12 травня голова Гайсинської райдержадміністрації Людмила Головашич взяла участь у виїзному засіданні колегії Головного управління Пенсійного фонду Вінниччини.
Захід відбувся на базі Гайсинського районної державної адміністрації, за участю начальника Головного управління Пенсійного фонду області Олени Корчаки, голови Гайсинської районної ради Віталія Савчука, членів колегії, а також керівників структурних підрозділів і Сервісних центрів Пенсійного Фонду області.
Учасники засідання обговорили результати роботи Головного управління Пенсійного фонду Вінниччини за 1 квартал поточного року.
Голова райдержадміністрації Людмила Головашич зазничила: «Підвищення якості послуг та їх наближення до мешканців, прозорість і оперативність – невід’ємні атрибути сервісу Пенсійного фонду Вінниччини». Вона наголосила на тісній співпраці між Гайсинською райдержадміністрацією, Головним управлінням Пенсійного фонду Винницької області та новоствореними територіальними громадами Гайсинського району. Голова райдержадміністрації зауважила, що сьогодні одним із основних аспектів спільної роботи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування є інформаційна робота, метою якої є надання консультативної та практичної допомоги кожному з відвідувачів Сервісних центрів.
«Наразі в державі продовжується пенсійна реформа, яка проходить шляхом поступового запровадження трирівневої пенсійної системи: солідарна система, загальнообов'язкова накопичувальна система та добровільна недержавна система пенсійних заощаджень. Трирівнева пенсійна система дозволить розподілити між трьома її складовими ризики, пов'язані зі змінами в демографічній ситуації та з коливаннями в економіці. Таке розподілення ризиків дозволить зробити пенсійну систему більш фінансово збалансованою та стійкою, яка убезпечить працівників від зниження загального рівня доходів після виходу на пенсію і є принципово важливим та вигідним для них» - сказала Людмила Володимирівна.
«Сьогодні від успішної реалізації процесів централізації залежить питання підвищення стандартів обслуговування громадян. Нами зроблено вже не мало важливих кроків у напрямку екстериторіального надання послуг. Переконана, що робота, яку ми проводимо, в першу чергу, зорієнтована на забезпечення комфорту наших клієнтів. Наближення послуг, підвищення їх якості, прозорість та оперативність - це невід’ємні атрибути сервісу наших спеціалістів», – підкреслила очільник Фонду області Олена Корчака під час виїзного засідання колегії.
Основні показники діяльності в звітному періоді представила заступник начальника Головного управління Марина Єрошенко:
«З початку року забезпечено виплату пенсій 447,6 тис. пенсіонерів Вінниччини, в тому числі 21,7 тис. пенсіонерів - силовиків. Середній розмір пенсії становить 3145,99 грн.
Призначено 3,8 тис. нових пенсій, проведено 9,6 тис. індивідуальних перерахунків. На пенсійні виплати спрямовано 4,2 млрд грн. Планові показники по надходженню ЄСВ виконано на 99,2% і за січень-березень склали – 1922,7 млн грн.
Протягом 1 кварталу до Сервісних центрів Фонду області звернулось 101,5 тис. громадян, яким надано понад 120,1 тис. послуг. На віддалених робочих місцях проведено 135 виїзних прийомів громадян, надано 1,8 тис. послуг.
На контакт-центр надійшло понад 6,5 тис. дзвінків, майже 2 тис. з яких – з районів області».
З централізацією функціональних процесів Головного управління Пенсійного фонду області присутніх ознайомила заступник начальника Фонду області Лариса Дика.
Детально тематику організації роботи в частині призначення, перерахунку та виплати пенсій в умовах екстериторіальності розкрили профільні фахівці структурних підрозділів Фонду області.
Окремим блоком розглянули питання співпраці з новоствореними територіальними громадами Вінниччини. Стан роботи щодо обслуговування громадян на відділених робочих місцях висвітлили керівники Бершадського, Іллінецького та Тульчинського Сервісних центів Головного управління.
По завершенню роботи з обговорених питань члени засідання колегії ухвалили відповідні рішення до виконання структурним підрозділам Головного управління Пенсійного фонду Вінниччини.
Під час засідання колегії визначили переможця серед Сервісних центрів пенсійного фонду Вінниччини.
Чечельницький Сервісний центр – найкращий в рейтингу роботи центрів Головного управління Пенсійного фонду Вінниччини за підсумками 1 кварталу 2021 року.
«Ніка - це оцінка, яка слугує прикладом, до яких показників у виконанні пріоритетних завдань слід прямувати», - зазначила начальник Пенсійного фонду області Олена Корчака та вручила перехідну нагороду керівнику «центру-переможцю» Людмилі Івановій.
По завершенню роботи з обговорених питань члени засідання колегії ухвалили відповідні рішення до виконання структурним підрозділам Головного управління Пенсійного фонду Вінниччини.