючий склад зберігання сировини і продукції в один з резервуарів зберігання концентрату барди. В подальшому передбачається прийняття рішення, про віднесення концентрату барди, що утворюється в результаті операцій оброблення відходів мелясної барди, до побічного продукту з метою ефективного використання їх як сировини в іншому виробництві. За рахунок нового будівництва, реконструкція існуючого спиртового виробництва передбачає оновлення умов провадження господарської діяльності, а саме вжиття заходів для зменшення кількості утворювальних в процесі виробництва відходів, шляхом нового будівництва випарного відділення мелясної барди. Об’єкт планованої діяльності відноситься до першої та другої категорії категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»: - ст. 3, частина 2, пункт 8: управління відходами: об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю 100 тонн на добу або більше; - ст.3, частина 2, пункт 6: хімічне виробництво, в тому числі виробництво основних хімічних речовин, хімічно-біологічне, біотехнічне, фармацевтичне виробництво з використанням хімічних або біологічних процесів, виробництво засобів захисту рослин, регуляторів росту рослин, мінеральних добрив, полімерних і полімервмісних матеріалів, лаків, фарб, еластомерів, пероксидів та інших хімічних речовин; виробництво та зберігання наноматеріалів потужністю понад 10 тонн на рік - ст. 3 частина 3, пункт 13: господарську діяльність, що призводить до скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти, та забір води з водних об’єктів за умови, що водозабір підземних вод перевищує 300 кубічних метрів на добу - ст.3, частина2, пункт 22: розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об’єктів, зазначених у пунктах 1-21 цієї частини, крім тих, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України. Технічна альтернатива 2. В якості технічної альтернативи №2 розглядається операція видалення мелясної барди D4 - Скидання на поверхню рідких і шламових (мулових) відходів, у тому числі скидання рідких або шламових відходів у котловани, ставки чи відстійники тощо . 3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Вінницька обл. Гайсинський р-н Тростянець вул. Соборна, 14-А. 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Тростянецька селищна об’єднана територіальна громада. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Вінницька обл. Гайсинський р-н Тростянець вул. Соборна, 14-А.. Планована діяльність з будівництва випарного відділння мелясної барди, передбачається на земельній ділянці площею 0,6967 га з кадастровим номером 0524155100:02:012:0064, що знаходиться в межах с-ще. Тростянець Тростянецької селищної обєднаної терироріальної громади. Ділянка використовується ТОВ «Етернал Енерджи» на підставі договору оренди від 01.11.2017 року терміном на 10 років та не має недоліків, що можуть перешкоджати її ефективному використанню. Ділянка нового будівництва безпосередньо межує з існуючим виробництвом, що розміщене. на земельній ділянці площею 5,3137 га з кадастровим номером 0524155100:02:012:0063, що знаходиться в межах с-ще. Тростянець, Тростянецької селищної обєднаної терироріальної громади. Існуючі виробничі потужності використовуються ТОВ «Етернал енерджи» на підставі договору оренди №04/07-24 від 04.07.2024 року. Цільове призначення земельних ділянок - 11.02 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості. Категорія земель - Землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого призначення. Власність - державна. Ділянки забезпечені транспортною інфраструктурою. Підїзні шляхи сформовані. Територія планованої діяльності межує: - з північного боку – центральною автомобільною дорогою, далі ставок Скибак; - з північно-західного напрямку житлова забудова на відстані 140 м; - із західного боку – землі сільськогосподарського призначення та житлові забудови на відстані 115 м; - з південного боку – ставок Французький на відстані 240 м від відділення концентрування; - зі східного боку – територія виробничих підприємств. В цілому ділянки відповідають містобудівним вимогам, забезпечує дотримання санітарних, пожежних, екологічних вимог. Земельні ділянки знаходиться поза межами прибережних захисних смуг поверхневих водних об’єктів . Обмеження у використанні земельної ділянки, а саме червоні лінії, зони особливого режиму забудови, на визначеній земельній ділянці відсутні. До об’єктів ПЗФ, Екологічної та Смарагдової мережі, земельні ділянки, де передбачається планована діяльність, не відносяться. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Вінницька обл. Гайсинський р-н . Територіальна альтернатива 2 не розглядалася так як планована діяльність є частиною технологічного процесу існуючого спиртового виробництва. 