ІНФОРМАЦІЯ про роботу управління соціального захисту населення райдержадміністрації за 2021 рік

    Згідно з місячними та квартальним планами роботи протягом  2021 року колектив управління цілеспрямовано працював над виконанням своїх основних завдань і функцій відповідно до Положення про управління соціального захисту населення Гайсинської районної державної адміністрації.

З метою підвищення рівня виконавської дисципліни та ефективності роботи кожного структурного підрозділу управління на щотижневих нарадах з начальниками відділів обговорювались наявні завдання та хід їх виконання. Щомісяця проводились збори трудового колективу, на яких підводились підсумки роботи управління за попередній період. На таких зборах в січні поточного року підведені підсумки роботи управління за 2021 рік і серед іншого, проаналізовано питання щодо виконання завдань, встановлених документами вищих органів виконавчої влади і своїми власними, та щодо ефективності діяльності кожного структурного підрозділу управління і стану дотримання ними вимог нормативно-правових актів, що регламентують їх діяльність.

     Штатна чисельність управління складає 100  шт.одиниць, в т.ч. державних службовців  91  в  20 структурних підрозділах. З них 12 - віддалені структурні підрозділи в м.Бершаді, смт.Теплику, смт.Тростянці, смт.Чечельнику.

     Значна частка роботи управління в звітному періоді була спрямована на здійснення таких важливих функцій як реалізація заходів щодо соціальної підтримки малозабезпечених верств населення району та сімей з дітьми, соціального захисту осіб з інвалідністю, ветеранів війни і праці та громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, надання пільг окремим категоріям громадян за соціальною та професійною ознаками, соціального обслуговування пенсіонерів і одиноких непрацездатних громадян, а також, забезпечення дотримання в цій сфері діючого законодавства України.

     Зокрема, працівники відділів державних соціальних допомог  сумлінно та наполегливо здійснювали свої функціональні обов’язки, як в питаннях прийому заяв  з використанням ПТК «Соціальна громада», так і в питаннях нарахування та виплати громадянам всіх видів адресної грошової допомоги і компенсацій. Тим особам, яких після розгляду їх звернень поставлено в управлінні на облік, а також одержувачам соціальних виплат, які вже перебували на обліку (загалом 15199 одержувачам) зусиллями цих працівників протягом звітного періоду нараховані та виплачені соціальна допомога різних видів та компенсації на загальну суму 300097,2 тис. грн., зокрема:

       – допомога у зв’язку з вагітністю та пологами 689 особам на суму 1758,54 тис. грн.;

      – одноразова допомога при народженні дитини 5162 особам на суму    54728,74 тис. грн.;

–  допомога на дітей одиноким матерям 538 особам на суму 10214,79 тис. грн.;

– допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням, 198 особам на суму 12057,2 тис. грн.;

– державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям 1136 родинам на суму 57933,9 тис. грн.;

– державна соціальна допомога  особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю 2838 особам на суму 79787,41 тис. грн.;

– тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, 36 особам на суму 534,5 тис. грн.

– державна соціальна допомога на дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та грошове забезпечення прийомних батьків за надання соціальних послуг цим дітям в прийомних сім’ях 15 родинам  та 16 дитячих будинків на суму  6603,65 тис. грн.

– допомога при усиновленні 10 особам на суму 138,46 тис. грн.;

– щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з особою з  інвалідністю I чи ІI групи внаслідок психічного розладу, 538 особам на суму  14840,47 тис. грн.;

– допомога особам, які здійснюють догляд за особам з інвалідністю  І групи та пристарілими за 80 років, 814 особам на суму 283,18 тис. грн.;

– державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію  1058 особам на суму 21653,23 тис. грн.;

– тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку 221 особі на суму 3560,92 тис.грн.;

– допомога на дітей , які виховуються у багатодітних  сім’ях 1248 родинам на суму 26378,21 тис.грн.;

–допомога на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження 5 особам на суму 51,36 тис.грн.;

– надання послуг  з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня» 14 особам на суму 260,27 тис.грн;

–  виплата державної соціальної допомоги на догляд 663 особам на суму 9312,37 тис.грн. 

