Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України 04.08.2023 «Про затвердження Типового положення про Раду з питань внутрішньо переміщених осіб» обласна військова адміністрація формує склад Ради з питань внутрішньо переміщених осіб при обласній військовій адміністрації.
Рада з питань внутрішньо переміщених осіб при облвійськадміністрації (далі – Рада) є консультативно-дорадчим органом, який утворюється для реалізації регіональної політики у сфері забезпечення та захисту прав та інтересів внутрішньо переміщених осіб, сприяння діяльності територіальних громад у розвитку ефективних механізмів їх адаптації та інтеграції.
Персональний склад Ради утворюється у кількості 18 осіб, з яких чисельність внутрішньо переміщених осіб становить – 9 осібта представників громадських об’єднань, які провадять діяльність у сфері забезпечення та захисту прав внутрішньо переміщених осіб, — 3 особи.
До складу Ради входять внутрішньо переміщені особи, місцем фактичного проживання яких згідно з довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи є адміністративно-територіальна одиниця, яка є адресою останнього задекларованого/зареєстрованого місця проживання внутрішньо переміщеної особи, на юрисдикцію якої поширюються повноваження органу, при якому утворено Раду, в тому числі, які є представниками суб’єктів господарювання та в установленому законодавством порядку перемістили свої виробничі потужності та активи.
До складу Ради входять по одному представнику від громадських об’єднань, в статуті яких визначено, що їх діяльність спрямована на забезпечення та захист прав внутрішньо переміщених осіб і реалізацію проектів у межах адміністративно-територіальної одиниці, на юрисдикцію якої поширюються повноваження органу, при якому утворено Раду.
Відбір членів Ради здійснюється на підставі поданих до обласної військової адміністрації внутрішньо переміщеними особами та представниками громадських об’єднань документів в електронній та/або паперовій формі, а саме:
- заяву у довільній формі;
- документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або відображення в електронній формі інформації, що міститься у документах, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, сформованих засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) або єДокумент;
- документа про освіту (за наявності);
- мотиваційного листа кандидата, в якому викладаються обґрунтування для обрання його до складу Ради;
- відомостей про контактний номер телефону та адресу електронної пошти кандидата (за наявності);
- довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або електронної довідки, яка підтверджує факт внутрішнього переміщення і взяття на облік такої особи, на електронному носії, критерії якого підтримують використання мобільного додатка Порталу Дія (Дія) (за наявності технічної можливості), або листа громадського об’єднання щодо включення до складу Ради представника громадського об’єднання.
Пропозиції щодо включення до складу Ради подаються в електронній формі на електронну адресу відділу моніторингу надання пільг та компенсацій Департаменту соціальної та молодіжної політики облвійськадміністрації This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Документи у паперовому вигляді можна подати до Департаменту соціальної та молодіжної політики облвійськадміністрації за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7 (адміністративна будівля «Книжка»), 1-й поверх, каб. 136.
Пропозиції приймаються до 23 серпня 2023 року включно.
За додатковою інформацією просимо звертатися до відділу моніторингу надання пільг та компенсацій на вищевказану електронну адресу або за тел. (0432) 32-72-38.