Інформація про роботу управління соціального захисту населення за ІІ кв.2023 року

         Згідно з місячними та квартальним планами роботи протягом  ІІ кв. 2023 року колектив управління цілеспрямовано працював над виконанням своїх основних завдань і функцій відповідно до Положення про управління соціального захисту населення Гайсинської районної державної адміністрації.

       З метою підвищення рівня виконавської дисципліни та ефективності роботи кожного структурного підрозділу управління на щотижневих нарадах з начальниками відділів обговорювались наявні завдання та хід їх виконання. Щомісяця проводились збори трудового колективу, на яких підводились підсумки роботи управління за попередній період. На таких зборах в липні поточного року підведені підсумки роботи управління за ІІ кв. 2023 року і серед іншого, проаналізовано питання щодо виконання завдань, встановлених документами вищих органів виконавчої влади і своїми власними, та щодо ефективності діяльності кожного структурного підрозділу управління і стану дотримання ними вимог нормативно-правових актів, що регламентують їх діяльність.

      Штатна чисельність управління складає 100  шт.одиниць, в т.ч. державних службовців  90  в  20 структурних підрозділах. З них 12 - віддалені структурні підрозділи в м.Бершаді, смт.Теплику, смт.Тростянці, смт.Чечельнику.

      Значна частка роботи управління в звітному періоді була спрямована на здійснення таких важливих функцій як реалізація заходів щодо соціальної підтримки малозабезпечених верств населення району та сімей з дітьми, соціального захисту осіб з інвалідністю, ветеранів війни і праці та громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, соціального обслуговування пенсіонерів і одиноких непрацездатних громадян, а також, забезпечення дотримання в цій сфері діючого законодавства України.

      Зокрема, працівники відділів державних соціальних допомог  сумлінно та наполегливо здійснювали свої функціональні обов’язки, як в питаннях прийому заяв  з використанням ПТК «Соціальна громада», так і в питаннях нарахування та виплати громадянам всіх видів адресної грошової допомоги і компенсацій. Тим особам, яких після розгляду їх звернень поставлено в управлінні на облік, а також одержувачам соціальних виплат, які вже перебували на обліку (загалом 12138 одержувачам) зусиллями цих працівників протягом звітного періоду нараховані та виплачені соціальна допомога різних видів та компенсації на загальну суму 166099 тис. грн., зокрема:

       – допомога у зв’язку з вагітністю та пологами 326 особам на суму 873,3 тис. грн.;

      – одноразова допомога при народженні дитини 3497 особам на суму    24666,68 тис. грн.;

–  допомога на дітей одиноким матерям 380 особам на суму 3416,38 тис. грн.;

– допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням, 158 особам на суму 7805,33 тис. грн.;

– державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям 812 родинам на суму 30820 тис. грн.;

– державна соціальна допомога  особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю 2873 особам на суму 50368,89 тис. грн.;

– тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, 68 особам на суму 1322,81 тис. грн.

– державна соціальна допомога на дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та грошове забезпечення прийомних батьків за надання соціальних послуг цим дітям в прийомних сім’ях 29 родинам  на суму  1774,1 тис. грн.

– допомога при усиновленні 7 особам на суму 47,3 тис. грн.;

– щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з особою з  інвалідністю I чи ІI групи внаслідок психічного розладу, 567 особам на суму  8909,91 тис. грн.;

– державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію  1190 особам на суму  7769,8 тис. грн.;

– тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку 106 особам на суму 1022 тис.грн.;

– допомога на дітей , які виховуються у багатодітних  сім’ях 1092 родинам на суму 16808,39 тис.грн.;

–допомога на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження 3 особам на суму 75,04 тис.грн.;

– надання послуг  з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня» 3 особам на суму 162,89 тис.грн;

–допомога по догляду за інвалідами І групи та пристарілими за 80 років 386 особам на суму 108,48 грн.

–  виплата державної соціальної допомоги на догляд 623 особам на суму 3125,17 тис.грн. 

      Протягом    І-ІІ кв. 2023 року в районі пологовим відділенням Гайсинської ЦРЛ та КНП «Бершадська ОЛІЛ» видано 92  «пакунки малюка.