      Протягом 2021 року в районі пологовим відділенням Гайсинської ЦРЛ та КНП «Бершадська ОЛІЛ» видано 156  «пакунків малюка» та 1 «пакунок малюка» видано у відділі державних соціальних допомог №5 Чечельник управління.

       В управлінні зареєстровано 883 заяви на отримання грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги  «пакунок малюка».

       Крім того, 9 жінкам нарахована одноразова виплата «Мати героїня» на суму 204,3 тис. грн., 593 особам на суму 1829,2 тис.грн. нарахована компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги та  проведено нарахування компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі 97 особам  на суму 965,57 тис.грн.

       Проведена виплата 406 сім’ям на 1100 дітей одноразової грошової допомоги на дітей з багатодітних  малозабезпечених сімей для підготовки до навчального року на суму 2200,1 тис.грн.

       Для підвищення якості життя населення району одним із основних завдань управління є забезпечення соціального захисту шляхом надання житлових субсидій, здійснення контролю за цільовим використанням коштів, передбачених для надання населенню субсидій на житлово-комунальні послуги.     

Протягом 2021 року до відділу державних соціальних допомог Управління соціального захисту населення Гайсинської РДА через програмний комплекс «Соціальна громада» надійшло та було опрацьовано 11740 заяв, щодо призначення житлової субсидії на оплату житлово-комунальних  послуг та придбання твердого палива і скрапленого газу.

Загальна кількість отримувачів житлової субсидії, у грошовій готівковій формі протягом звітного  року становила 29200 домогосподарств , в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг  18445 та придбання твердого палива і скрапленого газу ­­­­­­­10755.

Перепризначено 43150 справ в зв’язку із  щомісячною зміною тарифних планів оранізацій – надавачів послуг.

Максимальний розмір призначеної житлової субсидії  протягом 2021 року становив 7090,90  грн.

Мінімальний розмір призначеної субсидії протягом 2021 року становив 0,13  грн.

Загальний обсяг  нарахованої житлової субсидії готівкою за 2021 рік  становив – 252363,32 тис. грн., а саме:на ЖКП –219528,6 тис. грн.; на СГТП – 32834,72 тис. грн. Призначений розмір житлової субсидії, включно з груднем   2021 року, було виплачено громадянам Гайсинського району в повному обсязі. Заборгованість по виплаті даного виду допомог станом на 01.01.2022 рік відсутня.

Кількість домогосподарств, які було перевірено за результатами превентивної, поточної та ретроспективної верифікації становить 14410 . За результатами таких перевірок виявлено порушення норм чинного законодавства та проведено повернення коштів до державного бюджету в розмірі 421,80 тис. грн.

         З метою підтримки малозабезпечених верств населення району з оплати за житлово-комунальні послуги постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо змін в чинному законодавстві, які стосуються сфери діяльності управління, шляхом оприлюднення інформації на сайті райдержадміністрації.

       Чималу роботу спрямовану на соціальний захист осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення, ветеранів війни та праці, шляхом забезпечення надання їм пільг, переваг та соціальних гарантій, виконання програм щодо їх соціального і правового захисту за   2021 рік проведено працівниками відділів соціальної підтримки пільгових категорій громадян та осіб з інвалідністю.

