ІНФОРМАЦІЯ про роботу управління соціальної та молодіжної політики райдержадміністрації за 2019 рік

ПОГОДЖЕНО

                                                                  Голова Гайсинської

                                                                  районної державної адміністрації

                                                                   ___________ Сергій КАВУН

                                                                  « ___ »   ____________ 2020 р.

 

 ІНФОРМАЦІЯ

про роботу управління соціальної та молодіжної політики

райдержадміністрації

за 2019 рік

 

 Згідно з місячними та квартальним планами роботи протягом  2019 року колектив управління цілеспрямовано працював над виконанням своїх основних завдань і функцій відповідно до Положення про управління соціальної  та молодіжної політики Гайсинської районної державної адміністрації.

 

З метою підвищення рівня виконавської дисципліни та ефективності роботи кожного структурного підрозділу управління на щотижневих нарадах з начальниками відділів обговорювались наявні завдання та хід їх виконання. Щомісяця проводились збори трудового колективу, на яких підводились підсумки роботи управління за попередній період. На таких зборах в січні поточного року підведені підсумки роботи управління за 2019 рік, і серед іншого, проаналізовано питання щодо виконання завдань, встановлених документами вищих органів виконавчої влади і своїми власними, та щодо ефективності діяльності кожного структурного підрозділу управління і стану дотримання ними вимог нормативно-правових актів, що регламентують їх діяльність.

Згідно з квартальним планами роботи впродовж  2019 року працівниками відділу з питань праці, соціально-трудових відносин та контролю за правильністю призначення і виплати пенсій здійснювалась робота щодо   забезпечення впровадження роботодавцями встановлених чинним законодавством мінімальних розмірів заробітної плати, погашення заборгованості із заробітної плати, легалізації зайнятості населення та виведення її з тіні, нагляду за додержанням чинного законодавства під  час призначення і виплати пенсій. 

Впродовж 2019 року відбулося дванадцять засідань у тому числі 5 рейдів районної робочої групи, на яких було заслухано інформації 17 роботодавців та відвідали 3 юридичних і 73 фізичних осіб підприємців.  Відвіданих  підприємців та найманих працівників проінформовано щодо дотримання ними вимог чинного податкового та трудового законодавства про використання найманої робочої сили та запобігання фактам неофіційних трудових відносин. Вручено інформаційні листівки, в яких зазначено яку відповідальність несе роботодавець у разі використання не легалізованої праці та  що втрачає неоформлений працівник.

Проведено співбесіди щодо приведення оплати праці і чисельності працюючих у відповідність до реальних об’ємів виробництва та здійснення заходів з легалізації заробітної плати. Як наслідок, на сьогодні усім найманим працівникам, за умови повної зайнятості, виплачується заробітна плата не менше мінімальної.

 З метою попередження виникнення заборгованості із заробітної плати на підприємствах району працівниками відділу здійснювався постійний моніторинг за станом виплати заробітної плати на підприємствах, в організаціях та установах району, за результатами якого Департаменту соціальної політики облдержадміністрації щотижня подавалася оперативна інформація та щомісяця – узагальнена інформація з цього питання.  З цих питань проведено 7 районних тимчасових комісій з питань погашення заборгованості із заробітної пати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на яких заслухано звіти  10 керівників підприємств та  приватних підприємців.

Як результат, станом на 01.01.2020 року за оперативними даними заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах району відсутня.

Під постійним контролем працівників відділу  перебувало таке важливе питання розвитку економіки району, як розширення сфери застосування найманої праці за рахунок створення нових робочих місць.  

Постійно здійснюється нагляд за додержанням чинного законодавства під час призначення(перерахунку) та виплати пенсій. Впродовж 2019 року перевірено 606 пенсійних справ, в тому числі 406 новопризначених та 200 перерахованих.

Здійснювались заходи щодо посилення впливу на вдосконалення колективно - договірного регулювання соціально - трудових відносин. Зареєстровано 22 колективних договори та змін і доповнень до них.

Впродовж  поточного року  фахівцями надано 26 консультативно-методичних  допомог з питань праці, охорони праці, соціально-трудових відносин та пенсійного забезпечення. 

Спеціалістами відділу підготовлено та проведено  4 засідання районної координаційної ради з питань безпеки життєдіяльності населення, 4 засідання тристоронньої соціально-економічної ради.

 Як і раніше, проводилась відповідна робота з інженерами з охорони праці виробничих об’єктів району.

Значна частка роботи управління в звітному періоді була спрямована на здійснення таких важливих функцій як реалізація заходів щодо соціальної підтримки малозабезпечених верств населення району та сімей з дітьми, соціального захисту осіб з інвалідністю, ветеранів війни і праці та громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, надання пільг окремим категоріям громадян за соціальною та професійною ознаками, соціального обслуговування пенсіонерів і одиноких непрацездатних громадян, а також, забезпечення дотримання в цій сфері діючого законодавства України.

Зокрема, працівники відділу адресних грошових допомог та компенсаційних виплат і відділу контролю, виплат адресних грошових допомог та компенсаційних виплат в умовах запровадженої в управлінні єдиної технології прийому громадян, які звернулися за призначенням їм усіх видів соціальної допомоги, сумлінно та наполегливо здійснювали свої функціональні обов’язки як в питаннях прийому громадян, так і в питаннях нарахування та виплати їм всіх видів адресної грошової допомоги і компенсацій. Тим громадянам, яких після розгляду їх звернень поставлено в управлінні на облік, а також одержувачам соціальних виплат, які вже перебували на обліку (загалом,  4663одержувачам) зусиллями цих працівників протягом звітного періоду нараховані та виплачені соціальна допомога різних видів та компенсації на загальну суму 67480,28 тис. грн., зокрема:

       допомога у зв’язку з вагітністю та пологами 156 особам на суму 511,16 тис. грн.;

      – одноразова допомога при народженні дитини 1983 особам на суму                 21426,94 тис. грн.;

–  допомога на дітей одиноким матерям 391 особі на суму 8216,67 тис. грн.;

– допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням, 45 особам на суму 2560,41 тис. грн.;

– державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям 149 родинам на суму 5452,84 тис. грн.;

– державна соціальна допомога  особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю 706 особам на суму 16069,04 тис. грн.;

– тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, 26 особам на суму 90,21 тис. грн.

