Форма №2ТП-водгосп (річна) "Звіт про використання води" в електронній формі

Форма №2ТП-водгосп (річна) "Звіт про використання води" подаємо в електронній формі.

 

Наказом Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 18.12.2020 р. №375 внесено зміни до Порядку ведення державного обліку водокористування, затвердженого наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 16.03.2015 №78.

Подача звіту є обов’язковою для водокористувачів, які здійснюють діяльність, пов’язану із забором та/або використанням води, скиданням зворотних (стічних) вод та забруднюючих речовин.

З 01.01.2022 року подання звітів здійснюється в електронній формі через «Портал електронних послуг Державного агентства водних ресурсів України».

Звертаємо Вашу увагу, що:

  • Прийом звітності за 2021 рік триватиме з 1 січня по 1 лютого 2022 року.
  • До 1 березня 2022 року можливо подати виправлені (уточненні) звіти у разі виявлення помилок, які можуть бути виправлені.
  • Водокористувачі, що мають у своєму складі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи без статусу юридичної особи, що не звітують самостійно, повинні подавати Звіти за них.
  • Копії електронних Звітів з відміткою про одержання подаватимуться платниками рентної плати за спеціальне використання води разом з деклараціями з рентної плати до територіальних органів ДПС.

Ознайомтесь з відеоінструкцією по заповненню звіту за формою №2ТП-водгосп (річна) в електронному вигляді.

Для отримання консультацій і роз’яснень щодо заповнення звіту звертайтесь до відділу ведення водного кадастру та моніторингу вод БУВР Південного Бугу за адресою: м. Вінниця, вул. Василя Стуса, 7, каб. 23 або за тел. (0432) 67-27-24

Announcements of events

Гайсинська районна державна адміністрація

Архів новин

November 2024
Mo Tu We Th Fr Sa Su
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
  • DSA
  • About the district
  • News and announcements
  • Economy, investment
  • Public information
  • Civil society
  • Administrative services
  • More