Проводиться відповідна  робота  по веденню судових справ  на 147 ветеранів війни, щодо звернулися  до суду стосовно розміру виплати одноразової грошової допомоги ветеранам війни до 5 травня передбаченої Законом України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, з них вже отримали виплату 16 осіб на суму 115,0 тис грн.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України  від 05 квітня 2012 року №321 „Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю  та інших окремих категорій населення  і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні засоби реабілітації, переліків таких засобів” та змінами внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 року №362 „Про внесення  зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 05 квітня 2012 року №321”, яка набрала чинності з 01 червня 2021 року проведено інвентаризацію особових справ,  видано  1241 направлення на протезно-ортопедичні вироби та технічні та інші засоби реабілітації, забезпечено 478 виробами осіб з інвалідністю, на що використані кошти у сумі 2 944,1 тис. гривень.

Забезпечено передачу до обласного Фонду захисту осіб з інвалідністю 257  справ.

Виплачено одноразову грошову допомогу особам з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам  164 особам на суму 154,7 тис. гривень.

Виплачено грошову компенсацію на бензин, ремонт технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування  223 особам з інвалідністю на суму 109,9 тис гривень.

Протягом звітного періоду видано:

       12 посвідчень «Член сім’ї загиблого(померлого) ветерана війни»;

       83 посвідчення  «Особа з інвалідністю внаслідок війни»;

       18  посвідчень «Особа потерпіла внаслідок ЧАЕС І категорії» ;

       3 посвідчення «Вдови померлого  потерпілого внаслідок ЧАЕС І категорії»;

       5  посвідчень «Ветеран праці».

Здійснюється сприяння в оформленні документів, що стосуються забезпечення осіб з інвалідністю  спецавтотранспортом, переоформлення автомобіля члену сім’ї після смерті особи з інвалідністю, який проживав на час смерті та здійснював за ним догляд відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 999 „Про затвердження Порядку забезпечення осіб з інвалідністю автомобілями”.

Забезпечено санаторно-курортним лікуванням 90 осіб з інвалідністю внаслідок війни та загального захворювання за рахунок путівок Мінсоцполітики, крім цього, оздоровлено за 3-х сторонніми договорами (управління-особа з інвалідністю-санаторій) 24 особи осіб з інвалідністю загального захворювання та з дитинства,  на що використані кошти державного бюджету у сумі 194,2 тис. гривень та оздоровлено 9 осіб з інвалідністю із захворюванням хребта та спинного мозку, на що використані кошти державного бюджету  у сумі 226,5 тис. гривень.  Крім цього, забезпечено санаторно-курортним лікуванням 93 осіб постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС І категорії, на що  використані кошти державного бюджету у сумі 766,1 тис. гривень.

Певна робота проведена в напрямку отримання послуг із соціальної та професійної адаптації з учасниками АТО/ООС. З початку року заключено 33 договори на навчання учасників АТО/ООС із  різними автошколами за їх бажанням  для навчання на курсах водіїв за різними категоріями.  На ці цілі з початку року використано кошти державного бюджету у сумі 193,5 тис. гривень.

          Проведено реабілітацію 29 дітям з інвалідністю за 3-х сторонніми договорами (управління-дитина з інвалідністю-реабілітаційний центр), на що використані кошти державного бюджету у сумі 594,2 тис. гривень, крім цього пройшли реабілітацію 40 дітей з інвалідністю у   реабілітаційній установі „Промінь” та 5 осіб з інвалідністю пройшли  навчання у Центрі реабілітації  „Поділля”.

Відповідно до постанови КМУ від 08 квітня 2021року №325 «Деякі питання виплати разової грошової допомоги, передбаченої Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» і «Про жертви нацистських переслідувань» було здійснено виплату щорічної разової грошової допомоги до 5 травня 7155 особам на загальну суму  10084,1 тис.грн.

Відповідно до Рішення Вінницької обласної ради №80 від 26.02.2021 року 5 сесії 8 скликання „Про затвердження Порядку використання коштів обласного бюджету для здійснення компенсаційної виплати за навчання учасників бойових дій та їхніх дітей протягом І та ІІ семестрів 2020-2021 навчального року” відшкодовано виплату за навчання 44 особам на суму 629,7 тис. гривень.