– державна соціальна допомога на дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та грошове забезпечення прийомних батьків за надання соціальних послуг цим дітям в прийомних сім’ях 7 родинам на суму  1064,14  тис. грн.

– допомога при усиновленні 6 особам на суму 92,02 тис. грн.;

– щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з особою з  інвалідністю I чи ІI групи внаслідок психічного розладу, 106 особам на суму  2810,48 тис. грн.;

– допомога особам, які здійснюють догляд за особам з інвалідністю  І групи та пристарілими за 80 років, 251 особам на суму 77,3 тис. грн.;

– державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію  159 особам на суму 2966,5 тис. грн.;

– компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги,  296 особам на суму 595,49 тис. грн.;

– тимчасова допомога особам, які не мають права на пенсію 38 особам на суму 325,92 тис.грн.;

– допомога на дітей , які виховуються у багатодітних  сім’ях 330 родинам на суму 5086,4 тис.грн.;

–допомога на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження 3  особам на суму 28,97 тис.грн.;

– надання послуг  з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня» 11 особам на суму 105,79 тис.грн.

 З початку року управлінням видано  8  «пакунків малюка», крім того в районі пологовим відділенням Гайсинської ЦРЛ видано ще 309 «пакунки малюка».

 Виплачено грошову винагороду «Матері-героїні» 3 жінкам на суму 58,7 тис.грн.

       Для підвищення якості життя населення району одним із основних завдань управління є забезпечення соціального захисту шляхом надання житлових субсидій, здійснення контролю за цільовим використанням коштів, передбачених для надання населенню субсидій на житлово-комунальні послуги.

         Незважаючи на надзвичайні фізичні та психологічні перевантаження, спеціалістами відділу адресних грошових допомог та компенсаційних виплат було сумлінно та з честю забезпечено виконання всіх поставлених завдань, адже спеціалісти управління є уособленням держави на місцях і від них залежить добробут і спокій громадян.

          Протягом звітного періоду для призначення житлових субсидій було опрацьовано 18599 заяв (17408 на ЖКП та 1191 на СГТП). Станом на 01.01.2020 року житлову субсидію отримують 9332 домогосподарства, причому переважна більшість самотні жителі або сім’ї з двох людей.

          Крім того, було здійснено 69160 перерахунків цієї адресної грошової допомоги, в зв’язку зі зміною цін і тарифів на житлово-комунальні послуги.

          Максимальна субсидія на ЖКП становить – 5190,89 грн., на СГТП – 5807,78 грн., мінімальна – 0,10 грн.  на ЖКП та 14,03 грн. -  на СГТП.

          Станом на 01.01.2020 року 914 домогосподарств отримали субсидію для придбання скрапленого газу та твердого палива на суму 2726,86 тис. грн.

З початку року субсидію на ЖКП виплачено на суму 89324,45 тис.грн

          Протягом 2019 року проведено 21 засідання Комісії з розгляду питань, неврегульованих чинним законодавством, що  пов’язані з наданням населенню пільг, субсидій, державної соціальної допомоги малозабезпеченим  сім’ям, на яких було розглянуто 2915 особових справи, по 99,7% яких прийнято позитивний результат.

          З січня 2019 року додатково зросло навантаження на спеціалістів відділу у зв'язку із зміною механізму надання житлових субсидій з безготівкових розрахунків до перерахування коштів готівкою та безпосередньо „живими грошима”, тобто функцію розрахунків знято з фінансових органів. Так на виконання Постанови КМУ від 25.10.1995 року № 848 „Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива” зі змінами, спеціалістами відділу було сформовано реєстри нарахованих субсидій у грошовій (готівковій) формі та подано їх у встановлені строки до Мінсоцполітики за лютий – 8244 особи на суму 14259394,57 грн., за березень – 8197 осіб на суму 14228280,37 грн., за квітень – 7323 осіб на суму 6200856,09 грн., за травень – 984 особи на суму 156644,20 грн., за червень – 1392 особи на суму 510779,32 грн., за липень – 1116 осіб на суму 206441,65 грн., за серпень – 1252 особи на суму 515764,30 грн., за вересень – 1004 особи на суму 171139,02 грн.

        Також було сформовано реєстри для виплати субсидії у грошовій (безготівковій) формі у лютому 266 особам на суму 929114,67 грн., в березні 553 особам на суму 1120819,08 грн., в квітні 978 особам на суму 469697,08 грн., в травні 608 особам на суму 35401,42 грн., в червні 706 особам на суму 45834,68 грн., в липні 735 особам на суму 38605,68 грн., в серпні 746 особам на суму 40156,05 грн., в вересні 770 особам на суму 40452,35 грн.

          Загалом протягом року працівниками відділу адресних грошових допомог та компенсаційних виплат було видано 9496 повідомлень про призначення субсидії.

          В вересні 2019 року проведена була реєстрація спеціалістів в Web-орієнтованій системі „Центральна система обліку інформації державної системи соціальної підтримки населення” для реалізації процесів, пов’язаних із наданням житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі. Так, з жовтня 2019 року вже виконується інформаційний обмін в електронній формі з АТ „Ощадбанк” для виплати пільг та житлових субсидій в грошовій безготівковій формі, а також з уповноваженими банками та національним оператором поштового зв’язку для виплати пільг та житлових субсидій в грошовій формі. В процесі обміну документи підписуються кваліфікованим цифровим підписом.   

          Відповідно до постанови № 807 прийнятої на урядовому засіданні 14 серпня 2019 року, з 01 жовтня передбачено зміни в порядку виплати житлових субсидій, а саме, функцію виплати одержувачам житлової субсидії передано до управління, що також призвело до додаткового навантаження на працівників відділу.

          З метою підтримки малозабезпечених верств населення району з оплати за житлово-комунальні послуги постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо змін в чинному законодавстві, які стосуються сфери діяльності управління, шляхом оприлюднення інформації через місцеву газету, на хвилях місцевого радіомовлення та на сайті райдержадміністрації. Проводились наради-семінари з уповноваженими сільських рад та семінари для безробітних, що перебувають на обліку в районному центрі зайнятості. В листопаді 2019 року було проведено зустрічі особовим складом Гайсинського відділу поліції та військових частин, розташованих в місті, для інформування щодо змін в наданні житлових субсидій та пільг.