       В управлінні зареєстровано 314 заяв на отримання грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги  «пакунок малюка».          

       Чималу роботу спрямовану на соціальний захист осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення, ветеранів війни та праці, шляхом забезпечення надання їм  соціальних гарантій, виконання програм щодо їх соціального і правового захисту за    звітний період проведено працівниками відділів соціальної підтримки пільгових категорій громадян та осіб з інвалідністю.

        Проводиться відповідна  робота  по веденню судових справ  на 305 ветеранів війни, щодо звернулися  до суду стосовно розміру виплати одноразової грошової допомоги ветеранам війни до 5 травня  за 2021-2022 роки  передбаченої Законом України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”.

         Відповідно до Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” розглянуто  документи,  встановлено статус  та видано 65  посвідчення „Особа  з інвалідністю внаслідок війни” та  232 посвідчень „Член сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни” .

         За рахунок коштів обласного бюджету згідно обласних програм соціального захисту населення виплачено компенсації на бензин та транспортне обслуговування 164 особам з інвалідністю на загальну суму 52,2

грн.

Підготовлено пакет документів на 2 звернення для видачі розпорядження на виплату компенсації на транспортне обслуговування.

        Пройшли реабілітацію 16 дітей з інвалідністю у   реабілітаційній установі „Промінь” та «Поділля». Взято на облік на проведення  реабілітації  у різних реабілітаційних центрах України 36 дітей з інвалідністю, про яких інформація щомісячно висвітлюється на сайті  Гайсинської районної військової адміністрації. Із них, двоє дітей з інвалідністю пройшли реабілітацію за кошти державного бюджету, на що використано 41,0 тис. гривень.

На обліку в управлінні соціального захисту населення перебуває 406 ліквідаторів та постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, які отримують щомісячну виплату грошової компенсації вартості продуктів харчування. З початку року сума компенсації становить 1564,5 тис. грн.

3 вдовам померлих учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС виплачено одноразову компенсацію на суму 22,8 тис. грн.

Щорічною допомогою на оздоровлення скористалися 84 особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на суму 7,8 тис. грн.

Спеціалістами управління було прийнято 14 пакетів документів на виготовлення посвідчень постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС та після опрацювання надіслано до Вінницької ОДА. 

Зібрано пакет документів та заключено двохсторонні договора з аптеками Гайсинського району, а саме ФОП Остроус Н.В, районне комунальне підприємство «Гайсинська міжлікарнянна аптека», ПП «Конекс», ФОП Мазур, для відшкодування пільгового безоплатного придбання ліків за рецептами лікарів особам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС віднесених до категорії І та ІІ. За 1 півріччя 122 особам було відшкодовано ліків на суму       58,4 тис. грн.

Відповідно договорів на перевезення окремих категорій громадян  пасажирським транспортом загального користування на міжміських внутрішньообласних маршрутах заключеними між управлінням та перевізниками Гайсинського району: Гайсинське АТП 10506, Теплицьке АТП 10553, Бершадське АТП 10527, ТОВ «Ольгопільське АТП», ФОП Шпильовий, ФОП Жук спеціалістами відділу щомісячно опрацьовуються списки пасажирів перевезених на міжміських внутрішньообласних маршрутах для компенсації витрат від перевезення відповідно до п.5 Порядку використання коштів обласного бюджету для здійснення компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян на міжміських внутрішньо обласних маршрутах загального користування у Вінницькій області, затвердженого рішенням 42 сесії Вінницької обласної Ради 7 скликання від 21.02.2020 №927 (зі змінами).

За І півріччя 2023 року перевізниками Гайсинського району перевезено  5103 особи на суму 801,2 тис. грн.

Станом на 01.07.2023 року на черзі для виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій громадян, а також членів їх сімей перебувають 13 осіб. Спеціалістами відділу постійно опрацьовується потреба в коштах для виплати грошової компенсації на придбання житла особам для покращення житлових умов.

99 осіб звернулися з заявами про надання одноразової матеріальної допомоги сім’ям загиблих за незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України.

На виконання постанов Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 року – № 509 «Про облік внутрішньо переміщених осіб» станом на 01.07.2023 року перебувають на обліку 25350 внутрішньо переміщених осіб в тому числі 7790 дітей.