З метою поліпшення роботи щодо соціального обслуговування осіб з інвалідністю та інших окремих категорій населення, забезпечення надання їм необхідної допомоги в питаннях щодо трудової, професійної та медико-

соціальної реабілітації і трудової зайнятості, працівниками вищезазначеного відділу постійно підтримується в актуальному стані створена електронна база даних з проблем інвалідності,  інформаційні матеріали якої регулярно заносяться до Централізованого банку з проблем інвалідності Міністерства соціальної політики України.

         Значну роботу проведено в звітному періоді працівниками з надання окремим категоріям громадян пільг за соціальною та професійною ознаками щодо оплати житлово-комунальних послуг.

         Після проведення відповідних звірок, відшкодовано громадянам району пільгових житлово-комунальних послуг на загальну суму 39061,08 тис. грн.

Працівниками відділів забезпечено постійне підтримання в актуальному стані бази даних Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги за соціальною та професійною ознаками – ЄДАРП, в якому станом на 01.01.2022 року зібрано та систематизовано інформацію на паперових та електронних носіях на 55017 осіб – користувачів пільгами, встановленими законами України, в т.ч.  по відділу №1 Гайсин -19345, відділ №2 Бершадь – 17122, відділ №3 Теплик - 5454, відділ №4 Тростянець- 7879, відділ №5 Чечельник – 5220. Зокрема, забезпечується якість та повнота заповнення всіх масивів цієї бази даних, звірка її з відомостями бази даних ЄДАРП центрального сховища на предмет виявлення подвійних карток пільговиків, синхронізація з пенсійною базою щодо даних про пенсіонерів за віком та  осіб з інвалідністю загального захворювання, зняття з обліку померлих, або вибулих з району, а також коригування в ній відомостей про пільговиків щодо змін місця проживання та складу сім’ї.

         На виконання постанов Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 року – № 509 «Про облік внутрішньо переміщених осіб» станом на 01.10.2021 року перебувають на обліку  863 внутрішньо переміщених осіб. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 505 «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України, районів проведення антитерористичної операції та населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг» з початку поточного року за рахунок державного бюджету допомогу призначено та виплачено на загальну суму 4494,7  тис. грн.

      Забезпечено  щомісячне нарахування соціальних стипендій студентам Верхівського коледжу  – 13 особам на суму 90,4 тис.грн.

       Працівники  секторів  верифікації та моніторингу державних виплат та  нагляду за правильністю призначення (перерахунку) та виплати пенсій  протягом  звітного періоду цілеспрямовано здійснювали роботу щодо контролю в питанні стосовно наявності підстав для призначення та його відповідність чинному законодавству різних видів адресної грошової допомоги, житлових субсидій,  а також за правильністю  призначення перерахунку та виплати пенсій.

        Додатковими перевірками особових справ перевірено достовірність наданої інформації про доходи та майновий стан   по 5511 особових справ отримувачів житлових субсидій  та 2210 особових  справ державних соціальних допомог, а саме  допомоги одинокій матері, тимчасової державної допомоги особі, яка досягла пенсійного віку, допомоги по догляду за психічно хворим, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям. Також перевірено достовірність надання інформації при оформленні документів пільговим категоріям громадян. Всього охоплено 641 справа.

         Шляхом запитів органів місцевого самоврядування, Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиний державного реєстру  юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, Єдиного реєстру боржників, Держприкордонслужби, Реєстру платників єдиного податку   перевіркою охоплено 8362 справи. За результатами всіх цих перевірок виявлено 40 випадках порушень з боку громадян щодо порядку оформлення і отримання адресної соціальної допомоги та житлових субсидій, що призвело до повернення до  Державного бюджету 243,01 тис. грн.

      Постійно здійснюється нагляд за додержанням чинного законодавстві під час призначення(перерахунку) та виплати пенсій. Впродовж   2021року перевірено 2507  пенсійних справ.