Було забезпечено якісне та своєчасне подання звітів з питань, що належать до роботи відділу, зокрема:

- до 1 квітня 2019 року було подано звіт „Про визначення потреб населення адміністративно–територіальної одиниці у соціальних послугах” на виконання Наказу Мінсоцполітики України від 20.01.2014 № 28 „Про затвердження порядку визначення потреб наслення адміністративно-територіальної одиниці у соціальних послугах”

- до 3 січня та до 3 липня 2019 року був підготовлений звіт на виконання розпорядження КМУ від 22.08.2012 № 605-р „Про затвердження плану заходів щодо інтеграції біженців та осіб, які потребують додаткового захисту, в українське суспільство на період до 2020 року”

- щоквартально до 1 числа надається інформація на виконання постанови КМУ від 16.05.2014 № 523-р „Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг”

- щоквартально до 5 числа надається інформацію про роботу з виконання завдань, визначених соціальними ініціативами Президента країни „Діти – майбутнє України” на виконання п.3 доручення КМУ від 03.07.2013 № 25331/1/1-13 стосовно протокольного рішення засідання Комітету з економічних реформ щодо стану виконання пріоритетних завдань модернізації соціальної сфери та соціальних ініціатив Президента України від 11 червня 2013 року та інформацію на виконання розпорядження КМУ від 14.02.2018 № 99-р „Про затвердження плану заходів на 2018 рік з реалізації Стратегії подолання бідності”

- щоквартально до 15 числа надається оперативна звітність про технологію призначення усіх видів соціальної допомоги

- щоквартально до 25 числа інформуємо про виконання вимог п.14 рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.08.2014 року „Про невідкладні заходи щодо захисту України та зміцнення її обороноздатності”, введеного в дію Указом Президента України від 24.09.2014 № 744

- щоквартально надається інформація щодо створення центрів денного перебування для дітей-інвалідів та забезпечення функціонування центрів матері і дитини відповідно до доручення Президента України від 27.03.2013 № 1-1/711щ

- щомісячно до 10 числа надається звіт про використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми на виконання листа Мінсоцполітики України від 19.05.2015 № 7348/0/14-15/59

- щомісячно надається інформація Мінфіну про одержувачів житлових субсидій відповідно листа Мінфіну України від 23.09.2016  № 31-29020-09-21/26981 і Протоколу № 2 Угоди від 11.04.2016 № 13010-05/46 та інформація з ПК „Житлові субсидії” з метою наповнення ЦБС та ще 9 звітів про нарахування житлових субсидій

- щомісячно до 5 числа надаються статистичні звіти „Про надання населенню субсидій”

- щочетверга здійснюється моніторинг стану призначення житлових субсидій, виплати частин невикористаних коштів субсидій та повернення до державного бюджету невикористаних коштів субсидій

Вся звітність подається вчасно та з дотриманням норм законодавства.

Всі заяви та звернення розглядаються та роз’яснюються заявникам в установлені  законодавством терміни. Так протягом 2019 року була надана змістовна, кваліфікована відповідь на 244 звернення до Департаменту соціальної та молодіжної політики Вінницької ОДА та на Урядову „гарячу лінію” щодо надання житлових субсидій.

 Чималу роботу спрямовану на соціальний захист осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення, ветеранів війни та праці, шляхом забезпечення надання їм пільг, переваг та соціальних гарантій, виконання програм щодо їх соціального і правового захисту за 2019 рік проведено працівниками відділу у справах ветеранів війни та соціального обслуговування потреб осіб з інвалідністю.

Відповідно до виконання вимог Порядку  забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні засоби реабілітації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2012 р. №321 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018р. №238)  здійснюється за укладеними 2-х сторонніми та  3-х сторонніми договорами забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремі категорії населення  технічними та іншими засобами реабілітації. Так, 2019 році видано 38 інвалідних візків, 403 особи з інвалідністю  забезпечено протезно-ортопедичними виробами, 219 осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю забезпечено протезно-ортопедичним взуттям,  засобами малої механізації забезпечено 135 осіб,  на що використані кошти у сумі 2 963,0 тис. гривень.  Новий механізм забезпечення   осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення засобами реабілітації включає супровід особи з інвалідністю  протягом усього процесу замовлення та отримання того чи іншого виробу.

З початку року видано 781 направлень на забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю  та інших окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації.

42 особи з інвалідністю  працевлаштовано за направленням районної філії Вінницького обласного центру зайнятості,   17 осіб з інвалідністю  отримали професійне  навчання, 9 осіб з інвалідністю  брали участь у громадських оплачуваних  роботах, 145 осіб з інвалідністю отримали профорієнтаційні послуги;

          28  осіб з  інвалідністю  та ветеранів війни  пройшли курс реабілітації і лікування в Печерській лікарні відновлювального лікування та у відділенні реабілітації санаторію «Хмільник»;

5 дітей   з інвалідністю оздоровлено у Державній реабілітаційній установі «Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю  «Промінь»,   5 осіб з інвалідністю пройшли навчання у Державній реабілітаційній установі «Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Поділля», крім цього  8 дітей з інвалідністю оздоровлено у  за 3-х сторонніми договорами, (управління-центр реабілітації-один з батьків  дитини з інвалідністю), на що використані кошти у сумі 162,8 тис. гривень.

5 учасників бойових дій,  5 осіб  з інвалідністю внаслідок війни та 10 осіб з інвалідністю загального захворювання та 10 осіб з інвалідністю з дитинства  оздоровлено  у  санаторно-курортних закладах.

6 учасник АТО пройшов психологічну реабілітацію у ДП «СКК  «Моршинкурорт»  санаторій  «Світанок», на що   використані кошти у сумі 62,1  тис. гривень.

        1379 ветеранів  війни за пільговими рецептами безкоштовно забезпечено медичними препаратами на суму 169,3  тис. грн.;

        38  осіб з інвалідністю внаслідок  війни (із них 12 учасників АТО/ООС),  47 учасників  бойових дій (із них 21  учасників АТО/ООС),   33 членів сімей померлих (загиблих) ветеранів війни (із них 3 особи членів сімей загиблих АТО/ООС ), 2 учасники війни пройшли курс лікування у Вінницькому обласному клінічному госпіталі для  інвалідів війни; 

          40 ветеранів війни  отримали безкоштовне зубопротезування на суму 79,3 тис. гривень;

        12 осіб з інвалідністю внаслідок  загального захворювання  та 2 непрацюючих малозабезпечених  особи  отримали одноразову матеріальну допомогу на суму 10,7 тис. гривень;

        47 осіб  з обмеженими фізичними можливостями виплачено грошову компенсацію  на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування на суму 19,4  тис. гривень;

        22 особи з інвалідністю та одиноких  громадян влаштовано до будинку-інтернату на постійне місце проживання.

