A A A K K K
для людей з вадами зору
ГАЙСИНСЬКА РАЙОННА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
Вінницька область

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЬКА ПТАХОФАБРИКА"

Дата: 08.07.2025 09:36
Кількість переглядів: 189

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЬКА ПТАХОФАБРИКА" 35878908 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця,

Фото без опису

ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. 1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 01609, Вінницька обл., Гайсинський р-н, місто Ладижин, вул.Слобода, будинок 141 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону) 2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. ТОВ «ВІННИЦЬКА ПТАХОФАБРИКА» - контактний номер телефону: +380503348532, e-mail: [email protected]. Планованою діяльністю передбачається нове будівництво водозабірних свердловин та напірного водогону до діючої водофільтрувальної станції, для резервного водопостачання підприємства ТОВ «Вінницька птахофабрика», на землях Ладижинської міської територіальної громади, Гайсинського району, Вінницької області. Згідно Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» планована діяльність відноситься до другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля: ст. 3 ч. 3 п. 3 видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням; ст.3 ч.3 п. 13 господарську діяльність, що призводить до скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти, та забір води з водних об’єктів за умови, що водозабір підземних вод перевищує 300 кубічних метрів на добу; Технічна альтернатива 1. Планованою діяльністю передбачається водозабір підземних та поверхневих вод на питні і санітарно-гігієнічні та виробничі потреби ТОВ «Вінницька птахофабрика». Поверхневий водозабір здійснюється з Ладижинського водосховища за межами с. Заозерне Ладижинської ТГ Гайсинського району, Вінницької області, басейн річки Південний Буг. Для видобування підземних вод передбачається будівництво п’ятнадцяти свердловин (три з яких плануються як резервні). З метою контролю якісного стану підземних вод, на період експлуатації свердловин, та на вимогу Наказу №325 від 11.05.2023 р, планується одна спостережувальна свердловина. Вода з поверхневих джерел підлягає обеззараженню, попередній очистці методом коагуляції і флокуляції в чотирьохсекційних освітлювачах та подальшій доочистці в піщаних безнапірних механічних фільтрах безперервної дії. Дані технологічні процеси проводяться на насосній станції першого підйому (НС-1) та водофільтрувальній станції НС-ІІ підйому безпосередньо в резервуарах чистої води, за адресою вул. Лісова, буд. 61, село Заозерне, Ладижинської міської територіальної громади Гайсинського району Вінницької області Вода з підземних джерел підлягає обеззараженню і окисненню небажаних домішок шляхом обробки гіпохлоридом натрію, в результаті чого зменшується кольоровість води, вилучається небажаний смак та запах, знищуються віруси та бактерії, що можуть бути наявні в вхідній воді. Процес обеззараження відбувається на водофільтрувальній станції НС-ІІ за адресою вул. Лісова, буд. 61а, село Заозерне, Ладижинської міської територіальної громади Гайсинського району Вінницької області, перед подачею на птахокомплекс. Для транспортування води від водозабірних свердловин до водофільтрувальної станції НС-ІІ, передбачається напірний водогін. Необхідність планованої діяльності пов’язана з збільшенням потреби водопостачання на реалізацію основної діяльності ТОВ «Вінницька птахофабрика» - розведення птиці. Розширення та зміна умов провадження діяльності діючого об’єкту, передбачається за рахунок зміни умов та обсягів водопостачання, визначених діючим Дозволом на спеціальне водокористування. Технічна альтернатива 2. В якості технічної альтернативи 2 розглядається організація додаткового водозабору (будівництво насосної станції та водоводу) з поверхневих джерел (р. Південний Буг). Перевагою даної альтернативи є доступність великих обсягів води, безперервність потоку, простота технічної реалізації та економічна доцільність, порівняно з новим будівництвом артезіанських свердловин. Складність реалізації даної альтернативи полягає в тому, що якість води з поверхневих джерел не задовільняє вимогам технологічного процесу вирощування птиці. Діюча станція НС-1 підйому та водофільтрувальна НС-ІІ підйому, за продуктивністю, не спроможні очистити додаткову кількість води. Відповідно для реалізації технічної альтернативи 2 необхідним є будівництво додаткових очисних споруд для приведення якості води у відповідність ДСанПіН 2.2.4-171-10. 