      Протягом 2021 року  опрацьовані всі файли верифікації наданих Мінфіном рекомендацій щодо поданої громадянами  інформації для отримання  соціальних адресних допомог, пільг, житлових  субсидій Загальною кількістю 48843 рекомендацій.  В результаті відпрацьованих рекомендацій та виявлених при цьому порушень загальна сума коштів , що підлягає поверненню складає 450,3 тис.грн.

       Спеціалістами відділу програмного забезпечення управління протягом звітного періоду щомісячно оновлювалася і підтримувалася в актуальному стані та передавалася на магнітних і оптичних носіях до ОКО «Інформаційно-обчислювальний центр по обслуговуванню установ соціального захисту населення» для формування виплатних відомостей електронна база особових рахунків одержувачів державних допомог, а також, забезпечувалась підтримка в робочому стані програмних комплексів Еталон, Житлові субсидії, ЄДАРП.

       Протягом  звітного періоду зміни до цих програмних комплексів вносились 211 разів. Встановлювались на комп’ютерах інші необхідні для роботи програмні продукти та їх оновлення, здійснювались наладка роботи комп’ютерної техніки управління та заходи щодо забезпечення її робочого стану. Через інформаційну систему мережі Інтернет щоденно здійснювався обмін електронною інформацією з Департаментом соціальної  та молодіжної політики облдержадміністрації.

     Працівники відділу  по роботі з персоналом та з юридичних питань працювали над вирішенням питань, що стосуються організації кадрової роботи та проходження державної служби, ведення кадрового діловодства, укладання необхідних для роботи управління договорів та угод. Ними протягом звітного періоду підготовлено інформацій щодо виконання – 142 контрольних документів, проектів наказів: 78  основній діяльності; 124 – щодо особового складу; 166 – щодо надання працівникам управління основних та додаткових відпусток; 93 – щодо відряджень. Ними ж опрацьовано 399  укладених управлінням на 2021 рік договорів та угод. Забезпечено організацію проведення конкурсів на 9 вакантних посад державної служби.

         А також забезпечено проведення організаційних заходів щодо подання державними службовцями  управління декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2020 рік. Як результат, своєчасно подали декларації 100 державних службовців управління.

Працівниками фінансово-господарського відділу протягом  2021 року здійснювалась робота щодо забезпечення обліку грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей і основних фондів управління  та своєчасного відображення у бухгалтерському обліку операцій, пов’язаних з їх рухом, а також  проведення нарахування та виплати працівникам управління заробітної плати,  утримання й нарахування внесків та їх перерахування.

Протягом звітного періоду відділом забезпечено своєчасне подання платіжних документів до органу казначейства та  відображення в бухгалтерському обліку всіх видів допомог, компенсаційних виплат,  монетизації пільг та субсидій, видатків,  головним розпорядником яких є управління соціального захисту населення Гайсинської РДА.

 Проведено значну роботу по переведенню бухгалтерського обліку управління відповідно до нових вимог чинного законодавства. Постійно виконувалася робота щодо розподілу асигнувань згідно з доведеними управлінню сумами  кошторисів і планів асигнувань на 2021 рік.

За звітний період відділом оприлюднювалася інформація про використання публічних коштів на офіційному державному порталі Є-Data, а також забезпечувалося подання річної, місячної та квартальної фінансової та бюджетної звітності в електронному вигляді з використанням АС «Є-Звітність». Робота відділу ведеться із застосуванням дистанційного розрахункового обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство».

 Відповідно до листів  Департаменту соціальної та молодіжної політики Вінницької ОДА вносилися зміни до кошторисів та планів асигнувань  на 2021 рік.

 Проводилась робота щодо забезпечення своєчасного фінансування програм з державного бюджету. Протягом 2021 року  фінансово-господарським відділом проводилась виплата компенсацій, соціальних допомог всіх видів громадянам. Касові  видатки за звітний період становлять в загальному  623241,5 тис. грн, в тому числі КЕКВ 2710 – 2838,1 тис. грн, КЕКВ 2720 – 90,4 тис. грн, КЕКВ 2730 – 614828,6 тис. грн, КЕКВ 2282 – 1329,0 тис. грн, КЕКВ 2240 – 4155,4  тис. грн.