Здійснено виплату  щорічної разової грошової допомоги  до 5 травня затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2019р. «Деякі питання  виплати у 2019 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України «Про  статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» і «Про жертви нацистських переслідувань». Таку допомогу отримали 3522 ветеранів війни на суму 4 206,0 тис. гривень..

       На виконання  заходів з психологічної, соціальної та професійної адаптації учасників АТО/ООС пройшли навчання на курсах водіїв  19 учасників АТО/ООС,  на що використані кошти у сумі 86,2 тис. гривень.

       Здійснено відшкодування компенсаційної виплати за навчання дітей учасників бойових дій АТО/ООС  протягом І та ІІ семестру 2018-2019 навчального року  на контрактній формі навчання денного відділення вищих навчальних закладів Вінницької області  І-ІІ та ІІІ-ІV рівнів акредитації, незалежно від форми власності 11 особам на суму 118,3 тис. гривень.

         З метою поліпшення роботи щодо соціального обслуговування осіб з інвалідністю та інших окремих категорій населення, забезпечення надання їм необхідної допомоги в питаннях щодо трудової, професійної та медико-соціальної реабілітації і трудової зайнятості, працівниками вищезазначеного відділу постійно підтримується в актуальному стані створена електронна база даних з проблем інвалідності,  інформаційні матеріали якої регулярно заносяться до Централізованого банку з проблем інвалідності Міністерства соціальної політики України.

          Станом на 01.01 2020 року до цієї бази даних занесені  інформаційні дані щодо 1978 осіб з обмеженими функціональними можливостями стосовно їх індивідуальних програм реабілітації та щодо 1857  осіб з  інвалідністю та інших окремих категорій населення,  які отримали технічні засоби реабілітації або перебувають на обліку для їх отримання.

Значну роботу проведено в звітному періоді працівниками відділу персоніфікованого обліку отримувачів пільг. Зокрема, із забезпечення, відповідно до діючого законодавства, надання окремим категоріям громадян пільг за соціальною та професійною ознаками щодо оплати житлово-комунальних послуг.

          Протягом  2019 року громадянам району на житлово-комунальні послуги перераховано 18651,1 тис. грн.

Працівниками відділу забезпечено постійне підтримання в актуальному стані бази даних Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги за соціальною та професійною ознаками – ЄДАРП, в якому станом на 01.01.2020 року зібрано та систематизовано інформацію на паперових та електронних носіях на 15812 особи – користувачів пільгами, встановленими законами України. Зокрема, забезпечується якість та повнота заповнення всіх масивів цієї бази даних, звірка її з відомостями бази даних ЄДАРП центрального сховища на предмет виявлення подвійних карток пільговиків, синхронізація з пенсійною базою щодо даних про пенсіонерів за віком та інвалідів загального захворювання, зняття з обліку померлих, або вибулих з району, а також коригування в ній відомостей про пільговиків щодо змін місця проживання та складу сім’ї. Станом на 01.01.2020 року навантаження на одного працівника відділу складає 15812/4=3953 особи.

Разом з організацією надання пільг здійснювався контроль за цільовим та ефективним використанням спрямованих на фінансування цих заходів державних коштів. Завдяки добре налагодженому порядку обміну інформацією в електронній формі з підприємствами-постачальниками комунальних послуг, а також, проведенню працівниками відділу регулярних щомісячних звірок розрахунків цих підприємств щодо розмірів відшкодувань за надані населенню пільгові послуги, протягом 2019 року виявлено і повернено таких розрахунків підприємствам для перерахунку стосовно 511 громадян на суму 248,1 тис. грн.

На виконання постанов Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 року – № 509 «Про облік внутрішньо переміщених осіб» станом на 01.01.2020 року перебувають на обліку 18 з окупованої території АР Крим, та 251 внутрішньо переміщена особа з Донецької та Луганської областей. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 505 «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України, районів проведення антитерористичної операції та населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг» з початку поточного року за рахунок державного бюджету допомогу призначено та виплачено на загальну суму 1315,0 тис. грн.

  В поточному році на харчування постраждалим від наслідків аварії на ЧАЕС І та ІІ категорії виплачено компенсацію в розмірі 712,2 тис. грн.

 38 осіб отримали щорічну компенсацію на оздоровлення на суму 4,0 тис. грн. 3 вдови ліквідаторів від наслідків аварії на ЧАЕС отримали одноразову матеріальну допомогу на суму 22,8 тис. грн.

  Укладено 19 договорів з санаторно-курортними закладами для   оздоровлення осіб постраждалих від аварії на ЧАЕС на загальну суму 138,6 тис. грн.

Протягом 2019 року виплачено щомісячної соціальної грошової допомоги членам сімей загиблих учасників антитерористичної операції на суму 50,4 тис. грн.

Працівники відділу державних соціальних інспекторів протягом 2019 року цілеспрямовано здійснювали роботу щодо контролю в питанні стосовно наявності підстав для призначення та його відповідність чинному законодавству різних видів адресної грошової допомоги та компенсаційних виплат. Ними проведено 1261 обстеження матеріально-побутових умов життя та особистих підсобних господарств громадян, які звернулись за призначенням державної соціальної допомоги та житлових субсидій. Перевірено достовірність наданої інформації про доходи та майновий стан  шляхом запитів у відповідні інстанції – у 1176 громадян. За результатами всіх цих перевірок виявлено 69 випадків порушень з боку громадян щодо порядку оформлення і отримання адресної соціальної допомоги та житлових субсидій та  підлягають поверненню до Державного бюджету 341,7 тис. грн.

 Окрім того, працівниками  вищезазначеного відділу проводилась робота, щодо моніторингу надання допомоги сім’ям загиблих та поранених військовослужбовців в ході проведення АТО на Сході України та сім’ям мобілізованих, демобілізованих, які потребують особливої уваги. Станом на 01.01.2020р. така робота проводилась стосовно 318 осіб вищезазначеної категорії. Відповідно  щодо них обстежено матеріально-побутові умови проживання   та складені соціальні паспорти.       