3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Вінницька обл. Гайсинський р-н Заозерне 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Ладижинська міська територіальна громада, Гайсинський район, Вінницька область, с. Заозерне Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Вінницька обл. Гайсинський р-н Заозерне . Провадження планованої діяльності, а саме: 1. будівництво водозабірних та спостережувальної свердловин, а також функціонування насосної станції НС-І-го підйому передбачається на земельній ділянці площею 2,0328 га з кадастровим номером 0524381200:03:000:0830. Категорія земель- сільськогосподарського призначення. Вид цільового призначення – 10.10 Для будівництва та експлуатації гідротехнічних споруд. Використання - для будівництва, обслуговування та ремонту об'єктів інженерної інфраструктури; 2. Функціонування водофільтрувально станції НС-ІІ-го підйому передбачається на трьох земельних ділянках загальною площею 3,6042 на земельних ділянках з кадастровими номерами 0524381200:03:000:0484, 0524381200:03:000:0485, 0524381200:03:000:0486. Категорія земельсільськогосподарського призначення. Вид цільового призначення - 01.01 Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва. Використання - Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва. Усі земельні ділянки експлуатуються на підставі договорів оренди. Напірний водогін прокладено на землях сільськогосподарського призначення на підставі договорів земельного сервітуту. До об’єктів ПЗФ та Смарагдової мережі, земельні ділянки, де передбачається планована діяльність, не відносяться. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Вінницька обл. Гайсинський р-н Заозерне . Територіальна альтернатива 2 для будівництва водозабірних свердловин не розглядалася, враховуючи те, що плановане розміщення свердловин передбачається в межах відведеної земельної ділянки, переданій суб’єкту господарювання в оренду, в безпесередній близькості до станції водопідготовки (обеззараження) та напірного водогону. Майданчики насосної станції НСІ-го підйому та водофільтрувальної станції НС-ІІ-го підйому, напірний водогін - існуючі. 4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. ТОВ «Вінницька птахофабрика», водопостачання якого передбачається за рахунок реалізації планованої діяльності є одним з найбільших агропромислових підприємств регіону та України загалом, що відіграє важливу роль у продовольчій безпеці країни. Будівництво резервної системи водопостачання, у вигляді артезіанських свердловин, забезпечить: можливість уникнути надмірного навантаження на існуючі джерела водопостачання; зменшити навантаження на поверхневий водозабір з Ладижинського водосховища. Забезпечення резервного джерела води також: мінімізує ризики техногенних аварій, пов’язаних із вододефіцитом; гарантує технологічну безпеку виробництва; дозволяє дотримуватись санітарно-гігієнічних норм, особливо важливих у харчовому виробництві. Усе це є запорукою стабільної роботи підприємства, що в свою чергу: зберігає робочі місця для місцевого населення; сприяє розвитку малого та середнього бізнесу в суміжних сферах (транспорт, логістика, постачання); забезпечує стабільні податкові надходження до місцевого бюджету. Проект будівництва водозабірних свердловин та напірного водогону є соціально та економічно обґрунтованим і стратегічно важливим як для стабільної роботи ТОВ «Вінницька птахофабрика», так і для розвитку Ладижинської громади та економіки регіону в цілому. 5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). Загальна кількість свердловин, що передбачається планованою діяльність – 15 водозаборів, в тому числі три резервні водозабірні свердловини. Очікуваний дебет свердловин – 20-25 м3/годину (480-600 м3/добу). Загальна потужність групового водозабору очікується в межах 5760 м3 /добу7200 м3/добу. Водозабір передбачається із закритих водоносного горизонту в тріщинуватій зоні кристалічних порід докембрію. Очікуванна глибина залягання підземних вод – 80-100 м. Спосіб буріння прийнятий- буріння роторний з прямою промивкою глинистим розчином, в пластах водоносного горизонту – з промивкою чистою водою. Копання зумпфа для промивочної рідини виконується вручну. По закінченню буріння для очистки від шламу і збудження водоносного горизонту в свердловині проводиться деглинізація і желонування. Конструкція водозабірних свердловин фільтрова. Кожна з свердловин буде обладнана сітчастим фільтром. Конструкція свердловин прийнята такою, що передбачає можливість проведення вимірів дебіту та рівня відбору проб, виконання ремонтно-відновлювальних робіт. Використання води передбачається на питні і санітарно-гігієнічні потреби підприємства, виробничі потреби (напування птиці, миття технологічного обладнання, обслуговування насосної та водофільтрувальної станції.) З метою контролю якісного стану підземних вод, на період експлуатації свердловин, та на вимогу Наказу №325 від 11.05.2023 р, планується одна спостережувальна свердловина в