 За такими державними бюджетними програмами:     

КПКВК 2501030 Виплата деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплата послуг окремим категоріям населення: КЕКВ 2730 – 304052,1 тис. грн, КЕКВ 2240  – 733,6 тис. грн;

КПКВК 2501130 Заходи із соціального захисту дітей, сімей, жінок та найбільш вразливих категорій населення: КЕКВ 2730 – 365,8 тис. грн, КЕКВ 2240 – 1,1 тис. грн;

КПКВК 2501150 Щорічна разова грошова допомога ветеранам війни і жертвам нацистських переслідувань та соціальна допомога особам, які мають особливі та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною: КЕКВ 2730 - 10084,1 тис. грн, КЕКВ 2240 – 63,0 тис. грн;

КПКВК 2501180 Виплата соціальних стипендій студентам (курсантам) закладів фахової передвищої та вищої освіти: КЕКВ  2720 -  90,4 тис. грн;

КПКВК 2501200 Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи: КЕКВ 2710 –  2838,1 тис. грн, КЕКВ 2730 – 1036,1 тис. грн, КЕКВ 2240 – 6,3 тис. грн;

КПКВК 2501230 Виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у грошовій формі: КЕКВ 2730 –  291424,4 тис. грн, КЕКВ 2240 – 3351,0 тис. грн;

КПКВК 2501290 Забезпечення виконання рішень суду: КЕКВ 2730 –  115,00 тис. грн;

КПКВК 2501480 Виплата щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг: КЕКВ 2730 – 4494,7 тис. грн.;

КПКВК 2501570 Виплата матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби: КЕКВ 2730 – 679,0 тис. грн;

        КПКВК 2507030 Заходи із соціальної, трудової та професійної реабілітації осіб з інвалідністю: КЕКВ 2730 – 438,1 тис. грн, КЕКВ 2240 – 0,3 тис. грн;

КПКВК 2507100 Реабілітація дітей з інвалідністю: КЕКВ 2282 – 594,2 тис. грн;

КПКВК 1501040 Заходи із психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації, забезпечення санаторно-курортним лікуванням постраждалих учасників Революції Гідності, учасників антитерористичної операції та осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях з метою повернення їх до мирного життя: КЕКВ 2282 – 734,8 тис. грн, КЕКВ 2730 – 1458,1 тис. грн;

КПКВК 1501700 Надання одноразової грошової допомоги членам сімей осіб, які загинули (померли) під час участі в антитерористичній операції, та особам, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії, каліцтва, або захворювання, одержаних підчас участі в зазначеній операції: КЕКВ 2730 –681,00 тис. грн.

Кредиторська та дебіторська заборгованість на кінець звітного періоду із зазначених вище виплат компенсацій та соціальних допомог всіх видів громадянам по програмам державного бюджету відсутня. Цільове використання коштів було забезпечено згідно чинного законодавства.

       Відповідну  роботу спрямовану на  обслуговування громадян та ведення діловодства проведено працівниками відділу обслуговування громадян та діловодства у звітному періоді.

      Працівниками відділу протягом звітного періоду здійснювався прийом громадян  та надавалися консультації по питаннях,  що стосуються соціального захисту населення.

       Підготовлені документи  для вирішення питання щодо поселення до будинку-інтернату психоневрологічного напрямку осіб з   інвалідністю на постійне місце проживання, які не здатні до самообслуговування  та потребують постійного стороннього догляду.

       Проводиться відповідна  робота  щодо забезпечення прав осіб з інвалідністю, дієздатність яких обмежена, та  які перебувають   під опікою  та піклуванням.