         Спеціалістами відділу автоматизованих систем управління протягом звітного періоду щомісячно оновлювалася і підтримувалася в актуальному стані та передавалася на магнітних і оптичних носіях до ОКО «Інформаційно-обчислювальний центр по обслуговуванню установ соціального захисту населення» для формування виплатних відомостей електронна база особових рахунків одержувачів державних допомог, а також, забезпечувалась підтримка в робочому стані програмних комплексів Еталон, Житлові субсидії, ЄДАРП.

Протягом   2019  року зміни до цих програмних комплексів вносились 246 разів. Встановлювались на комп’ютерах інші необхідні для роботи програмні продукти та їх оновлення, здійснювались наладка роботи комп’ютерної техніки управління та заходи щодо забезпечення її робочого стану. Через інформаційну систему мережі Інтернет щоденно здійснювався обмін електронною інформацією з Департаментом соціальної  та молодіжної політики облдержадміністрації.

 Працівники відділу  управління персоналом працювали над вирішенням питань, що стосуються організації кадрової роботи та проходження державної служби, ведення кадрового діловодства, укладання необхідних для роботи управління договорів та угод.

Ними протягом звітного періоду підготовлено інформацій щодо виконання – 71 контрольних документів, проектів наказів: 55 основній діяльності; 60 – щодо особового складу; 70 – щодо надання працівникам управління основних та додаткових відпусток; 55 – щодо відряджень. Забезпечено організацію та проведення 3 конкурси на заміщення вакантних посад державної служби категорії  «Б» і «В».

Ними ж опрацьовано 67  укладених управлінням на 2019 рік договорів та угод.

         А також забезпечено проведення організаційних заходів щодо подання державними службовцями  управління декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік. Як результат, своєчасно подали декларації 47 державних службовців управління.

Працівниками відділу бухгалтерського обліку та звітності протягом 2019 року здійснювалась робота щодо забезпечення обліку грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей і основних фондів управління та своєчасного відображення у бухгалтерському обліку операцій, пов’язаних з їх рухом, а також  проведення нарахування та виплати працівникам управління заробітної плати,  утримання й нарахування внесків та їх перерахування.

Протягом 2019 року відділом забезпечено своєчасне подання платіжних документів до органу казначейства та  відображення в бухгалтерському обліку всіх видів допомог, компенсаційних виплат,  монетизації пільг та субсидій, видатків, пов’язаних з виконанням районних програм, головним розпорядником яких є управління соціальної та молодіжної політики.

 Проведено значну роботу по переведенню бухгалтерського обліку управління відповідно до нових вимог чинного законодавства та запроваджено програмно-цільовий метод складання та виконання місцевих бюджетів. Постійно виконувалася робота щодо розподілу асигнувань згідно з доведеними управлінню сумами  кошторисів і планів асигнувань на 2019 рік.

За звітний період відділом оприлюднювалася інформація про використання публічних коштів на офіційному державному порталі Є-Data, а також забезпечувалося подання річної, місячної та квартальної фінансової та бюджетної звітності в електронному вигляді з використанням АС «Є-Звітність». Також впроваджено застосування дистанційного розрахункового обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство».

       У звітному періоді було забезпечено  складання бюджетних запитів за програмно-цільовим методом бюджетних коштів районного бюджету, з відображенням результатів фінансово-господарської діяльності поточного та попереднього року з детальними розрахунками щодо потреби бюджетних асигнувань. Своєчасно  розроблялися накази про затвердження та внесення змін до паспортів бюджетних програм по місцевому бюджету, паспорти бюджетних програм за кожною бюджетною програмою.

Відповідно до листів  Департаменту фінансів  облдержадміністрації  та Департаменту соціальної та молодіжної політики, вносилися зміни до кошторисів та планів асигнувань на  2019 рік.

         Протягом 2019 року відділом бухгалтерського обліку та звітності проводилась виплата компенсацій громадянам, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС за КПКВ 2501200 за видами :

       Доплати за роботу на радіоактивно забруднених територіях, збереження заробітної плати при переведенні на нижчеоплачувану роботу та у зв'язку з відселенням, виплати підвищених стипендій та надання додаткової відпустки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (отримання додаткової відпустки 14 робочих днів (16 календарних днів) на рік –  в сумі 91,9 тис. грн.;

      Щомісячна грошова допомога у зв'язку з обмеженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва та компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської  катастрофи: КЕКВ 2710 –  в сумі 712,2 тис. грн., КЕКВ 2240 –  0,2 тис. грн.;

       Компенсація за шкоду заподіяну здоров’ю та допомоги на оздоровлення, у випадку звільнення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської  катастрофи, в тому числі:

-   щорічна допомога на оздоровлення –  в сумі 4,0 тис. грн.;

-   одноразова компенсація – в сумі 22,9 тис. грн.;

- виплата уразі вивільнення працівників у зв’язку з ліквідацією, реорганізацією, перепрофілюванням підприємства, установи, організації, скорочення чисельності або штату працівників допомоги в розмірі трикратної середньомісячної заробітної плати – в сумі 24,4 тис. грн.;

Оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – в сумі 138,6 тис. грн.

 КТПКВК МБ 0813050 – Компенсація вартості медичного обслуговування в частині забезпечення надання пільг на безоплатне придбання ліків за рецептами лікарів потерпілим від наслідків Чорнобильської катастрофи – в сумі 56,9 тис. грн. з обласного бюджету.

Кредиторська заборгованість на кінець звітного періоду із зазначених вище виплат по КПКВ 2501200 станом на 01.01.2020 року складає  31,6 тис. грн., в тому числі прострочена 13,6 тис. грн. Станом на 01.01.2020 року порівняно з початком року, кредиторська заборгованість зменшилася на 24,8 тис. грн.

Також проводилась робота щодо забезпечення своєчасного фінансування програм з державного бюджету, а саме:

КПКВ 2501130 Заходи із соціального захисту дітей, сімей, жінок та інших найбільш вразливих категорій населення: КЕКВ 2730 – на суму 68,4 тис. грн. із загального фонду, в тому числі одноразова виплата жінкам, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня» - 58,7 тис. грн., КЕКВ 2240 – на суму 0,1 тис. грн.;

КПКВ 2501150 Щорічна разова грошова допомога ветеранам війни і жертвам нацистських переслідувань та соціальна допомога особам, які мають особливі та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною: КЕКВ 2730 – на суму 4206,0 тис. грн., КЕКВ 2240 – на суму 13,6 тис. грн.;

КПКВ 2501230  Виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі: КЕКВ 2730 – на суму 14019,5 тис. грн., КЕКВ 2240 – на суму 75,3 тис. грн.;

КПКВ 2501480 Виплата щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг: КЕКВ 2730 – на суму 1315,0 тис. грн.;

КПКВ 2501570 Виплата матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби: КЕКВ  – на суму 170,6 тис. грн.;

        КПКВ 2507030 Заходи із соціальної, трудової та професійної реабілітації  осіб з інвалідністю – на суму 3025,3 тис. грн., в тому числі:

        - компенсація за невикористане санаторно-курортне лікування, оплата проїзду супроводжуючих осіб з інвалідністю в спинальників: КЕКВ 2730 – 3,4 тис. грн.;

        - придбання санаторно-курортних путівок: КЕКВ 2730 –   59,0 тис. грн.;

- технічні засоби реабілітації: КЕКВ 2282 – 2939,6 тис. грн.;

- спеціальні засоби для орієнтування та спілкування: КЕКВ 2730 – 23,3 тис. грн..

 Дебіторська заборгованість на 01.01.2019 року по КПКВ 2507030 становила 138,0 тис. грн.,   станом на 01.03.2019 року вона була погашена повністю внаслідок надходження актів виконаних робіт. В зв'язку з попередньою 100% оплатою на строк не більше двох місяців, яка здійснювалася в грудні 2019 року, для виконання індивідуальних заявок осіб з інвалідністю на виготовлення ТЗР і надання послуг з їх післягарантійного ремонту, дебіторська заборгованість становить 480,9 тис. грн. Попередня оплата здійснювалася відповідно до рішення Мінсоцполітики відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014р. №117.

КПКВ 2507100 Реабілітація дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу – на суму 162,8 тис. грн.;

КПКВ 1501040 Заходи із психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації, забезпечення санаторно-курортним лікуванням постраждалих учасників Революції Гідності, учасників антитерористичної операції та осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсіч і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях: КЕКВ 2282 професійна адаптація – в сумі 86,2 тис. грн. та психологічна реабілітація – в сумі 62,1 тис. грн., КЕКВ 2730 – 35,0 тис. грн.

Кредиторська заборгованість на кінець звітного періоду із зазначених вище виплат по КПКВ 1501040 КЕКВ 2282 станом на 01.01.2020 року складає  9,0 тис. грн.

Протягом звітного періоду відділом забезпечено своєчасне надання платіжних документів на перерахування коштів на компенсацію та придбання житла трьом особам з числа дітей-сиріт. 

 Відділом  молодіжної політики та у справах сім’ї забезпечено якісну підготовку та організоване проведення оздоровлення дітей влітку 2019 року.

З початку року оздоровились та відпочили 1121 дитина на виділені кошти з місцевого бюджету на суму 1млн.465 тис.грн., з них:

 150,0 тис.грн.- для укріплення  матеріально – технічної бази закладу та підготовки до оздоровчої кампанії,      

786,2 тис. грн. на оздоровлення, 

113,8 тис. грн. на відпочинок у пришкільних таборах                                           

415,0 тис.грн на  оздоровлення та відпочинок дітей учасників АТО/ООС на сході України.

У районі діє районна цільова соціальна комплексна  програма підтримки сім’ї, демографічного розвитку, попередження торгівлі людьми,запобіганню насильства в сім’ї та забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків на період до 2020року. На виконання заходів програми витрачено у звітному  періоді  115,3 тис.грн. Регулярно проводяться засідання міжвідомчої ради. Протягом поточного року відбулося п’ять засідань де розглядалися  питання, запобігання домашньому насильству та протидії торгівлі людьми.

           У сфері сімейної політики приділяється першочергова увага відродженню національних родинних традицій, підвищенню авторитету української сім’ї, підтримці багатодітних родин, привернення уваги громадськості до проблем багатодітних сімей.

          Постійно проводиться моніторинг щодо кількості багатодітних сімей району. Для посилення соціального захисту багатодітних сімей та створення сприятливих умов для належного їх розвитку, пропаганди родинних цінностей та всебічної підтримки таких сімей, на виконання Постанови Кабінету Міністрів України та Указу Президента України “Про заходи щодо поліпшення становища багатодітних та малозабезпечених сімей”, проводиться робота  щодо надання статусу багатодітної родини тим сім’ям району, які виховують 3 і більше дітей. Зокрема, протягом  2019 року присвоєно даний статус 110 багатодітним сім’ям району та видано 178 посвідчення  дітей.

          Постійно проводиться робота щодо національно-патріотичного виховання молоді, що надає змогу розвивати загальнодержавну комплексну систему національно-патріотичного виховання на основі формування й утвердження принципів любові і гордості за власну державу, усвідомлення громадянського обов’язку та зміцнення якостей патріота України як світоглядного чинника, спрямованого на розвиток успішної країни. В районі діє районна  Програма  військово  – патріотичного виховання та підготовки молоді до військової служби, рекламування та пропагування військової служби за контрактом в Збройних силах України  на 2015-2019 роки. На виконання заходів вищезазначеної програми  використано 219,5 тис.грн.  А також районна цільова соціальна Програма національно-патріотичного виховання дітей та молоді Гайсинського району на 2019-2020роки на виконання заходів  якої використано  в 2019 році 59,5 тис.грн. Протягом поточного року  проведено чотири засідання районної координаційної ради з питань національно – патріотичного виховання при райдержадміністрації.

          Значна увага приділяється роботі з  молоддю з метою надання чітких уявлень про сучасний ринок праці та формування у молодих людей бажання працювати та свідомо обирати майбутню професію.

          В заходах програми  велика увага приділяється розширенню можливостей розвитку потенціалу молоді як значної частини людського ресурсу району для її активної участі у всіх сферах життя району. Всі актуальні проблеми молоді знаходять відображення в конкретних заходах Програми «Молодь Гайсинщини»  на  2016-2020  роки по їх вирішенню  в 2019 році витрачено 335,7 тис.грн.         

        Спільно з виконкомами  сільських рад  та міською радою проводиться робота щодо якісного підбору кандидатур та оформлення пакетів документів на жінок, кандидатури яких висуваються на присвоєння почесного звання України «Мати-героїня». Створено відповідний електронний реєстр багатодітних матерів району, які отримали звання «Мати-героїня». На сьогодні в районі нараховується 267 жінок, які нагороджені цією високою відзнакою.

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2017 року №877 “Про затвердження Порядку та умов надання у  2019 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа” Гайсинському району надано субвенцію на придбання житла або виплату грошової компенсації за належні для отримання житлові приміщення. Для зазначеної категорії  виділено суму 872,7грн. Зокрема, для зазначеної категорії дітей придбано будинок за кошти субвенції в сумі 164,3 тис. грн. та 2 особам виплачено на суму  708,4 тис. грн.  грошової компенсації за належні для отримання житлові приміщення для дітей з  метою придбання житла.

   Протягом звітного періоду наполегливо працювали над виконанням своїх функціональних обов’язків працівники комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» далі територіальний центр.

        В територіальному центрі за штатним розписом передбачено 113,75 штатних одиниць, фактично працює 102 чол.

       Станом на 01.01.2020 р. в межах Гайсинського району виявлено 1091 одиноких та одиноко проживаючих громадян, які потребують надання соціальних послуг.

За звітній період територіальним центром обслужено 1053 громадян, що у відсотковому відношенні складає 96,4 %

В територіальному центрі функціонують 3 відділення:

1) Відділення соціальної допомоги вдома;

2) Відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги;

3) Відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання, яке було створено у 2008 р. за рішенням Гайсинської районної ради Вінницької області 18 сесії 5 скликання від 25.06.2008 р.     

В розрізі відділень:

  • Відділенням соціальної допомоги вдома виявлено 677 осіб, які потребують надання різного роду соціальних послуг. Від початку року обслужено 651 одиноких та одиноко проживаючих громадян. Надано понад 57000 послуг догляду вдома, понад 150000 соціально-побутових заходів.

Соціальними робітниками відділення соціальної допомоги вдома систематично проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед населення району з донесенням інформації відносно спектру надання соціальних послуг, підвищення їх якості та доступності. Дана інформація була розміщена на шпальтах районної та міської газет, оголошена по місцевому радіомовленню.

Протягом звітного періоду  2019 року на нарадах соціальних робітників  проводилися навчання по нормативних документах, що регламентують роботу територіального центру а саме:  Постанова Кабінету Міністрів України від 29.12.2009 року №1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)», державний стандарт догляду вдома, загальне положення про територіальний центр. Проводились практичні заняття, анкетування та тренінги.  Всього було проведено 12 нарад, в яких приймали участь начальник управління соціальної та молодіжної політики Семирунчик С.Г., а також юристи центру безоплатної правової допомоги.

Протягом звітного періоду 2019 року завідувачем відділення та соціальними працівниками було проведено 56 перевірок роботи соціальних робітників, проводився моніторинг якості надання соціальних послуг, обстежувалися матеріально-побутові умови проживання підопічних.

Територіальний центр обслуговує громадян, які проживають на території Краснопільської ОТГ, а саме: Кивачівка, Тополівка та Цвіліхівка та Кунківської ОТГ.

Станом на 01.01.2020 року соціальних робітників забезпечено спецодягом та спецвзуттям. Усі соціальні робітники забезпечені велосипедами, а також були придбані господарські сумки на колесах.

На протязі звітного періоду 2019 року привітали підопічних відділення допомоги вдома з ювілейними датами. Підопічних відділення вітали зі святами державного значення. Напередодні 9 травня підопічним територіального центру були вручені подарункові набори з нагоди відзначення Дня перемоги над фашизмом у Другій світовій війні, до Дня незалежності України у відділенні стаціонарного догляду був організований святковий обід для проживаючих, до Дня партизанської слави двом підопічним були надані продуктові набори, до Міжнародного дня людей похилого віку вручено 44 продуктові набори підопічним відділення стаціонарного догляду.

Відповідно до Державного стандарту догляду вдома за звітний період переглянуто 100% договорів, укладених з особами, які перебувають на обслуговуванні.

Починаючи з квітня 2018 року відділення соціальної допомоги надає послуги на платній основі громадянам похилого віку, які мають дітей. На сьогоднішній день 33 соціальних робітників обслуговують 59 осіб на платній основі.

Відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги виявлено 359 осіб, які потребують надання соціальних послуг. За звітний період відділенням надано грошову та натуральну допомогу 696 особам, які перебувають в складних життєвих обставинах.

Для більш якісного обслуговування та задоволення потреб підопічних, які перебувають на обслуговуванні при відділеннях територіального центру створено  та функціонує:

  • Пункт прокату засобів реабілітації. Було надано 15 засобів реабілітації.
  • Пункт прийому та розподілу речей, які були у використанні, було надано одяг 174 особам.

       При відділенні організації надання адресної допомоги на протязі року функціонувала мультидисциплінарна команда у складі перукаря, швачки, робітника з комплексного обслуговування, водія, медичної сестри. Команда надає різні види соціальних послух на безоплатній основі громадянам, що перебувають на обслуговуванні в територіальному центрі, які потребують сторонньої допомоги. Основними видами послуг є: вимірювання артеріального тиску, дрібного ремонту одягу, прання білизни, косіння трави, зруб дерев, обрізання кущів та дрібний ремонт помешкання та інформаційні послуги.  Робота такої команди є інноваційним підходом, який базується на принципах адресності, індивідуального підходу і конфіденційності. Обслужено протягом 2019 року 651 особу.

Соціальне таксі (для більш якісного і своєчасного обслуговування одиноких громадян використовуємо два службових автомобіля, а саме транспортування хворих в лікарню, будинок-інтернат, доставка продуктів.) Всього було надано 335 транспортна послуга. Перукарем надано 183 послуги на безоплатній основі, та 95 громадян обслужено за плату, згідно договорів соціального обслуговування у «соціальній перукарні», швачкою надано 1057 послуг з дрібного ремонту одягу.

        Відділенням організації надання адресної  допомоги надавались послуги з прання білизни ( надано  92 послуг), консультації по телефону з питань соціального захисту щоденно.

«Університет ІІІ віку» набрав нових слухачів. Вони проходитимуть навчання на таких факультетах: інформаційні та комп’ютерні технології, англійська мова та основи здорового способу життя. Отримувачами соціально-педагогічної послуги стали 20 осіб .  Заняття проводитимуться двічі на місяць.

У червні відбувся випуск слухачів «Університету ІІІ віку» та вручено їм сертифікати про проходження навчання.

Від благодійників надходить гуманітарна допомога для підопічних територіального центру ( одяг, продукти харчування, засоби реабілітації тощо).

Протягом звітного періоду  2019 року відбулось 14 засідань комісії по розгляду заяв для призначення одноразової грошової  матеріальної допомоги  малозабезпеченим громадянам.  З початку року за одноразовою грошовою допомогою звернулось 313 осіб  на загальну суму 552 тис.грн., 696 осіб отримали натуральну допомогу на загальну суму 158,9 тис.грн. Для 20 підопічних відділення допомоги вдома була оформлена підписка на газету «Гайсинський вісник» за рахунок благодійників.

У структурі територіального центру функціонує відділення стаціонарного догляду для постійного  або тимчасового проживання, яке має 45 ліжко-місць. За звітний період відділенням обслужено 43  одиноких громадян та осіб з інвалідністю, в т.ч. 3 особи на платній основі.

У відділенні діє гурток «Літературні посиденьки», народного співу, бібліотека, арт-терапія, куточок живої природи.

При територіальному центрі також діє «Клуб активного довголіття 55+».

До релігійних та державних свят постійно проводяться культурні заходи за участю учнів загальноосвітніх шкіл м. Гайсин, вихованців Будинку школяра та молоді, а також хору ветеранів Гайсинського районного будинку культури.

 На прохання підопічних, під час релігійних свят, із дотриманням християнських звичаїв проводяться служби о. Андрієм.

З персоналом відділення стаціонарного догляду щомісяця проводяться виробничі наради, навчання по техніці безпеки, з етики поведінки із підопічними. З початку року проведено 6 нарад.

В процесі фінансово-господарської діяльності територіальним центром використовувались кошти, виділені районним бюджетом, власні надходження (75% від пенсій підопічних стаціонарного відділення), а також кошти, які надійшли від благодійників  міста та району.

     Протягом 2019 року у відділенні проведено 12 занять з молодшим медичним персоналом.

     Протягом усього часу перебування, підопічних щодня обслуговують сестри медичні та молодший медичний персонал. За необхідністю проводяться консультації з районними медичними фахівцями та сімейним лікарем, з яким підписана декларація. За рекомендаціями лікарів можливе подальше перебування та лікування підопічного в ЦРЛ. Підопічні забезпечуються медикаментами згідно медичного висновку, медичним обладнанням та інвентарем, згідно карт реабілітації. Надається медико-санітарна допомога (вимірювання артеріального тиску, вимірювання температури, інгаляції, накладання компресів, натирання,масажі).

Протягом усього часу перебування підопічних у стаціонарному відділенні за ними ведеться цілодобовий нагляд. В цілому стан проживаючих покращується завдяки добросовісному та сумлінному виконанню своїх обов’язків персоналом. До кожного підопічного підбирається індивідуальний підхід для максимального задоволення потреб.

Підтримується у стаціонарному відділенні та на його подвір’ї належний санітарно-гігієнічний стан та порядок. Підопічні вчасно отримують перукарські та санітарно-гігієнічні послуги.

Щорічно у відділенні проводиться анкетування внутрішнього оцінювання якості соціальних послуг. Показники анкетування відповідають встановленому рівню «добре», відповідно проживаючі забезпечуються комунально-побутовим обслуговуванням (опалення, освітлення, тепло-водопостачання тощо). 

На протязі  2019 року поновлено матеріально-технічну базу: кухонний інвентар та приладдя, в т.ч. дві нові газові плити, нова пральна машина (на 9 кг завантаження), а також замінено частину меблів у кімнатах підопічних.

 У 2019 році відділенням стаціонарного догляду була отримана медична ліцензія («Медичний кабінет»), проведено утеплення приміщення господарського блоку та заміна покрівлі, висаджений розарій, облаштовані  пішохідні доріжки, встановлені лавки для відпочинку підопічних, два флагштоки, бетонні клумби, встановлено зовнішнє та внутрішнє відеоспостереження, а також придбано новий автомобіль.

У 2019 році територіальний центр взяв участь у 16 Обласному конкурсі проектів розвитку територіальних громад, в якому була здобута перемога. За результатами конкурсу на території відділення стаціонарного догляду  було встановлено гідравлічний підйомник для людей з інвалідністю.

 Проект було профінансовано Гайсинською районною радою, обласним фондом конкурсу та ГО «Соціальний центр МХП».

З метою обміну досвідом до територіального центру завітали представники офіційної делегації Ясського повіту Республіки Румунія і Департаменту соціальної та молодіжної політики Вінницької ОДА. Гості ознайомилися з роботою нашої установи, а також із послугами, які надаються відділеннями територіального центру

В кожному відділенні територіального центру створена електронна та паперова база даних, щодо осіб,  які перебувають на обслуговуванні, що дозволяє підвищити якість роботи, пришвидшити процес якісного та своєчасного надання інформації.

Територіальний центр постійно шукає шляхи співпраці з підприємцями району, громадськими та релігійними організаціями.

Структурними підрозділами управління  соціальної та молодіжної політики також здійснювались заходи щодо інформування громадян району з питань, що належать до компетенції управління та роз’яснення їм з цих питань положень чинного законодавства і нормативно-правових актів через засоби масової інформації. Зокрема, протягом звітного періоду  3  відповідні публікації надруковано в районній газеті «Трибуна праці»,  9  матеріалів  зазначеної тематики озвучено в ефірі місцевого радіомовлення та  30 таких матеріалів розміщено на офіційному Веб-порталі райдержадміністрації.

 

 

 

Начальник управління                                      Сергій СЕМИРУНЧИК

 

 

 

 

 

 

Людмила Кравчук

 2-02-48

Announcements of events

Гайсинська районна державна адміністрація

Архів новин

December 2024
Mo Tu We Th Fr Sa Su
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
  • DSA
  • About the district
  • News and announcements
  • Economy, investment
  • Public information
  • Civil society
  • Administrative services
  • More