межах відведеної земельної ділянки. З метою приведення у відповідність якості піднятої води з водозабірних свердловин, вимогам ДСанПіН 2.2.4-171-10 передбачається її хлорування на водофільтрувальній станції НС-ІІ, безпосередньо перед подачею. Водопідготовка поверхневої поди додатково здійснюється на водофільтрувальній станції НС-ІІ-го підйому. Електропостачання діючий об’єктів здійснюється відповідно до договору про постачання електричної енергії споживачу №16989-Г. Облік води зі свердловин здійснюватиметься лічильниками турбінного типу. Напірний трубопровід від водозабірних свердловин до водофільтрувальної станції НС-ІІ-го підйому - проектний, дожиною близько 1,5 км. Режим роботи підприємства - 2-х змінний з 12-ти годинною робочою зміною, при 365 робочих днях на рік. Кількість персоналу задіяного при обслуговуванні водозабору та станцій водопідготовки - 15 чол. 6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Основні екологічні обмеження в період реалізації планованої діяльності обумовлюються нормативними документами, які регламентують безпеку навколишнього середовища: Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища», Водний Кодекс України, Кодекс про надра, Земельний кодекс України. Метою обмежень є раціональне використання водних ресурсів і недопущення деградації водоносних горизонтів. Обмеження планованої діяльності в період проведення будівельних робіт: здійснення будівельних робіт з дотриманням містобудівних умов та обмежень; збереження рослинного шару ґрунту по трасі водопроводу в місцях його наявності та місцях буріння артезіанських свердловин; - дотримання рівнів викидів забруднюючих речовин в межах встановлених ГДК населених місць при роботі будівельної техніки; - дотримання допустимого рівню шуму при роботі будівельної техніки; - дотримання правил пожежної безпеки, технологічних регламентів, дотримання правил поводження з відходами; - збереження об’єктів рослинного й тваринного світу, недопустимості погіршення середовища існування, шляхів міграції та розмноження тварин; недопущення забруднення поверхневих вод відходами, промивними водами та виробничими стоками. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності в період експлуатації об’єкта проектування: - забезпечення виконання вимог ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування», в тому числі облаштування ЗСО та дотримання їх режимів; використання води лише в межах встановленого Дозволом на спеціальне водокористування ліміту; здійснення діяльності відповідно до вимог Кодексу Про надра, зокрема отримання Дозволу на спеціальне користування надрами; недопущення виснаження водоносного горизонту; регулярний моніторинг якості та обсягів видобутку води; безпечна експлуатація обладнання та устаткування відповідно до діючих в Україні нормативних документів, інструкцій з експлуатації, технічних регламентів; виконання вимог щодо раціонального використання природних ресурсів; поводження з відходами повинно відповідати ЗУ «Про управління відходами». Інші обмеження: дотримання правил пожежної безпеки та охорони праці, дотримання технологічних регламентів та умов щодо планованої діяльності. щодо технічної альтернативи 2. Обмеження аналогічні технічній альтернативі 1, крім дотримання вимог Кодексу Про надра, оскільки дана альтернатива не повязана з надрокористуванням. щодо територіальної альтернативи 1. Екологічні обмеження до земельної ділянки, на якій планується видобування підземних вод (зокрема з артезіанських свердловин), встановлюються з метою захисту довкілля, водоносних горизонтів та джерел питного водопостачання. Ці обмеження мають правову силу згідно із законами України, зокрема: Земельним, Водним кодексами України, Кодексом про надра, Законом «Про охорону навколишнього природного середовища», санітарними нормами та правилами Екологічні обмеження щодо територіальної альтернативи 1 передбачають: вибір ділянки з можливістю організації першого, другого та третього поясу ЗСО; відсутність джерел забруднення в зонах ЗСО; відсутність зсувів, підтоплень, карстів; будівництво свердловини поза межами захисних зон ЛЕП, газопроводів, трубопроводів, зон санітарної охорони інших джерел водопостачання, санітарних зон кладовищ, скотомогильників та звалищ; будівництво свердловин в межах земельних ділянок, наданих в постійне та тимчасове користування у відповідності з вимогами чинного законодавства України. щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива 2 не розглядається. 