      Проведена робота  з територіальними громадами району щодо виявлення  бездомних осіб, та  необхідність звернути увагу щодо соціального захисту осіб з обмеженими фізичними можливостями, які потребують сторонньої  допомоги,  особливо в зимово-весняний період.

      Проводиться робота спостережною комісією при райдержадміністрації щодо соціального патронажу осіб,  звільнених від відбування покарання у виді обмеження волі  або позбавлення волі на певний строк. Проведено 12 засідань комісії.

За 2022 рік розглянуто 2985 звернень громадян, з них 939 письмових звернень та 2046 усних  звернень.   В усіх випадках  вивчені питання, що спонукали громадян  звертатись на Урядову „гарячу лінію”, та надані відповідні письмові роз’яснення  щодо вирішення   цих питань.    

Забезпечено документаційну діяльність та  ведення діловодства в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації.

За  2021 рік зареєстровано: 119 вхідних розпорядчих документів, 4342 вхідних  та 4243 вихідних документів; надано відповідь на  2 запити  публічної інформації;   опрацьовано 7 вхідних та 36 вихідних справ,  видано 166 довідок, крім цього ведеться електронний журнал документообігу  управління соціального захисту населення райдержадміністрації, до якого систематично заноситься відповідна інформація.

Працівниками відділу підтримки сім’ї протягом звітного періоду  підготовлено та проведено 16 районних комісій з питань використання у 2020 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, та рішенням комісії надано згоду на перерахунок коштів для придбання  житла. Придбано 19 квартир.

        У сфері сімейної політики приділяється першочергова увага відродженню національних родинних традицій, підвищенню авторитету української сім’ї, підтримці багатодітних родин, привернення уваги громадськості до проблем багатодітних сімей.

          Відділом  постійно проводиться моніторинг щодо кількості багатодітних сімей району. Для посилення соціального захисту багатодітних сімей та створення сприятливих умов для належного їх розвитку, пропаганди родинних цінностей та всебічної підтримки таких сімей, на виконання Постанови Кабінету Міністрів України та Указу Президента України “Про заходи щодо поліпшення становища багатодітних та малозабезпечених сімей”, проводиться робота  щодо надання статусу багатодітної родини тим сім’ям району, які виховують 3 і більше дітей. Зокрема, протягом  поточного року присвоєно даний статус 182 багатодітним сім’ям району та видано 182 посвідчення батьків багатодітної сім’ї та 553 посвідчень дітям з  багатодітної сім’ї.

У 2021 році за поданням районної державної адміністрації 12 жінкам, які народили та виховали до восьмирічного віку п’ятьох і більше дітей присвоєно почесне звання України «Мати героїня».

 З міськими, селищними та сільськими радами проведено роботу та у кожній громаді визначено координаторів і відповідальних осіб з питань запобігання та протидії насильству за ознакою статі та з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків. Розроблено План дій щодо реалізації в районі Національного плану дій з виконання резолюції Ради Безпеки ООН 1325 «Жінки, мир, безпека» на період до 2025 року.

За  звітний період  155 дітей Гайсинського району оздоровилась у дитячих таборах оздоровлення та відпочинку.

           Структурними підрозділами управління  соціального захисту населення також здійснювались заходи щодо інформування громадян району з питань, що належать до компетенції управління та роз’яснення їм з цих питань положень чинного законодавства і нормативно-правових актів через засоби масової інформації. Зокрема, протягом звітного періоду  52  таких матеріалів розміщено на офіційному Веб-порталі райдержадміністрації та на офіційних сторінках в мережі  «Facebook», 2  матеріали  зазначеної тематики озвучено в ефірі місцевого радіомовлення, проведено 44 виїзних прийомів громадян керівництвом управління  в  місцевих територіальних громадах району, старостатах, ЦНАПах.

Начальник управління                                      Сергій СЕМИРУНЧИК

Гайсинська районна державна адміністрація

Архів новин

Липень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4