 На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2022 № 332 «Деякі питання виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам» з початку поточного року через Програмний комплекс «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» прийнято та опрацьовано 656 заяв внутрішньо переміщених осіб.

Перерахунок бюджетних коштів ВПО здійснюється Мінсоцполітики АТ Ощадбанк на підставі реєстру внутрішньо переміщених осіб для виплати допомоги.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.06.2017    № 432 «Про затвердження Порядку та умов забезпечення соціальної та професійної адаптації осіб, які звільняються або звільнені з військової служби, з числа ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, членів сімей таких осіб, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України та постраждалих учасників Революції Гідності» заключено 3 договори на професійну адаптацію учасників бойових дій на курси водіїв за категорією «Б» на суму 23,6 тис. грн.

Спеціалістами  секторів з питань верифікації та моніторингу державних виплат та нагляду за правильністю призначення(перерахунку) та виплати пенсій Гайсинського району за перше півріччя 2023 року   цілеспрямовано здійснювалась робота щодо контролю в питанні стосовно наявності підстав для призначення та відповідності чинному законодавству різних видів адресної грошової допомоги,  щомісячної адресної допомоги внутрішньо-переміщеним особам для покриття витрат на проживання, а також за правильністю призначення(перерахунку) та виплати пенсій.

Оброблені файли з рекомендаціями наданих Мінфіном за 1 півріччя 2023року  в загальній кількості отримувачів      державних соціальних допомог – 5985 справ,  превентивною верифікацією охоплено 4617 справи по різних видах соціальних допомог.

Шляхом запитів про майновий стан одержувачів соціальних допомог охоплено-  278 справ.

 За результатами цих перевірок виявлено - 9 випадків подання недостовірної інформації, що призвело до зайво нарахованих коштів та повернення до Державного бюджету 72,77тис. грн.

Також проводиться інформативно-роз'яснювальна робота  та надання консультацій з питань, які виникають в старостинських округах та об'єднаних територіальних громадах щодо соціального захисту населення, надання адміністративних послуг соціального характеру за місцем проживання.   

 Перевірками  дотримання  діючого законодавства щодо правильності призначення та перерахунку пенсій за 1 квартал 2023року охоплено  1107 справ.       

         Спеціалістами відділу програмного забезпечення управління протягом звітного періоду щомісячно оновлювалася і підтримувалася в актуальному стані та передавалася захищеним каналом зв’язку до «Дата –центру соціальної сфери» для формування виплатних відомостей електронна база особових рахунків одержувачів державних допомог, а також, забезпечувалась підтримка в робочому стані програмних комплексів.

       Протягом  звітного періоду зміни до цих програмних комплексів вносились 81 раз. Встановлювались на комп’ютерах інші необхідні для роботи програмні продукти та їх оновлення, здійснювались наладка роботи комп’ютерної техніки управління та заходи щодо забезпечення її робочого стану. Через інформаційну систему мережі Інтернет щоденно здійснювався обмін електронною інформацією з Департаментом соціальної  та молодіжної політики облдержадміністрації.

       Працівники відділу  по роботі з персоналом та з юридичних питань працювали над вирішенням питань, що стосуються організації кадрової роботи та проходження державної служби, ведення кадрового діловодства, укладання необхідних для роботи управління договорів та угод. Ними протягом звітного періоду підготовлено інформацій щодо виконання – 35 контрольних документів, проектів наказів: 11 – основній діяльності; 39 – щодо особового складу; 67 – щодо надання працівникам управління основних та додаткових відпусток; 22 – щодо відряджень. Ними ж опрацьовано 29  укладених управлінням на 2023 рік договорів та угод. Призначено в звітному періоді 2023 року на  посади державної служби  2 працівників.

         А також забезпечувалось проведення організаційних заходів щодо подання державними службовцями  управління декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2022 рік.

Працівниками фінансово-господарського відділу протягом  ІІ кварталів 2023 року здійснювалась робота щодо забезпечення обліку грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей і основних фондів управління та своєчасного відображення у бухгалтерському обліку операцій, пов’язаних з їх рухом, а також  проведення нарахування та виплати працівникам управління заробітної плати,  утримання й нарахування внесків та їх перерахування.