7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Еколого-інженерна підготовка і захист території при будівництві водозабірних свердловин — це комплекс заходів, спрямованих на: захист підземних вод від забруднення, збереження природного балансу, стабільність інженерно-геологічних умов, дотримання екологічних, санітарних та нормативно-правових вимог. Осноними етапами еколого-інженерної підготовки перед початком планованої діяльності є: вивчення геологічної будови, типу водоносних горизонтів (напірні, безнапірні); визначення: рівнів залягання ґрунтових і артезіанських вод, ризику забруднення, гідродинамічних характеристик (дебіту, напрямку потоку); виявлення можливих карстів, зсувів, підтоплень, сейсмонебезпеки; розробка проекту буріння, що включає визначення способів ізоляції водоносних горизонтів, схеми обсадних колон, герметизації міжтрубного простору, облаштування гирла свердловин, системи відведення бурових розчинів, тимчасову систему збору фільтратів. Захист території повинен включати: рекультивацію земельної ділянки після завершення робіт (відновлення дерну, планування); відпрацьованих бурових розчинів; заборону виведення забруднених стоків у водні об’єкти; влаштування ізоляції свердловини від верхніх (забруднених) вод; влаштування системи аварійного відключення та перекриття свердловини; моніторинг рівня вод (у разі централізованого або промислового використання). щодо технічної альтернативи 2. Еколого-інженерна підготовка і захист території при організації водозабору з поверхневих джерел включає: аналіз багаторічного стоку річки (середньорічні, маловодні, паводкові періоди); оцінку водності, стійкості джерела до забору; визначення безпечного забору без шкоди для екосистеми; розміщення водоприймача у межах водоохоронної зони; укріплення берегової лінії (відмостки, берегоукріплення); захисту від замулення та наносів; регулювання рівня води в маловодні періоди; виключення впливу на рибні маршрути чи нерестилища. щодо територіальної альтернативи 1. Еколого-інженерна підготовка земельної ділянки, на якій планується будівництво артезіанських свердловин потребує підготовки земельної поверхні до буріння, що передбачає: планування рельєфу (за потреби); тимчасове щебеневе покриття для бурової техніки; улаштування бурових майданчиків із захистом від потрапляння бурового шламу в ґрунт; облаштування водовідведення з майданчика; влаштування тимчасового збору відходів буріння (глини, шламу). щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива 2 не розглядається. 8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля при бурінні водозабірних свердловин з метою водопостачання виробництва охоплюють низку екологічних, гідрогеологічних і санітарно-технічних ризиків. Вони пов’язані як з етапом буріння, так і з подальшою експлуатацією свердловини Клімат і мікроклімат. вплив при реалізації планованої діяльності відсутній, при будівництві -екологічно обгрунтований. Повітряне середовище. В ході будівництва: можливий вплив за рахунок викидів забруднюючих речовин при роботі спеціалізованої техніки (бурової установки), утворення пилу під час підготовчих і земельних робіт. Вплив оцінюється як короткостроковий, локалізований, незначний. Передбачено застосування техніки в справному стані з допустимими рівнями викидів. Роботи проводитимуться в обмежені терміни. При експлуатації очікуються викиди від функціонування насосної станції НС-І-го підйому та водофільтрувальної станції НС-ІІ-го підйому згідно діючих Дозволів на викиди. Водне середовище. Можливе забруднення промивними рідинами або шламом при недотриманні технологічних регламентів. Характер впливу: мінімальний за умови дотримання заходів екологічної безпеки, а саме: виключення скиду бурових вод у відкриті водні об’єкти. При експлуатації вплив відсутній з урахуванням організації водовідведення дощових та талих вод з території першого поясу ЗСО свердловин, без скиду у поверхневі водойми. Ґрунти. Джерела впливу: порушення ґрунту на бурових майданчиках; тимчасове складування бурового шламу, промивних рідин; переміщення техніки по незакріпленому ґрунту. Характер впливу: Локальний, оборотний. Передбачено заходи з рекультивації порушених ділянок, вивезення шламу на ліцензовані об’єкти оброблення або у відстійники відповідно до законодавства. При експлуатації вплив відсутній. Підземні води. Джерела впливу: процес буріння, втручання у геологічні шари; можливий ризик гідравлічного контакту між водоносними горизонтами. Характер впливу: ймовірний середньостроковий вплив на гідродинамічний режим водоносного горизонту. З метою зменшення ймовірності впливу передбачається: обґрунтування обсягів водозабору згідно з паспортом родовища; облаштування свердловин обсадними колонами з цементацією; дотримання встановленого допустимого дебіту згідно з дозволом на спеціальне водокористування; розробка та погодження проекту зон санітарної охорони (ЗСО). При експлуатації негативний вплив проявлятиметься тільки у разі надмірного вилучення води. Рослинний та тваринний світ. Джерела впливу: тимчасове вилучення земельної ділянки з природного середовища; порушення