4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Однією з ключових проблем спиртових виробництв є значна кількість відходів барди, які в залежності від прийнятих на підприємстві методів оброблення даних відходів, можуть викликати або забруднення значної частини території, через вивезення відходів на бардополя, або перетворити даний відхід цінне комплексне добриво та значно зменшити навантаження на навколишнє середовище. Будівництво випарної установки, як невідємної складової технологічного процесу виробництва дозволяє зменшити кількість відходів мелясної барди на 85 %. Таким чином планована діяльність направлена на реалізацію основного принципу державної політики у сфері управління відходами, а саме: утворювач або власник відходів вживає заходів для запобігання утворенню відходів, зменшення їх утворення, а також для уникнення, зменшення або усунення негативного впливу відходів на здоров’я людей та навколишнє природне середовище Реалізація даного проекту забезпечить: оптимізацію енергетичної схеми браго-ректифікаційної установки спиртового виробництва; зменшення кількості відходів спиртового виробництва за рахунок їх концентрування; зменшення споживання технологічної води в технологічному процесі виробництва спирту за рахунок використання конденсату вторинних парів випарної установки, що в свою чергу зменшить споживання води з поверхневих джерел. Загалом планована діяльність спрямована на зменшення обсягів утворення відходів з урахуванням впровадження найкращих доступних технологій і методів управління у процесі промислового виробництва, що в свою чергу сприяє зменшенню навантаження на навколишнє середовище виробничих потужностей спиртового виробництва. Будівництво випарного відділення є запорукою стабільної роботи підприємства, що у стані війни проти зовнішнього агресора, сприяє економічній стійкості держави та її спроможності ефективно протистояти агресору. Стабільна робота підприємства сприяє працевлаштуванню 120 чоловік місцевого населення, що в свою чергу, забезпечить надходження податків до місцевого бюджету та сприятиме економічному розвитку даної територіальної громади. 5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). Нове будівництво передбачається на земельній ділянці площею 0,6997 га. Загальна площа нової промислової забудови – 131,96 м2, в тому числі відділення концентрування мелясної барди 104,78 м2, фундаменти під опору 0,81 м2, фундаменти під насоси – 14,65 м2, електрощитова 11,72 м2 . Площа твердого покриття 317,8 м2. Площа озеленення 81 м2. Склад барди та концентрату вторинних парів передбачається в межах існуючих будівель. Максимальна пропускна здатність випарної установки – 36 т/год, 868 т/добу, 260640 т/рік.. Кількість відходів, що утворюється після концентрування 6,7 т/год, 160,8 т/добу, 48240 т/рік Режим роботи підприємства 300 днів в рік, 24 год/день (3 зміни). Загальна кількість працівників підприємства 120 осіб, в тому числі для обслуговування випарної установки - 8 осіб.. Джерелом водопостачання для діючого виробництва є артезіанські свердловини та поверхневий водний об’єкт. Водопостачання на питні та господарсько-побутові потреби нового будівництва передбачається від діючих мереж діючого виробництва. На виробничі потреби, для охолодження випарної установки, передбачається забір води з поверхневих джерел (ставок Скибак). Максимальна кількість води, що використовується на охолодження в технологічному процесі 144,86 м3/год. Скид теплообмінних стічних вод нового будівництва планується до поверхневого водного об’єкту (ставок Скибак) у кількості 144,86 м3/год. Відведення господарсько-побутових стоків передбачено до існуючих мереж спиртового виробництва. Скид існуючого виробництва здійснюється відповідно до Дозволу на спеціальне водокорисування. Джерелом електропостачання є діюча ТП РУ-0,4кВ.. Теплопостачання передбачається від існуючої котельні. 6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно Законодавства України (Земельний кодекс України, Водний кодекс України, Законів України «Про охорону земель», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про охорону атмосферного повітря», «Про управління відходами», Наказ Міністерства охорони навколишнього природного середовища України № 309 від 27.06.2006 «Про затвердження нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел» Щодо технічної альтернативи 1. Екологічні обмеження: атмосферне повітря: дотримання норм екологічної безпеки з урахуванням фонових концентрацій забруднюючих речовин в атмосферному повітрі та особливостей кліматичних умов; дотримання ГДК забруднюючих речовин в атмосферному повітрі; впровадження спеціальних заходів щодо охорони атмосферного повітря на випадок виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру і вжиття заходів для ліквідації причин, наслідків забруднення атмосферного повітря. Земельні ресурси: максимальне збереження ґрунтового покриву на основі обраного оптимального варіанту планування виробничого майданчику; захист грунтів від забруднення; зняття, складування, зберігання поверхневого шару ґрунту при плануванні фундаментів, та нанесення його на ділянку, з якої він був знятий (рекультивація), з урахуванням робочого проекту землеустрою; використання земельної ділянки відповідно до її цільового призначення. Водні ресурси: використання води відповідно до визначених лімітів; дотримання зобов'язань щодо використання і охорони вод та відтворення водних ресурсів згідно з законодавством; дотримання визначеених нормативів гранично-допустимих скидів; максимальне впровадження системи оборотного водопостачання. Природні ресурси: максимальне збереження природних ресурсів; раціональне використання і відтворення природних ресурсів; максимальне збереження існуючих зелених насаджень, оборотне водопостачання.. Санітарно-гігієнічні обмеження: дотримання вимог Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (ДСП 173-96); дотримання допустимих рівнів шуму згідно з вимогами ДБН В.1.1-31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму» та ДСН 3.3.6.037-99 «Державні санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку»; вживання заходів, для запобігання та недопущення перевищення, встановлених санітарними нормами, рівнів впливу фізичних та біологічних факторів на середовище життєдіяльності людини; забезпечення санітарно-гігієнічних потреб працюючого персоналу. Планувальні обмеження: дотримання червоних ліній, охоронних зон інженерних комунікацій. Інші обмеження: дотримання правил пожежної безпеки, охорони праці, заходів щодо захисту персоналу від травмування по безпечній евакуації працюючих при можливих аваріях і пожежах, дотримання технологічних регламентів та умов щодо планованої діяльності. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно технічній альтернативі № 1. Додатково необхідним є дотримання норм екологічної безпеки з урахуванням фонових концентрацій забруднюючих речовин в атмосферному повітрі та дотримання ГДК забруднюючих речовин в атмосферному повітрі на майданчику оброблення мелясної барди (бардополя);відновлення роботи полів фільтрації для приймання відходів - барди (тривалий час не експлуатуються) потребує впровадження планувальних заходів запобігання забрудненню грунтів та грунтових вод). щодо територіальної альтернативи 1. При плануванні виробничої території обов’язковим є дотримання розмірів санітарно-захисної зони відповідно ДСП 173-96; дотримання вимог до планування виробничих територій відповідно до ДБН Б.2.2-12:2019. щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива 2 не розглядалася. 7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Заходи з інженерної підготовки території здійснюється з метою підготовлення території для будівництва будівель і споруд промислового призначення, та включають схему інженерної підготовки, благоустрою та вертикального планування. Інженерна підготовка території виконується з метою покращення санітарно-гігієнічних умов функціонування випарного відділення і включає вертикальне планування для відводу поверхневих (дощових та талих) вод та інженерний захист території від підтоплення. Передбачється гідроізоляцію заглиблених конструкцій. Організація рельєфу майданчика виконується з урахуванням існуючих природних умов, будівельних та технічних вимог, умов стоку поверхневих вод, розташування транспортних шляхів, інженерних мереж та комунікацій, типів покриття. Відведення поверхневого стоку від фундаментів будівель і споруд, а також з території, яка має тверде мощення, передбачається по закритим водовідвідним лоткам проїжджої частини з подальшим відводом на окрему локальну очисну споруду для очищення стоку від завислих речовин та залишків нафтопродуктів. Рельєф території зазначеної земельної ділянки спокійний, із відмітками від 189 до 191 м., загальний ухил рельєфу у південно-східному напрямку, перепад рельєфу 1-2м. Зсувонебезпечні, обвальні, селеві, суфозійні та інші небезпечні геологічні умови на території планованої діяльності відсутні. щодо технічної альтернативи 2. Видалення мелясної барди на існуючі бардополя спиртового виробництва потребує попереднього їх обстеження, за потреби рекультивації діючих карт, обстеження трубопроводів транспортування барди та за потреби проведення їх реконструкції щодо територіальної альтернативи 1. Територія нового будівництва не перебувала в промисловій експлуатації та вільна від забудови. Інженерна підготовка території передбачає: підключення до існуючих мереж водопостачання та водовідведення, підведення електропостачання від існуючої підстанції; планування внутрішніх доріг та шляхів. Планування підїзних шліхів не планується. Автотранспортне сполучення до території спиртового виробництва існуюче. щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива 2 не розглядалася. 8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. Клімат і мікро клімат: додатковий вплив в результаті реконструкції існуючого спиртового виробництва та нового будівництва не очікується. Повітряне середовище: викиди забруднюючих речовин під час реалізації планованої діяльності (нового будівництва) не очікуються. Планована реконструкція діючого спиртового виробництва не призведе до винекнення нових джерел викидів Короткостроковий вплив можливий на етапі здійснення будівельних робіт: плануванні території, робота будівельної техніки, влаштування нового дорожнього покриття, монтажні роботи. Водне середовище: вплив: екологічно обгрунтований. Водопостачання на господарськопитні потреби планованої діяльності передбачається від існуючих мереж спиртового виробництва. Нове будівництво випарного відділення мелясної барди передбачає додатковий забір води на конденсацію вторинних парів та охолодження продукту. Скид зворотніх (теплообмінних вод) передбачається у поверхневий водний об’єкт (ставок Скибак). Ливневі (дощові та талі) стічні води після попереднього очищення на сепараторі Аквантіс, відодяться у резервуар накопичувач з подальшим використанням для власних потреб на підприємстві та протипожежних цілей. Ґрунти та геологічне середовище: можливий незначний вплив при плануванні виробничого майданчика. Вплив при експлуатації планованої діяльності виключає можливість забруднення ґрунтів при дотриманні усіх проектних рішень, зокрема: улаштування твердого покриття та впровадження заходів по поводженню з відходами. Шум: можливі джерела шуму: виробниче та насосне обладнання, випарні апарати. Короткочасне шумове навантаження можливе при виконанні будівельних робіт. Рослинний і тваринний світ та об’єкти природнозаповідного фонду - вплив не очікується. Об’єкти природного заповідного фонду, в тому числі перспективні для заповідання, рекреаційні зони в районі розміщення планованої діяльності відсутні. Шляхи міграції птахів та тварин, популяції та місця росту зникаючих та рідких видів рослин – не виявлені. Територія планованої діяльності вільна від зелених насаджень та не відноситься до об’єктів Смарагдової та Екологічної мережі. Навколишнє техногенне середовище: вплив не очікується, за умови комплексного дотримання правил експлуатації, охорони праці та пожежної безпеки. Відходи: в процесі реалізації планованої діяльності очікується зменшення відходів існуючого спиртового виробництва на 82 %. Очікується утворення твердих побутових відходів, від працюючого персоналу, що обслуговують випарне відділення мелясної барди. Зміна кількості супутніх відходів існуючого спиртового виробництва не очікується. На етапі будівництва очікується утворення будівельних відходів. Вплив на довкілля, здоров’я і умови проживання населення знаходитиметься в межах доступних нормативних значень. Передбаченні технологічні рішення, методи керування та впроваджені заходи, забезпечують дотримання норм діючого природоохоронного та санітарного законодавства. Планована діяльність направлена на зменшення кількості відходів існуючого спиртового виробництва, що в свою чергу зменшить навантаження на довкілля місцевої територіально громади. Проведення додаткових заходів щодо запобігання або зменшення фізичних видів дії на довкілля недоцільно. Викидів забруднюючих речовин, що можуть призвести до погіршення здоров’я та умов проживання місцевого населення не очікується. щодо технічної альтернативи 2. При впровадженні технічної альтернативи 2 очікуються: викиди в атмосферне повітря від бардополів, на які буде надходити мелясної барди; вплив на земельні ресурси за рахунок відновлення роботи бардополя; вплив на грунтові води в результаті порушення умов провадження господарської діяльності та виникнення аварійних ситуацій; вплив на соціальне середовище за рахунок утворення додаткового забруднення атмосферного повітря та надходження запахових речовин. щодо територіальної альтернативи 1. Додаткових вплив не очікується з урахуванням нового будівництва в межах визначеної санітарно-захисної зони існуючого спиртового виробництва, відсутності додаткових джерел викидів та віддалення нових джерел шуму на відстань понад нормативну відстань. щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива 2 не розглядається 9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Перша категорія 8 Управління відходами Управління відходами: об’єкти оброблення небезпечних відходів; об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю 100 тонн на добу або більше;" 10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає 11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності із ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». 12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. 13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Висновок з оцінки впливу на довкілля (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України згідно ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля»; (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) Дозвіл на початок виконання будівельних робіт (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається ДІАМ України згідно статті 37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) Дозвіл на оброблення відходів (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, згідно стаття 16 Закону України «Про управління відходами» (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) 15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України , 03035 м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 35, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., (044) 206-31-40, 206-31-50 , заступник директора департаменту – начальник відділу оцінки впливу на довкілля Департаменту екологічної оцінки, контролю та екологічних фінансів – Грицак Олена Анатоліївна.