Протягом І  півріччя 2023 року відділом забезпечено своєчасне подання платіжних документів до органу казначейства та  відображення в бухгалтерському обліку всіх видів допомог, компенсаційних виплат,  видатків,  головним розпорядником яких є управління соціального захисту населення Гайсинської РДА.

 Проведено значну роботу по переведенню бухгалтерського обліку управління відповідно до нових вимог чинного законодавства. Постійно виконувалася робота щодо розподілу асигнувань згідно з доведеними управлінню сумами  кошторисів і планів асигнувань на звітний період 2023 року. Відповідно до листів  Департаменту соціальної та молодіжної політики Вінницької ОВА вносилися зміни до кошторисів та планів асигнувань  на 2023 рік.

За звітний період відділом оприлюднювалася інформація про використання публічних коштів на офіційному державному порталі Є-Data, а також забезпечувалося подання річної (за 2022 рік) фінансової та бюджетної звітності та місячної бюджетної звітності в електронному вигляді з використанням АС «Є-Звітність». Робота відділу ведеться із застосуванням дистанційного розрахункового обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство».

Проводилась робота щодо забезпечення своєчасного фінансування програм з державного бюджету. Протягом ІІ кв. 2023 року  фінансово-господарським відділом проводилась виплата компенсацій, соціальних допомог всіх видів громадянам. Касові видатки за звітний період становлять 172092,7 тис. грн, в тому числі КЕКВ 2710 – 1595,2 тис. грн, КЕКВ 2730 – 170134,9 тис. грн, КЕКВ 2240 -348,6 тис. грн, КЕКВ-14 тис.грн.

   За такими державними бюджетними програмами:

КПКВК 1501100 «Виплата одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) або  інвалідності деяких категорій осіб відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»: касові 1693,9 тис. грн, в т.ч.  КЕКВ 2730 –1693,9 тис. грн;

КПКВК 2501290    «Забезпечення виконання рішень суду»: касові  - 32,7 тис. грн, в т.ч. КЕКВ 2730 – 32,7 тис. грн;

КПКВК 2501400 «Соціальний захист дітей та сім'ї»: касові 58275,1 тис. грн, в т.ч. КЕКВ 2730 – 58266,6 тис. грн, КЕКВ 2240 – 8,5 тис. грн;

КПКВК 2501530 «Соціальний захист громадян, які потрапили у складні життєві обставини»:  касові – 81257 тис.грн, в т.ч. КЕКВ 2710 – 1595,2 тис. грн, КЕКВ 2730 – 79325,1 тис. грн, КЕКВ 2240 – 336,7 тис. грн;

КПКВК 2501540 «Підтримка малозабезпечених сімей»: касові – 30820 тис. грн, в т. ч.  КЕКВ 2730 -30816,6 тис. грн, КЕКВ 2240 – 3,4 тис. грн.

КПКВК 2507110 «Соціальний захист осіб з інвалідністю»: касові -41,0 тис.грн., в т.ч. КЕКВ 2282- 14,0 тис.грн.

Цільове використання коштів було забезпечено згідно чинного законодавства.

       Відповідну  роботу спрямовану на  обслуговування громадян та ведення діловодства проведено працівниками відділу обслуговування громадян та діловодства  за  звітний період.

       Працівниками відділу протягом звітного періоду здійснювався прийом громадян  та надавалися консультації по питаннях,  що стосуються соціального захисту населення.

      Надані консультації громадянам  щодо поселення до будинку-інтернату психоневрологічного напрямку осіб з   інвалідністю на постійне місце проживання, які не здатні до самообслуговування  та потребують постійного стороннього догляду.

     Проводиться відповідна  робота  щодо забезпечення прав осіб з інвалідністю, дієздатність яких обмежена, та  які перебувають   під опікою  та піклуванням.

         Проводиться робота спостережною комісією при райдержадміністрації щодо соціального патронажу осіб,  звільнених від відбування покарання у виді обмеження волі  або позбавлення волі на певний строк. Так, з початку року проведено 6 засідань комісії, та підготовлено звіт про роботу спостережної комісії за  І півріччя 2023 рік.

З початку року розглянуто 554 звернення громадян, з них 292 письмових звернень та 262 усних  звернень.   В усіх випадках  вивчені питання, що спонукали громадян  звертатись на Урядову „гарячу лінію”, та надані відповідні письмові роз’яснення  щодо вирішення   цих питань.

      Своєчасно надані звіти до Департаменту соціальної та молодіжної  політики Вінницької облдержадміністрації  квартальні, місячні, піврічні  та інші.

      Забезпечено документаційну діяльність та  ведення діловодства в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації.

За початку року  зареєстровано: 27 вхідних розпорядчих документів, 1177 вхідних  та 1209 вихідних документів,   опрацьовано 19 вхідних та 18 вихідних справ,  видано 96 довідки, крім цього, ведеться електронний журнал документообігу  управління соціального захисту населення районної військової адміністрації, до якого систематично заноситься відповідна інформація.

        Проводиться співпраця  з територіальними громадами району  в напрямку ознайомлення  їх з нормативно-правовими документами та при необхідності,  збір інформації.      

        Працівниками відділу підтримки сім’ї протягом звітного періоду   у сфері сімейної політики приділяється першочергова увага відродженню національних родинних традицій, підвищенню авторитету української сім’ї, підтримці багатодітних родин, привернення уваги громадськості до проблем багатодітних сімей.

         Відділом  постійно проводиться моніторинг щодо кількості багатодітних сімей району. Для посилення соціального захисту багатодітних сімей та створення сприятливих умов для належного їх розвитку, пропаганди родинних цінностей та всебічної підтримки таких сімей, на виконання Постанови Кабінету Міністрів України та Указу Президента України “Про заходи щодо поліпшення становища багатодітних та малозабезпечених сімей”, проводиться робота  щодо надання статусу багатодітної родини тим сім’ям району, які виховують 3 і більше дітей. Зокрема, протягом  поточного року присвоєно даний статус 126 багатодітним сім’ям району та видано 126 посвідчення батьків багатодітної сім’ї та 297 посвідчень дітям з  багатодітної сім’ї .

            У звітному періоді розглянуто 8 справ та подано клопотання  до обласної державної адміністрації  про присвоєння почесного звання «Мати героїня» 8 жінкам, які народили та виховали до восьмирічного віку п’ятьох і більше дітей.

          З міськими, селищними та сільськими радами проведено роботу та у кожній громаді визначено координаторів і відповідальних осіб з питань запобігання та протидії насильству за ознакою статі та з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків. Проаналізовано стан функціонування мережі спеціалізованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та насильства за ознакою статі розташованих на території району. Забезпечено виконання Плану дій щодо реалізації в районі Національного плану дій з виконання резолюції Ради Безпеки ООН 1325 «Жінки, мир, безпека» на період до 2025 року.

      Структурними підрозділами управління  соціального захисту населення також здійснювались заходи щодо інформування громадян району з питань, що належать до компетенції управління та роз’яснення їм з цих питань положень чинного законодавства і нормативно-правових актів через засоби масової інформації. Зокрема, протягом звітного періоду 14  таких матеріалів розміщено на офіційному Веб-порталі райдержадміністрації та на офіційних сторінках в мережі  «Facebook, проведено 8 виїзних прийомів громадян керівництвом управління  в  місцевих територіальних громадах району, старостатах, ЦНАПах. Крім того, за дорученням начальника Вінницької обласної військової адміністрації Сергія Борзова з метою  покращення соціального захисту внутрішньо переміщених осіб, сімей Захисників та Захисниць України здійснено  виїзні прийоми  спільно з керівництвом Гайсинської РВА до   Бершадської, Гайсинської, Ладижинської та Райгородської, Кунківської, Соболівської, Тростянецької, Чечельницькоїгромад, де відбулися зустрічі із ВПО  та сім’ями Захисників та Захисниць України та роздано  близько 4000 продуктових наборів гуманітарної допомоги та більше 200 засобів обігріву.

 

Начальник управління                                               Сергій СЕМИРУНЧИК 

Announcements of events

Гайсинська районна державна адміністрація

Архів новин

December 2024
Mo Tu We Th Fr Sa Su
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
  • DSA
  • About the district
  • News and announcements
  • Economy, investment
  • Public information
  • Civil society
  • Administrative services
  • More