місць зростання/існування біоти. Характер впливу: мінімальний, оборотний, обмежений буровим майданчиком. Не передбачається вирубка лісів чи знищення заповідних територій. Територія не входить до об’єктів ПЗФ. Вплив на довкілля, здоров’я і умови проживання населення знаходитиметься в межах доступних нормативних значень. Джерела впливу: шумове навантаження в процесі робіт. Характер впливу: короткостроковий, контрольований. Буріння буде здійснюватися на значній відстані від житлової забудови (понад 1,3 км), що є запорукою мінімального шумового навантаження та виключає ризики аварійного забруднення підземних джерел, якими користується місцеве населення . Запроваджено моніторинг впливу на водоносні горизонти для уникнення конфлікту з інтересами інших водокористувачів. Загалом очікуваний вплив на довкілля вважається допустимим і таким, що може бути зменшений до безпечного рівня за рахунок запланованих природоохоронних заходів, дотримання регламентів буріння, облаштування свердловин згідно з чинними будівельними нормами та вимогами водного та екологічного законодавства. щодо технічної альтернативи 2. Вплив на клімат, повітряне середовище аналогічний технологічній альтернативі 1. Водне середовище. Джерела впливу: зниження витрат річки внаслідок забору води; потенційна зміна гідрологічного режиму; можливість зниження якості води при несанкціонованих скидах чи аваріях, нераціональне водокористування в межах об’єкту Смарагдової мережі, що може призвести до зниження рівня води у річці та порушення умов існування флори та фауни. . Характер впливу: системний, середньо- або довгостроковий; особливо критичний у періоди межені (низької водності). Ґрунти. Джерела впливу: земляні роботи під час будівництва насосної станції, прокладання трубопроводів; видалення рослинного покриву, ущільнення ґрунту; тимчасове порушення структури берегової лінії. Характер впливу: локальний, зворотний. Можлива ерозія берегів без належного берегоукріплення. Підземні води. Вплив не очікується Рослинний та тваринний світ. Джерела впливу: встановлення водозабірних споруд із сітками, решітками або насосами; механічне втягування молоді риб, зоопланктону; шумове й гідродинамічне навантаження на місцеву водну екосистему. Характер впливу: негативний вплив можливий на іхтіофауну, особливо в нерестовий період; потрібне дотримання правил рибогосподарського водокористування. Вплив на довкілля, здоров’я і умови проживання населення. Джерела впливу: конфлікт інтересів із іншими водокористувачами (сільське господарство, питне водопостачання); вплив на рівень води в річці, що використовується місцевим населенням для рекреації, зрошення або рибальства. Характер впливу: визначається масштабом забору води; потребує погодження водозабору та попереднього аналізу наявних водокористувачів. Організація водозабору з поверхневих джерел впливає переважно на гідрологічний режим, екосистему водойми, прибережну територію та суміжні сфери водокористування. щодо територіальної альтернативи 1. Вплив обумовлений географічним положенням, гідрогеологічними умовами, ступенем освоєння території та близькістю до природоохоронних або соціально чутливих об’єктів.. щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива 2 не розглядається. 9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія 3 Видобувну промисловість Видобувну промисловість: видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням; перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення;" 10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає 11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності із ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». 12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. 13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Висновок з оцінки впливу на довкілля, (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Управлінням розвитку територій та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) Дозвіл на спеціальне водокористування (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Центрально-Західним міжрегіональним сектором Державного агентства водних ресурсів Україн (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) Дозвіл на користування надрами (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Державною службою геології та надр України (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) 15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Управління розвитку територій та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації , 21021, м. Вінниця, вул. Порика, 29, [email protected], (0432)43-74-08, головний спеціаліст відділу ОВД та СЕО Бякіна Наталія Дмитрівна. (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа) {Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь